Vieläkö tekee mieli viedä rahaa kiinalaisille?
Vieläkö ostat kiinalaisten auton?
103
870
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ole noin kateellinen.
- Anonyymi
Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.Aika harvalla on kuitenkaan varaa ostaa, 50ke käytännössä halvin hinta jolla pääsee kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.Osta pois sit ja pidä pääs kiinni, maksaa järkevillä varuisteilla 60-80e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.Japsit tekee kyllä toimivia koneita, mutta kestää sen 200-300 tkm.
Volvon moottorit kestää päälle 700 tkm ja siinä on iso ero.
Yammun koneilla olevat Volvot olleet kansi rempassa 200tkm jälkeen.
Sekasiskiö okei, no mikä on sitten VAG? tai PSA? kaikki samaa paskaa, samat osat, Audi ja Volkswagen ei eroa toisistaan muuten kuin kojelaudassa ja ulkonäössä.
Subaru ja Toyota identtisiä sen 200 heppasen auton kanssa jonka nimeä en nyt muista.
Nyt tullut uusi Toyota Supra on täysin BMW tekniikkaa, siinä sulle sekasikiötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japsit tekee kyllä toimivia koneita, mutta kestää sen 200-300 tkm.
Volvon moottorit kestää päälle 700 tkm ja siinä on iso ero.
Yammun koneilla olevat Volvot olleet kansi rempassa 200tkm jälkeen.
Sekasiskiö okei, no mikä on sitten VAG? tai PSA? kaikki samaa paskaa, samat osat, Audi ja Volkswagen ei eroa toisistaan muuten kuin kojelaudassa ja ulkonäössä.
Subaru ja Toyota identtisiä sen 200 heppasen auton kanssa jonka nimeä en nyt muista.
Nyt tullut uusi Toyota Supra on täysin BMW tekniikkaa, siinä sulle sekasikiötä.Mersu kestää miljoona ei vielä mittä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.Kateellinen voi Volvolla ajavalle olla vain kommunistisen aatteen omaava erittäin matalapallaisissa töissä oleva ihminen, tai työtön. Eiköhän meiltä muilta heru säälipisteitä Kiinalaisesta ostoksesta. Voi joku Dadialla ajava tuntea jopa vahingoniloa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harvalla on kuitenkaan varaa ostaa, 50ke käytännössä halvin hinta jolla pääsee kiinni.
50k, sillä saa jo auton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.missään nyky volvossa ei ole yamahan konetta pöljä
- Anonyymi
Yhy yhy yhy. Kyllä Volvo kelpaa.
- Anonyymi
TM:n mukaan Volvo V90 on vikaisin uusi auto ja Britanniassa What Car? lehden testi, epäluotettavimmat suvit.
: "The most reliable used SUVs" oli Volvon kannalta surkea.
Kymmenen huonoimman joukossa oli kaksi Volvon mallia; 5. Volvo XC70 (2007-2016) - 68.3% reliability rating ja 8. Volvo XC90 (2002-2015) - 73.1% reliability rating.
https://www.dailymail.co.uk/money/cars/article-6985585/The-reliable-used-SUVs-money-buy-2019.html
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/volvon-moottoreissa-rakenneongelma-seurauksena-jopa-10-000-euron-remontti/2e423163-65e9-36a0-849f-f5d78ac8f4ae
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volvolta-mittava-takaisinkutsu/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TM:n mukaan Volvo V90 on vikaisin uusi auto ja Britanniassa What Car? lehden testi, epäluotettavimmat suvit.
Kymmenen huonoimman joukossa oli kaksi Volvon mallia; 5. Volvo XC70 (2007-2016) - 68.3% reliability rating ja 8. Volvo XC90 (2002-2015) - 73.1% reliability rating.
https://www.dailymail.co.uk/money/cars/article-6985585/The-reliable-used-SUVs-money-buy-2019.html
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/volvon-moottoreissa-rakenneongelma-seurauksena-jopa-10-000-euron-remontti/2e423163-65e9-36a0-849f-f5d78ac8f4ae
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volvolta-mittava-takaisinkutsu/Vanhoja malleja ja juttuja, hihii mikä dorka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volvolta-mittava-takaisinkutsu/Eipä oo paljoa vikoja löytyny, kohta 5 vuotta vanha jo V90.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo paljoa vikoja löytyny, kohta 5 vuotta vanha jo V90.
