Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vieläkö ostat kiinalaisten auton?

Anonyymi

Vieläkö tekee mieli viedä rahaa kiinalaisille?

103

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä ole noin kateellinen.

      • Anonyymi

        Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
        Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
        Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.

        Aika harvalla on kuitenkaan varaa ostaa, 50ke käytännössä halvin hinta jolla pääsee kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
        Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.

        Osta pois sit ja pidä pääs kiinni, maksaa järkevillä varuisteilla 60-80e.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
        Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.

        Japsit tekee kyllä toimivia koneita, mutta kestää sen 200-300 tkm.
        Volvon moottorit kestää päälle 700 tkm ja siinä on iso ero.
        Yammun koneilla olevat Volvot olleet kansi rempassa 200tkm jälkeen.
        Sekasiskiö okei, no mikä on sitten VAG? tai PSA? kaikki samaa paskaa, samat osat, Audi ja Volkswagen ei eroa toisistaan muuten kuin kojelaudassa ja ulkonäössä.
        Subaru ja Toyota identtisiä sen 200 heppasen auton kanssa jonka nimeä en nyt muista.
        Nyt tullut uusi Toyota Supra on täysin BMW tekniikkaa, siinä sulle sekasikiötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Japsit tekee kyllä toimivia koneita, mutta kestää sen 200-300 tkm.
        Volvon moottorit kestää päälle 700 tkm ja siinä on iso ero.
        Yammun koneilla olevat Volvot olleet kansi rempassa 200tkm jälkeen.
        Sekasiskiö okei, no mikä on sitten VAG? tai PSA? kaikki samaa paskaa, samat osat, Audi ja Volkswagen ei eroa toisistaan muuten kuin kojelaudassa ja ulkonäössä.
        Subaru ja Toyota identtisiä sen 200 heppasen auton kanssa jonka nimeä en nyt muista.
        Nyt tullut uusi Toyota Supra on täysin BMW tekniikkaa, siinä sulle sekasikiötä.

        Mersu kestää miljoona ei vielä mittä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
        Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.

        Kateellinen voi Volvolla ajavalle olla vain kommunistisen aatteen omaava erittäin matalapallaisissa töissä oleva ihminen, tai työtön. Eiköhän meiltä muilta heru säälipisteitä Kiinalaisesta ostoksesta. Voi joku Dadialla ajava tuntea jopa vahingoniloa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvalla on kuitenkaan varaa ostaa, 50ke käytännössä halvin hinta jolla pääsee kiinni.

        50k, sillä saa jo auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka töissä käyvä Volvolle on kateellinen? Kaikkihan tuollaisen sekasikön voi ostaa jos haluaa.
        Ainoa hyvä osa siinä autossa on kai Aisinin japanilainen vaihdelaatikko ja Yamahan koneet.

        missään nyky volvossa ei ole yamahan konetta pöljä


    • Anonyymi

      Yhy yhy yhy. Kyllä Volvo kelpaa.

    • Anonyymi

      juu ei kiinaan , eikä valaantappajille eikä koreaan. Ei nekään meiltä mitään osta. Vaan niille jotka meiltä ostaa eniten. Ekana jos mahdollista suomivaihtoehto toisena saksa ja sitte ruotti.

      • Anonyymi

        Ensin koulu ja sitten vasta miettimään näin vaikeita asioita.


      • Anonyymi

        Meidän pikku varastoduunari voi miettiä missä se auto on suunniteltu ja se ei ole Kiina.


      • Anonyymi

        Kunnon kutajussi, sylkee talvisin kattoon ja väistelee niitä parhaansa mukaan.
        S Mersu pihassa ja uuden koneet ja sisäfileet pakkasessa, ''mutkun rahaa ei vaan oo!''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon kutajussi, sylkee talvisin kattoon ja väistelee niitä parhaansa mukaan.
        S Mersu pihassa ja uuden koneet ja sisäfileet pakkasessa, ''mutkun rahaa ei vaan oo!''

        Kuka helvetin kokki pakastaa naudan sisäfileetä?


      • Anonyymi

        Kannattaneeko noilta juutalaisten tappajilta ja kansanmurhaajiltakaan mitään ostaa?


    • Anonyymi

      Kaverin v 90 paloi motarilla kesken ajon jotain vikaa sähköisä mittareista tuli savuu paloi koko keksintö. EIII OSTA ENÄÄ VOLOVOO

      • Anonyymi

        Juu, aina niille kaverin ja työkaverin autoille sattuu jotain kun haluaa provetella. Noloja unia.


      • Anonyymi

        Ei osta Volvoo, kun kerran paloi? Minulla on palanut jo kolme tuhnua (tojoo) mutta silti olen ostanut taas tuhnun, ei minulla kyllä enempään olisi varaakaan. Joskus jos saan lottovoiton, ostan Volvon Ruotsista, miksi mä sen Kiinasta asti tilaisin, kun niitä saa Ruotsistakin.


      • Anonyymi

        Ei ole mittareita enää vaan digi näyttö, hyvin palaa.


      • Anonyymi

        Työnantaja ostaa,kuin ennenkin.
        Suomen myydyimpia autoja.
        Kukako ostaa?


    • Anonyymi

      No joka merkistä löytyy karmea esimerkki. Mut tyhmä se joka yhteen huonoon tapaukseen uskoo. Sa noo 21 uutta autoa pehmittänyt. ehkä kantsii uskoo niihin volvoihin joilla on ajettu yli miljoona km. Positiivisuus kunniaan.

    • Anonyymi

      Kyllä Volvo Amazon oli huippu auto 1969 tais maksaa noin 14000mk kun luupää oli noin 7000mk uutena.

    • Anonyymi

      KAIKKI KIINALAINEN SAA HAISTAA PASKAN!

      Toivottavasti tulevaisuudessa tulee enemmän vaihtoehtoja kaiken kiinalaisen halparoskan sijaan.

      • Anonyymi

        Mieluummin Huawei kuin iPhone!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin Huawei kuin iPhone!!

        Iphone rokkaa. Ei mitään kiinalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin Huawei kuin iPhone!!

        Haha, tota et usko itsekään.


      • Anonyymi

        Volvo ei ole kiinan ihme vaikka sen kiinalaiset omistaa vitun idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvo ei ole kiinan ihme vaikka sen kiinalaiset omistaa vitun idiootti

        Muutenhan Volvo carsia ei olisi enää olemassakaan =sama kohtalo kuin Saabilla.
        Onneksi Kiinalainen Geely osti henkilöautotuotannon tehden samalla automerkistä KIINALAISEN....sitä voi olla yli 50 vuotiaan vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvo ei ole kiinan ihme vaikka sen kiinalaiset omistaa vitun idiootti

        Rahat menee kuitenkin Kiinaan, jos voittoa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvo ei ole kiinan ihme vaikka sen kiinalaiset omistaa vitun idiootti

        Eli mäkin voin omistaa sun kämpän vaikka sä maksat sitä? Koskas maksat sun velkas sitten?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Liittyy miten Volvoihin??


    • Edelliselle kirjoittajalle:

      Väitteet on yleensä tapana perustella! Miten siis perustelet tämän asian?
      Oletko edes käynyt maassa?! Minä kuitenkin olen.
      Tiedoksi, että suora lento Shanghaihin A350 koneella on siinä 11h!
      Ketjun aloittajalle: Mersuakin kootaan Kiinassa!

      • Anonyymi

        Ei tarvitse edes matkustaa, riittää, kun katsoo näitä huijareita "Australian rajalla" ohjelmassa.

        P.s. En koskaan matkusta maahan missä ei paista aurinko.


      • Anonyymi

        Katso tuo dokumentti missä kerrotaan miten epärehelliset kiinalaiset pimittivät koronatietojaan melkein kuukauden ja vangitsivat kahdeksan lääkäriä "huhujen" levittämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso tuo dokumentti missä kerrotaan miten epärehelliset kiinalaiset pimittivät koronatietojaan melkein kuukauden ja vangitsivat kahdeksan lääkäriä "huhujen" levittämisestä.

