Minkälaista seutua on Vaisaari Raisiossa? Onko rauhallista? Uskaltaako auton jättää parkkipaikalle?
Vaisaari Raisio
3
930
Vastaukset
- Katja
Asuin Vaisaaressa reilut 3 vuotta, enkä itse voi kovinkaan paljoa moittia aluetta. Vaisaarella on vähän huonohko maine, minusta ihan turhaan. Onhan se sellainen kerrostalokylä, mutta talojen ympärille on jätetty paljon puita. Pururatakin sitä kiertää ja muutenkin ihan näpäkän matkan päästä keskustasta.
Omaan autooni yritettiin yhden kerran - Opelihan on itsessään melkoinen houkutus alueella kuin alueella. Pyörä varastettiin kerran: lukittuna lukitusta pyörävarastosta.
Edullisia asuntoja on, eikä siellä minusta tarvitse pelätä. Itse liikuin Vaisaaressa kaikkina vuorokauden aikoina. - raisiolainen
Vaisaaren talot on muuten ihan rauhallisia, mutta se talo, jossa on päiväkoti alakerrassa on ihan mahdoton (A ja B-raput). Siellä on kaupungin vuokrakämppiä, joihin tunnutaan majoittavan kaikki kaupungin pimeimmät tapaukset. Tuon talon osoite on muistaakseni kunnaankatu 9. Sitä kun vaan vältät niin saat yöunesi nukuttua rauhassa vaisaaressa :)
- hope
Lienet jo muuttanut, mutta pakko vielä laittaa sellainen fakta, että jos olet edes "normaali", eli et itse mainostaulu, niin saat kyllä olla rauhassa vaisaaressa. Itse asuin 22 vuotta siellä, ja ei valittamista. Jos joskus jotain tappeluja kaveri-piirissä, mutta ulkopuolista ongelmaa ei ollut, kun ensimäisenkin yrittäjän paiskasi mäkeä alas... ;) Ja minä siellä varmaan eniten pahaa tein... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864