XC90 julkaistiin 2015 loppuvuodesta ja täytyy sanoa että yksi automaailman hienoimpia autoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/volvolta-mittava-takaisinkutsu/Mitäs vikoja mahtoi olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
XC90 julkaistiin 2015 loppuvuodesta ja täytyy sanoa että yksi automaailman hienoimpia autoja!
Kyllä Kiinalaiset osaa 👍
Toista se on teillä Europalaisilla tai Japsi merkeillä ajavilla.
Kiinan Volvo rules.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jod tykkää Kiinalaisesta autosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oo paljoa vikoja löytyny, kohta 5 vuotta vanha jo V90.
Ajat vaan romulla koska kiinalainen, meidän liike ei ota edes enää vaihdossa kiinantuotteita, saa tapella muuten takuiden kanssa kun koko ajan hajoaa jotain leluista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Mercedes-Benz E 220 d 4Matic A All-Terrain 2020
Olen ajanut vajaa 120TKM ei vikoja vielä. Mielestäni tämä on automaailman hienoin auto.
No hienompia löytyy kyllä aina, mutta olen ollut aika tyytyväinen. Nyt pitää alkaa katsella sähköautoa, tilalle niillä kun ajaa niin sais merkittävää säästöä polttoaine ja huoltokuluissa.
- Anonyymi
juu ei kiinaan , eikä valaantappajille eikä koreaan. Ei nekään meiltä mitään osta. Vaan niille jotka meiltä ostaa eniten. Ekana jos mahdollista suomivaihtoehto toisena saksa ja sitte ruotti.
- Anonyymi
Ensin koulu ja sitten vasta miettimään näin vaikeita asioita.
- Anonyymi
Meidän pikku varastoduunari voi miettiä missä se auto on suunniteltu ja se ei ole Kiina.
- Anonyymi
Kunnon kutajussi, sylkee talvisin kattoon ja väistelee niitä parhaansa mukaan.
S Mersu pihassa ja uuden koneet ja sisäfileet pakkasessa, ''mutkun rahaa ei vaan oo!'' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon kutajussi, sylkee talvisin kattoon ja väistelee niitä parhaansa mukaan.
S Mersu pihassa ja uuden koneet ja sisäfileet pakkasessa, ''mutkun rahaa ei vaan oo!''Kuka helvetin kokki pakastaa naudan sisäfileetä?
- Anonyymi
Kannattaneeko noilta juutalaisten tappajilta ja kansanmurhaajiltakaan mitään ostaa?
- Anonyymi
Kaverin v 90 paloi motarilla kesken ajon jotain vikaa sähköisä mittareista tuli savuu paloi koko keksintö. EIII OSTA ENÄÄ VOLOVOO
- Anonyymi
Juu, aina niille kaverin ja työkaverin autoille sattuu jotain kun haluaa provetella. Noloja unia.
- Anonyymi
Ei osta Volvoo, kun kerran paloi? Minulla on palanut jo kolme tuhnua (tojoo) mutta silti olen ostanut taas tuhnun, ei minulla kyllä enempään olisi varaakaan. Joskus jos saan lottovoiton, ostan Volvon Ruotsista, miksi mä sen Kiinasta asti tilaisin, kun niitä saa Ruotsistakin.
- Anonyymi
Ei ole mittareita enää vaan digi näyttö, hyvin palaa.
- Anonyymi
Työnantaja ostaa,kuin ennenkin.
Suomen myydyimpia autoja.
Kukako ostaa?
- Anonyymi
No joka merkistä löytyy karmea esimerkki. Mut tyhmä se joka yhteen huonoon tapaukseen uskoo. Sa noo 21 uutta autoa pehmittänyt. ehkä kantsii uskoo niihin volvoihin joilla on ajettu yli miljoona km. Positiivisuus kunniaan.