        Ja liittyy Volvoihin miten??


      • Anonyymi

        Kuka tyhmä menee muutenkaan Shaghaihin kun pakokaasua ilmassa niin paljon et keuhkot kuolee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tyhmä menee muutenkaan Shaghaihin kun pakokaasua ilmassa niin paljon et keuhkot kuolee?

        Ellet tiedä, niin voin valaista, että Shanghai sijaitsee meren äärellä, sen sijaan Beijing, jota
        kenties tarkoitat, on sisämaassa. Shanghain keskusta on kuin mikä tahansa suurkaupunki pilvenpiirtäjinen ja luotijunineen. Kiina on lisäksi Suomea kaikella tavalla hieman isompi maa. Lentoaika Suomesta Shanghaihin on kaksi tuntia pidempi kuin Beijingiin.
        Matkustaakseen sinne ei tarvitse osata Kiinankielen kaikkia murteita, hyvä englannin kielen taito riittää.
        Ai niin , mutta sinulla ei liene passia eikä viisumia.


    • Anonyymi

      Voi olla kiinan markkinoille ei tartte rahtailla pitkii matkoi

    • Anonyymi

      Olisi koko muun maailman etu jos Kiina eristettäisiin muusta maailmasta.

    • Anonyymi

      Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli.

      • Anonyymi

        "Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli."

        Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
        Mielikuvat ovat toki tärkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli."

        Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
        Mielikuvat ovat toki tärkeitä.

        Volvo suunnittelee autonsa itse ja kerro toki millä merkillä on vain omaa tuotantoa olevia osia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli."

        Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
        Mielikuvat ovat toki tärkeitä.

        Sama juttu Volkkarissa, Skodassa, Porschessa, Lambossa, Bugatissa, Peugeotissa, Citroenissa, Renaultissa, Fiatissa, Ferrarissa, Chevyssä, Corvetessa, Lincolnissa, Buickissa, Jeepissä, Chryslerissä, tarviiko lisää luetella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli."

        Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
        Mielikuvat ovat toki tärkeitä.

        Esim. Skoda on tehty vanhoista Volkkarin osista samaan aikaa kun Volkkarissa uusitaa osia, näin saadaan hinta alemmas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvo suunnittelee autonsa itse ja kerro toki millä merkillä on vain omaa tuotantoa olevia osia.

        Kun kerran Volvo suunnittelee autonsa itse, niin miksi puolustelet/välttelet automerkin Kiinalaisuutta ?

        Ole ylpeä Kiinalaisesta autostasi, äläkä puolustaudu ja yritä vedota merkin alkuperäismaahan....olihan Wolt:kin Su...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Karkasko juttu vähän kauas aloituksesta, älytön sekin oli."

        Siinä yksi volvouskovainen joka ei ymmärrä, että Fordin hylättyä Volvon se on ollut eri autonvalmistajien osista koottu sekasikiö joka on tehty näyttämään paljon paremmalta kuin se oikeasti on.
        Mielikuvat ovat toki tärkeitä.

        Volvossahan oli se mondeon paska mylly...


    • Anonyymi

      Minä ostan saksalaisen volkkarin ja ajelen nahkahousut jaloissa mutkaista tietä horisonttiin.

      • Anonyymi

        Tuoko oli parasta antia mihin pystyt??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoko oli parasta antia mihin pystyt??

        Arvioipas oma suorituksesi ensin.Sitten muitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvioipas oma suorituksesi ensin.Sitten muitten.

        Toimin asiallisesti, nyt sinun vuorosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvioipas oma suorituksesi ensin.Sitten muitten.

        Sie ajelet Volovolla 120 km/h maantiellä, auto kaatumaisillaan kun minä aejelen Volkkarilla 160 km/h vailla huolen häivää.


    • Anonyymi

      paloi kaverinkin v70 nopeasti.

