Vaisaari Raisio

muuttaja...

Minkälaista seutua on Vaisaari Raisiossa? Onko rauhallista? Uskaltaako auton jättää parkkipaikalle?

3

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katja

Asuin Vaisaaressa reilut 3 vuotta, enkä itse voi kovinkaan paljoa moittia aluetta. Vaisaarella on vähän huonohko maine, minusta ihan turhaan. Onhan se sellainen kerrostalokylä, mutta talojen ympärille on jätetty paljon puita. Pururatakin sitä kiertää ja muutenkin ihan näpäkän matkan päästä keskustasta.

Omaan autooni yritettiin yhden kerran - Opelihan on itsessään melkoinen houkutus alueella kuin alueella. Pyörä varastettiin kerran: lukittuna lukitusta pyörävarastosta.

Edullisia asuntoja on, eikä siellä minusta tarvitse pelätä. Itse liikuin Vaisaaressa kaikkina vuorokauden aikoina.

• raisiolainen

Vaisaaren talot on muuten ihan rauhallisia, mutta se talo, jossa on päiväkoti alakerrassa on ihan mahdoton (A ja B-raput). Siellä on kaupungin vuokrakämppiä, joihin tunnutaan majoittavan kaikki kaupungin pimeimmät tapaukset. Tuon talon osoite on muistaakseni kunnaankatu 9. Sitä kun vaan vältät niin saat yöunesi nukuttua rauhassa vaisaaressa :)

• hope

Lienet jo muuttanut, mutta pakko vielä laittaa sellainen fakta, että jos olet edes "normaali", eli et itse mainostaulu, niin saat kyllä olla rauhassa vaisaaressa. Itse asuin 22 vuotta siellä, ja ei valittamista. Jos joskus jotain tappeluja kaveri-piirissä, mutta ulkopuolista ongelmaa ei ollut, kun ensimäisenkin yrittäjän paiskasi mäkeä alas... ;) Ja minä siellä varmaan eniten pahaa tein... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5875
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      51
      3746
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3695
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3441
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59