- Anonyymi
Kyllä Volvo Amazon oli huippu auto 1969 tais maksaa noin 14000mk kun luupää oli noin 7000mk uutena.
- Anonyymi
KAIKKI KIINALAINEN SAA HAISTAA PASKAN!
Toivottavasti tulevaisuudessa tulee enemmän vaihtoehtoja kaiken kiinalaisen halparoskan sijaan.- Anonyymi
Mieluummin Huawei kuin iPhone!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iphone rokkaa. Ei mitään kiinalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha, tota et usko itsekään.
- Anonyymi
Volvo ei ole kiinan ihme vaikka sen kiinalaiset omistaa vitun idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutenhan Volvo carsia ei olisi enää olemassakaan =sama kohtalo kuin Saabilla.
Onneksi Kiinalainen Geely osti henkilöautotuotannon tehden samalla automerkistä KIINALAISEN....sitä voi olla yli 50 vuotiaan vaikea ymmärtää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat menee kuitenkin Kiinaan, jos voittoa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mäkin voin omistaa sun kämpän vaikka sä maksat sitä? Koskas maksat sun velkas sitten?
- Anonyymi
https://www.mtv.fi/sarja/koronaviruksen-jaljilla-10000788
Kansana helvetin epärehellinen. Eroavat esim. japseista kuin yö ja päivä.- Anonyymi
Liittyy miten Volvoihin??
Edelliselle kirjoittajalle:
Väitteet on yleensä tapana perustella! Miten siis perustelet tämän asian?
Oletko edes käynyt maassa?! Minä kuitenkin olen.
Tiedoksi, että suora lento Shanghaihin A350 koneella on siinä 11h!
Ketjun aloittajalle: Mersuakin kootaan Kiinassa!- Anonyymi
Ei tarvitse edes matkustaa, riittää, kun katsoo näitä huijareita "Australian rajalla" ohjelmassa.
P.s. En koskaan matkusta maahan missä ei paista aurinko. - Anonyymi
Katso tuo dokumentti missä kerrotaan miten epärehelliset kiinalaiset pimittivät koronatietojaan melkein kuukauden ja vangitsivat kahdeksan lääkäriä "huhujen" levittämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso tuo dokumentti missä kerrotaan miten epärehelliset kiinalaiset pimittivät koronatietojaan melkein kuukauden ja vangitsivat kahdeksan lääkäriä "huhujen" levittämisestä.
Ja liittyy Volvoihin miten??
- Anonyymi
Kuka tyhmä menee muutenkaan Shaghaihin kun pakokaasua ilmassa niin paljon et keuhkot kuolee?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tyhmä menee muutenkaan Shaghaihin kun pakokaasua ilmassa niin paljon et keuhkot kuolee?
Ellet tiedä, niin voin valaista, että Shanghai sijaitsee meren äärellä, sen sijaan Beijing, jota
kenties tarkoitat, on sisämaassa. Shanghain keskusta on kuin mikä tahansa suurkaupunki pilvenpiirtäjinen ja luotijunineen. Kiina on lisäksi Suomea kaikella tavalla hieman isompi maa. Lentoaika Suomesta Shanghaihin on kaksi tuntia pidempi kuin Beijingiin.
Matkustaakseen sinne ei tarvitse osata Kiinankielen kaikkia murteita, hyvä englannin kielen taito riittää.
Ai niin , mutta sinulla ei liene passia eikä viisumia.
- Anonyymi
Voi olla kiinan markkinoille ei tartte rahtailla pitkii matkoi
- Anonyymi
Olisi koko muun maailman etu jos Kiina eristettäisiin muusta maailmasta.
- Anonyymi
Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli.
- Anonyymi
"Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli."
Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
Mielikuvat ovat toki tärkeitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
Mielikuvat ovat toki tärkeitä.Volvo suunnittelee autonsa itse ja kerro toki millä merkillä on vain omaa tuotantoa olevia osia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvat ovat toki tärkeitä.Sama juttu Volkkarissa, Skodassa, Porschessa, Lambossa, Bugatissa, Peugeotissa, Citroenissa, Renaultissa, Fiatissa, Ferrarissa, Chevyssä, Corvetessa, Lincolnissa, Buickissa, Jeepissä, Chryslerissä, tarviiko lisää luetella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvat ovat toki tärkeitä.Esim. Skoda on tehty vanhoista Volkkarin osista samaan aikaa kun Volkkarissa uusitaa osia, näin saadaan hinta alemmas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo suunnittelee autonsa itse ja kerro toki millä merkillä on vain omaa tuotantoa olevia osia.
Kun kerran Volvo suunnittelee autonsa itse, niin miksi puolustelet/välttelet automerkin Kiinalaisuutta ?
Ole ylpeä Kiinalaisesta autostasi, äläkä puolustaudu ja yritä vedota merkin alkuperäismaahan....olihan Wolt:kin Su... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvat ovat toki tärkeitä.Volvossahan oli se mondeon paska mylly...
- Anonyymi
Minä ostan saksalaisen volkkarin ja ajelen nahkahousut jaloissa mutkaista tietä horisonttiin.
- Anonyymi
Tuoko oli parasta antia mihin pystyt??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuoko oli parasta antia mihin pystyt??
Arvioipas oma suorituksesi ensin.Sitten muitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimin asiallisesti, nyt sinun vuorosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie ajelet Volovolla 120 km/h maantiellä, auto kaatumaisillaan kun minä aejelen Volkkarilla 160 km/h vailla huolen häivää.
- Anonyymi
paloi kaverinkin v70 nopeasti.
- Anonyymi
Mulla paloi V60 malli...ei ikinä enää krematoriovolvoa.
- Anonyymi
Mistä lähtien ruotsalaiset suunnittelijat ovat olleet kiinalaisia, opiskele tai jotain ja tienaa rahaa.
Omistaja eri asia kun suunnittelija.- Anonyymi
Opiskele...? Olen korkeakoulutettu, kiitos kysymästä.
Täysin kiinalaisia autoja joissa jokunen ruotsalainen innovaatio.
https://www.youtube.com/watch?v=J2htkR_GPQU
Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.Älä ole naurettava, BMW tekee täyttä yhteistyöstä Toyotan kanssa.
Mercedes on yhteistyössä kiinalaisten kanssa.
Kiina on todella suuri maa, siellä on osaavia ja vähemmän osaavia.
Muista se missä ne autot suunnitellaan, kiinalaiset tekee sen mitä pyydetään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.Taitaa se koulutus olla vain haaveena. Et muuten täällä kirjoittelisi lapsellisia hölmöyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.Niin missä kohtaa tässä videossa näkyy että kinkit olisi auton suunnitelleet??
Tässä haastatellaan ruotsalalista toimitusjihtajaa.
Taitaa vähän kateus haista nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.Bemaria tehdään muuten myös kiinassa ja Meseä.
Eli ne on nyt sitten kiinalaisia?
Mitä vitun väliä sillä on kuka sen brändin omistaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä kohtaa tässä videossa näkyy että kinkit olisi auton suunnitelleet??
Tässä haastatellaan ruotsalalista toimitusjihtajaa.
Taitaa vähän kateus haista nyt.Juu, tuo "korkeasti koulutettu" taitaa olla kateuden lisäksi katkera. Koulutus ei välttämättä tuo hyvää duunia tai viisautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuo "korkeasti koulutettu" taitaa olla kateuden lisäksi katkera. Koulutus ei välttämättä tuo hyvää duunia tai viisautta.
Mistäs sinä tiedät miten oon koulutettu, en mä sitä täällä huuda, sen sijaan sellaset kaverit kyllä huutelee joilla ei ole minkään näköstä koulutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät miten oon koulutettu, en mä sitä täällä huuda, sen sijaan sellaset kaverit kyllä huutelee joilla ei ole minkään näköstä koulutusta.
Tuskin näitä Volvoja kukaan duunari uutena ostelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole sama kaveri joka puhuu tollasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bemaria tehdään muuten myös kiinassa ja Meseä.
Eli ne on nyt sitten kiinalaisia?
Mitä vitun väliä sillä on kuka sen brändin omistaa?Onhan siinä se ero, mihin voitot tuloutetaan . Mun mielestä eurooppalaisena pitäisi suosia oman maanosan tuotteita, eli saksalainen ja siellä myös kasattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin näitä Volvoja kukaan duunari uutena ostelee.
Viisas jättää väliin koko homokulkineen.
- Anonyymi
Kyllä ostan, Ruotsista edelleen auto, tiedän että Kiinalaiset omistaa.
- Anonyymi
Edelleen parhaat Autot tekee ja kestävimmät ja suunnitellaan naapurissa, euroopan hienoimmat autot, miksi ostaisin muuta, teknisesti parhaat myös.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=KQaNdTKQyLY
Tässä videossa kiinalaiset kutsuvat mustia ja valkoisia roskiksi jotka pitää tuhota. Videolla kohdassa 06:13 .- Anonyymi
Et sä mitenkään sairas ole?
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11323531
"Kiina painosti EU:n disinformaatioyksikköä lieventämään raporttia, joka arvostelee Kiinaa – suomalaismeppi Ylelle: "Vakava asia, jos paljastuu todeksi"
EU kiistää taipumisen painostukseen. Yhden lehtitiedon mukaan Kiina olisi uhannut EU:ta lääkintätoimitusten katkaisulla." - Anonyymi
Osta Volvo tukeaksesi Kiinan kommunistapuoluetta, tai
jo pienellä lisäpääomalla saat vaikka Korealaisen Kian ja ei tarvitse hävetä autoasi sukulaisten edessä- Anonyymi
Lapsi, et paljon asioista ymmärrä ka siksi älä kirjoita asioista joita et tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi, et paljon asioista ymmärrä ka siksi älä kirjoita asioista joita et tajua.
Lapsiko ? Jos komenttiani tarkoitit....
No joka tapauksessa, olen 52- vuotias ja en ikinä istuisi 2009 jälkeisen Volvon kyytiin =kommunistin haju voi tarttua hetkessä 🥶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiko ? Jos komenttiani tarkoitit....
No joka tapauksessa, olen 52- vuotias ja en ikinä istuisi 2009 jälkeisen Volvon kyytiin =kommunistin haju voi tarttua hetkessä 🥶Varo älylaitettasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvon omistaja joutui Ukrainan ”mustalle listalle”
- Anonyymi
Hurrit saivat isosti rahhoo, kun myivät diktaattorille koko paskan!🤪
- Anonyymi
Niin saivat ja elleivät Kiinalaiset olisi ostaneet, henkilöautotuotantoahan ei enää olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saivat ja elleivät Kiinalaiset olisi ostaneet, henkilöautotuotantoahan ei enää olisi.
Ford yritti siinä välissä, mutta ei saanut tuotantoa kannattavaksi. Lopulta siihen tarvittiin kommunismi avuksi.
- Anonyymi
Mersun suurimmat omistajat on myös Kiinalaisia. Sama firma mikä omistaa Volvon on Mersun suurin omistaja.
Ei kai kukaan aja kiinalaisella mersulla.- Anonyymi
Onneksi itsellä on 2005 Rs 4 audi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi itsellä on 2005 Rs 4 audi...
kommunistinen auto-unionin auto
- Anonyymi
CIINAN Liput liehuu penkeissä varo voi alkaa natisee yks kaks kiinalaiset paukkuu
- Anonyymi
Volvosta 100k :DDD tuolla rahalla saa autonkin!
- Anonyymi
Onko ehdottaa?
- Anonyymi
EN TODELLAKAAN OSTA.
- Anonyymi
EN VARMASTI, ENKÄ VENÄLÄISTÄKÄÄN OLE AJATELLUT.
- Anonyymi
Kyllähän maailmaan pierua mahtuu ja muutama volvo myös. Harkitsen ex30 auton ostoa. Vakavasti harkitsen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384128- 892019
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151961Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi581588Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1341417VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1001328- 741226
- 981141
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181070