      • Anonyymi

        Mulla paloi V60 malli...ei ikinä enää krematoriovolvoa.


    • Anonyymi

      Mistä lähtien ruotsalaiset suunnittelijat ovat olleet kiinalaisia, opiskele tai jotain ja tienaa rahaa.
      Omistaja eri asia kun suunnittelija.

      • Anonyymi

        Opiskele...? Olen korkeakoulutettu, kiitos kysymästä.

        Täysin kiinalaisia autoja joissa jokunen ruotsalainen innovaatio.
        https://www.youtube.com/watch?v=J2htkR_GPQU

        Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
        Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskele...? Olen korkeakoulutettu, kiitos kysymästä.

        Täysin kiinalaisia autoja joissa jokunen ruotsalainen innovaatio.
        https://www.youtube.com/watch?v=J2htkR_GPQU

        Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
        Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.

        Älä ole naurettava, BMW tekee täyttä yhteistyöstä Toyotan kanssa.
        Mercedes on yhteistyössä kiinalaisten kanssa.
        Kiina on todella suuri maa, siellä on osaavia ja vähemmän osaavia.
        Muista se missä ne autot suunnitellaan, kiinalaiset tekee sen mitä pyydetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskele...? Olen korkeakoulutettu, kiitos kysymästä.

        Täysin kiinalaisia autoja joissa jokunen ruotsalainen innovaatio.
        https://www.youtube.com/watch?v=J2htkR_GPQU

        Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
        Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.

        Taitaa se koulutus olla vain haaveena. Et muuten täällä kirjoittelisi lapsellisia hölmöyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskele...? Olen korkeakoulutettu, kiitos kysymästä.

        Täysin kiinalaisia autoja joissa jokunen ruotsalainen innovaatio.
        https://www.youtube.com/watch?v=J2htkR_GPQU

        Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
        Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.

        Niin missä kohtaa tässä videossa näkyy että kinkit olisi auton suunnitelleet??
        Tässä haastatellaan ruotsalalista toimitusjihtajaa.
        Taitaa vähän kateus haista nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskele...? Olen korkeakoulutettu, kiitos kysymästä.

        Täysin kiinalaisia autoja joissa jokunen ruotsalainen innovaatio.
        https://www.youtube.com/watch?v=J2htkR_GPQU

        Kiinalaiseen autoon lyödään epätoivoisesti Ruotsin lippuja joka paikkaan; kojelautoihin, penkkeihin jne.
        Kuvittele jos saksalaiset tekisivät niin.

        Bemaria tehdään muuten myös kiinassa ja Meseä.
        Eli ne on nyt sitten kiinalaisia?
        Mitä vitun väliä sillä on kuka sen brändin omistaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin missä kohtaa tässä videossa näkyy että kinkit olisi auton suunnitelleet??
        Tässä haastatellaan ruotsalalista toimitusjihtajaa.
        Taitaa vähän kateus haista nyt.

        Juu, tuo "korkeasti koulutettu" taitaa olla kateuden lisäksi katkera. Koulutus ei välttämättä tuo hyvää duunia tai viisautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tuo "korkeasti koulutettu" taitaa olla kateuden lisäksi katkera. Koulutus ei välttämättä tuo hyvää duunia tai viisautta.

        Mistäs sinä tiedät miten oon koulutettu, en mä sitä täällä huuda, sen sijaan sellaset kaverit kyllä huutelee joilla ei ole minkään näköstä koulutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät miten oon koulutettu, en mä sitä täällä huuda, sen sijaan sellaset kaverit kyllä huutelee joilla ei ole minkään näköstä koulutusta.

        Tuskin näitä Volvoja kukaan duunari uutena ostelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä tiedät miten oon koulutettu, en mä sitä täällä huuda, sen sijaan sellaset kaverit kyllä huutelee joilla ei ole minkään näköstä koulutusta.

        Enkä ole sama kaveri joka puhuu tollasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bemaria tehdään muuten myös kiinassa ja Meseä.
        Eli ne on nyt sitten kiinalaisia?
        Mitä vitun väliä sillä on kuka sen brändin omistaa?

        Onhan siinä se ero, mihin voitot tuloutetaan . Mun mielestä eurooppalaisena pitäisi suosia oman maanosan tuotteita, eli saksalainen ja siellä myös kasattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin näitä Volvoja kukaan duunari uutena ostelee.

        Viisas jättää väliin koko homokulkineen.


    • Anonyymi

      Kyllä ostan, Ruotsista edelleen auto, tiedän että Kiinalaiset omistaa.

    • Anonyymi

      Edelleen parhaat Autot tekee ja kestävimmät ja suunnitellaan naapurissa, euroopan hienoimmat autot, miksi ostaisin muuta, teknisesti parhaat myös.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Et sä mitenkään sairas ole?


    • Anonyymi

      https://yle.fi/uutiset/3-11323531

      "Kiina painosti EU:n disinformaatioyksikköä lieventämään raporttia, joka arvostelee Kiinaa – suomalaismeppi Ylelle: "Vakava asia, jos paljastuu todeksi"

      EU kiistää taipumisen painostukseen. Yhden lehtitiedon mukaan Kiina olisi uhannut EU:ta lääkintätoimitusten katkaisulla."

    • Anonyymi

      Osta Volvo tukeaksesi Kiinan kommunistapuoluetta, tai
      jo pienellä lisäpääomalla saat vaikka Korealaisen Kian ja ei tarvitse hävetä autoasi sukulaisten edessä

      • Anonyymi

        Lapsi, et paljon asioista ymmärrä ka siksi älä kirjoita asioista joita et tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi, et paljon asioista ymmärrä ka siksi älä kirjoita asioista joita et tajua.

        Lapsiko ? Jos komenttiani tarkoitit....
        No joka tapauksessa, olen 52- vuotias ja en ikinä istuisi 2009 jälkeisen Volvon kyytiin =kommunistin haju voi tarttua hetkessä 🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsiko ? Jos komenttiani tarkoitit....
        No joka tapauksessa, olen 52- vuotias ja en ikinä istuisi 2009 jälkeisen Volvon kyytiin =kommunistin haju voi tarttua hetkessä 🥶

        Varo älylaitettasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi, et paljon asioista ymmärrä ka siksi älä kirjoita asioista joita et tajua.

        Volvon omistaja joutui Ukrainan ”mustalle listalle”


    • Anonyymi

      Hurrit saivat isosti rahhoo, kun myivät diktaattorille koko paskan!🤪

      • Anonyymi

        Niin saivat ja elleivät Kiinalaiset olisi ostaneet, henkilöautotuotantoahan ei enää olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin saivat ja elleivät Kiinalaiset olisi ostaneet, henkilöautotuotantoahan ei enää olisi.

        Ford yritti siinä välissä, mutta ei saanut tuotantoa kannattavaksi. Lopulta siihen tarvittiin kommunismi avuksi.


    • Anonyymi

      Mersun suurimmat omistajat on myös Kiinalaisia. Sama firma mikä omistaa Volvon on Mersun suurin omistaja.

      Ei kai kukaan aja kiinalaisella mersulla.

      • Anonyymi

        Onneksi itsellä on 2005 Rs 4 audi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi itsellä on 2005 Rs 4 audi...

        kommunistinen auto-unionin auto


    • Anonyymi

      CIINAN Liput liehuu penkeissä varo voi alkaa natisee yks kaks kiinalaiset paukkuu

    • Anonyymi

      Volvosta 100k :DDD tuolla rahalla saa autonkin!

      • Anonyymi

        Onko ehdottaa?


    • Anonyymi

      EN TODELLAKAAN OSTA.

    • Anonyymi

      EN VARMASTI, ENKÄ VENÄLÄISTÄKÄÄN OLE AJATELLUT.

    • Anonyymi

      Kyllähän maailmaan pierua mahtuu ja muutama volvo myös. Harkitsen ex30 auton ostoa. Vakavasti harkitsen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe