Katsoisiko joku minulle?

Anonyymi

Olen nainen 45 , minulla on paljon murheita ja olen yksinäinen. Perhe aiheuttaa eniten murheita, eikä ole ketään joka minusta välittäisi. Yksin olen aina,ei ole ketään jakamassa unelmia/suunnitelmia, eikä kovin hyviä ystäviäkään. Työtä on silloin tällöin. Näkyykö valoa mihinkään asiaan?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ålä kysy miltään noidalta mitään. Kaikki tarotkortit ja muut henkijen manaajat yms. ovat täysin saatanan demonien ohjattavissa.

      Oikeaa neuvoa saat sellaiseltaUudestisyntyneeltä uskovalta, joka on oikeasti sydämen uskossa Jeesukseen Kristukseen.

      Ehdottomasti on varottava kaikkia horoskooppeja ja henkioppaita.

      • Anonyymi

        No sellainenki saa vastata jos sattuu tämän lukemaan


      • Anonyymi

        Uskovaiselle -olet ajat sitten avannut kanavasi pahan tielle,koska olet tällä sivustolla lukemassakin.Sun ei pidä neuvoa ketään,uskokoon ken tahtoo ja mihin vaan,ei ole sun tehtävä opettaa ja neuvoa ihmisiä..kaikilla vapaa tahto,niin Jeesus sanoi.


    • Anonyymi

      Älkää ainakaan ottako hihuleilta apua. Nehän käyttää hädänalaista tilaa hyväkseen ja vie teiltä kaiken.

    • Anonyymi

      Mikälainen vedätys seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Nostin 2 oraakkelikorttia ja yhden tarot kortin tulevalle

      Käyt läpi nyt vaihetta mitä voisi kutsua jopa henkiseksi heräämiseks.Tunteita nusee pintaan ja olo voi olla toivoton.Älä säikähdä negatiivisia ajatuksia ja tunteita.Ne ovat merkki kavusta ja siitä ,että olet inhimillinen ihminen ja mikä tärkeintä,elossa.Mahtavaa eikö?!

      Kortit kehottaa sinua hakeutumaan samankaltaisten seuraan ja tekemään jotain luovaa mitnkä olet sisimpääsi haudannut.Voisiko kirjoittaminen olla sinun unelma?Maalaaminen?Mikä tahansa se onkin niin pyydetään olemaan rohkea ja julkaisemaan jotain konkreettista ulos oli se sitten maalaus,runo,käsityö,mikä ikinä.
      Sosiaalinen media tarjoaa näihin hyvän alustan.Ystävä on yhden hakusanan päässä.Lähde rohkeasti etsimään muuten et löydä.Ole uskollinen omille haluille ja intohimoille.Älä yliajattele tai annan ulkopuolisten määrittää olemassaoloasi.Nauti OMASTA elämästäsi,hengitä,luo,voi hyvin.Tämä lisää runsautta kun ,että murehtisit ja istuisit kotona ottamatta ensimmäistä askelta itseesi .Pyydetään luopumaan yliajattelusta ja antautumaan elämälle.Ehkä vielä jonain päivänä voit käyttää kokemuksiasi auttaaksesi muita.

      Voit tuntea irrallisuutta ja ettet kuulu mihinkään.Ikään kuin kodittomuutta.Hakeudu luontoon,veden äärelle.Hiljenny kuuntelemaan mitä sinulla on sanottavaa itsellesi.Juurichakran hoitaminen,maadoittuminen on nyt paikallaan.Älä odota "ihmettä" tai muutosta tulevaksi ulkopuolelta.Olet se itse.

      Tarot kortti vahvistaa: Kun elät itsellesi ,itseäsi kunnioittaen ja tekemällä parhaasi oman hyvinvoinnin eteen kaikki muu hyvä seuraa perässä kuin itsekseen.Perhe yhdistyy ja uusi yhteys löytyy ja vahvistuu.Mutta muista ,että työ lähtee sinusta itsestäsi.Nauti ja voi hyvin.

      I got your back
      -Universum-

      • Anonyymi

        Kiva kun joku täällä edes nostaa...Uskovaiselle-älä availe täällä sivuja,lue raamattua. Olen nähnyt miten uskikset yrittää manipuloida reppanoita ja hädänalaisia ja utelevat elämää koska itse usein ovat todella kärsiviä ja haluavat kuulla toisten hätää .Ovat usein aina mielestään oikeassa ja ohjeistavatkin mikä on oikea tapa uskoa. Itse ole vajavainen ja omalla tavalla uskon hiljaa Jeesukseen jota uskikset ohjaavat eritavoin toimimaan. Ajattelen omilla aivoillani, en koskaan ole toisten johdateltavissa, jotkut kiihko uskovaiset puhuvat päälle eivätkä kuule toista. Sen olen ennusteista todennut että joskus olen nostanut korttia tai soittanut meediolle ja aina jotain outoa tullut tapahtmaan, eli se ei ole hyvästä .Rukouksesta saan mielenrauhaa.


      • Anonyymi

        Kiitos, mutta en nyt jaksa tehsä itse mitään,ole jo kaikeA kokeillut,mikään ei parempan muutu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun joku täällä edes nostaa...Uskovaiselle-älä availe täällä sivuja,lue raamattua. Olen nähnyt miten uskikset yrittää manipuloida reppanoita ja hädänalaisia ja utelevat elämää koska itse usein ovat todella kärsiviä ja haluavat kuulla toisten hätää .Ovat usein aina mielestään oikeassa ja ohjeistavatkin mikä on oikea tapa uskoa. Itse ole vajavainen ja omalla tavalla uskon hiljaa Jeesukseen jota uskikset ohjaavat eritavoin toimimaan. Ajattelen omilla aivoillani, en koskaan ole toisten johdateltavissa, jotkut kiihko uskovaiset puhuvat päälle eivätkä kuule toista. Sen olen ennusteista todennut että joskus olen nostanut korttia tai soittanut meediolle ja aina jotain outoa tullut tapahtmaan, eli se ei ole hyvästä .Rukouksesta saan mielenrauhaa.

        Mutta tiedätkös,ennustajaltahan tullaa kysymään siinä vaiheessa kun rukoukset eivät ole auttaneet eikä jeesukselta/jumalalta tullut vastausta? Viimeinen oljenkorsi. Mitäs siihen sanotte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tiedätkös,ennustajaltahan tullaa kysymään siinä vaiheessa kun rukoukset eivät ole auttaneet eikä jeesukselta/jumalalta tullut vastausta? Viimeinen oljenkorsi. Mitäs siihen sanotte?

        Totta . Mutta ne ovat kalliita ja ei jotk ut ole oikein mitään nähneetkään. Olen havainnut että jotkut maksuennustajat ovat hyvin laskelmoivia ja ahneita sekä väärän vallan tunteen omaavia.Ilmais lahjalla auttavat ovat katoava laji ja hävineet tässä bisneksessä kokonaan.Rukous antaa ainakin rauhaa jos ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta . Mutta ne ovat kalliita ja ei jotk ut ole oikein mitään nähneetkään. Olen havainnut että jotkut maksuennustajat ovat hyvin laskelmoivia ja ahneita sekä väärän vallan tunteen omaavia.Ilmais lahjalla auttavat ovat katoava laji ja hävineet tässä bisneksessä kokonaan.Rukous antaa ainakin rauhaa jos ei muuta.

        No ei se anna edes sitä. Turhinta hommaa ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta . Mutta ne ovat kalliita ja ei jotk ut ole oikein mitään nähneetkään. Olen havainnut että jotkut maksuennustajat ovat hyvin laskelmoivia ja ahneita sekä väärän vallan tunteen omaavia.Ilmais lahjalla auttavat ovat katoava laji ja hävineet tässä bisneksessä kokonaan.Rukous antaa ainakin rauhaa jos ei muuta.

        Et oikein ymmärtänyt pointtia. Tahallasi vai tyhmyyttäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tiedätkös,ennustajaltahan tullaa kysymään siinä vaiheessa kun rukoukset eivät ole auttaneet eikä jeesukselta/jumalalta tullut vastausta? Viimeinen oljenkorsi. Mitäs siihen sanotte?

        Kriisipuhelin vastaa pulassa oleville. Ammattitaitoiset neuvovat eteenpäin. Ei ennuseukkojen varaan saa jättää ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kriisipuhelin vastaa pulassa oleville. Ammattitaitoiset neuvovat eteenpäin. Ei ennuseukkojen varaan saa jättää ratkaisuja.

        Väärin! Ei ole olemassa mitään ammattiaitoisia, ihmisiä ovat nekin. Voi sattua kohdalle kokematonki, joka ei tiedä vieä asioista mitään tai sellainen joka tekee tätä vain rahasta, sanoo sitä sun tätä että on ula tehnyt töitä sekä jopa hullua joilla on sen verrannälyä että ovat "ammattilaisen" paperin saanut. Elkää ainakaa näiden varaan elämää laittako..


    • Anonyymi

      JT joukossa et ole koskaan yksin, olet rakastettu.
      Tervetuloa joukkoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      4365
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2428
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2161
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2126
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      112
      1763
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1442
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1402
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      334
      1363
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1327
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe