Tietokirjailija Petteri Järvinen pelasti monen perusjampan loppuelämän vertaamalla Onecoinia Monopolipelin rahaan vuonna 2015.
Kuka väittää että vertaus ei olisi osunut napakymppiin?
Petteri Järvinen Kiitos
17
77
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaahan OneCoin vielä raketoida ylöspäin kun Ruja palaa pitkältä lomaltaan takaisin sorvin ääreen.
- Anonyymi
"Saattaahan OneCoin vielä raketoida"
Muah muah muah muah muah muah muah muah muahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuahmuah muah muah muah muah muah muah muah muah muah muah
MUAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!
Kai ymmärrätte, että huijaus on nyt loppu? Ainoa mikä on FAKTAA, on se, että rikosoikeudelliset toimet ovat vasta alkamassa? Tulee olemaan raskaita, hyvin raskaita seuraamuksia mm. suomessa toimineille HUIJAREILLE.
Miltäs tämä tuntuu? Onko kiva nyt suunnitella mukavaa pääsiäisen aikaa? Saattaa vain olla niin, että osalla on kohta MÄMMIT HOUSUSSA. Ellei ole jo.............
Muahahahahaahaahahahaahahaa!
- Anonyymi
Kyllä Afrikan Tähti - raha olisi myös käynyt.
Monopoli on aivan liian monimutkainen peli Coinarin aivoille. Sori, mutta tämä on kylmä totuus. - Anonyymi
barembi betteri haibola liiifee
- Anonyymi
Tässä Parru.
Kiitosta vaan. Hyvin ehdin kerätä miljoonat. - Anonyymi
Mitäs asiantuntijaraati on mieltä, kuinka moni suomalainen aktiivinen tunkittaja tulee saamaan virkavallan peräänsä?
Vai onko mahdollista että Pate Sisu, Maajohtaja ja Wahlroos laskevat rahojaan kaikessa rauhassa ja savu vain pikkuhiljaa hälvenee ja elämä jatkuu kuten ennenkin?- Anonyymi
Verkostohihhulointi on päässyt hieman hiipumaan. Wallu ei vauhtia hidasta, vaan on siirtynyt/palannut terveysalalla esiintymällä jonkun kiinalaissuomalaisen firman "Global Sales"ina ja trokaa kasvomaskeja, hengityssuojia, kuumemittareita ja hengityskoneita "hallituksen hyväksymänä" ja taatusti luotettavana diileri. Vähän kyllä arveluttaa toi 100% etumaksu, kun tietää jantterin taustat....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkostohihhulointi on päässyt hieman hiipumaan. Wallu ei vauhtia hidasta, vaan on siirtynyt/palannut terveysalalla esiintymällä jonkun kiinalaissuomalaisen firman "Global Sales"ina ja trokaa kasvomaskeja, hengityssuojia, kuumemittareita ja hengityskoneita "hallituksen hyväksymänä" ja taatusti luotettavana diileri. Vähän kyllä arveluttaa toi 100% etumaksu, kun tietää jantterin taustat....
Täh, pistä linkkiä. Kiinnostais nähdä mitä tekohammas ny on keksinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh, pistä linkkiä. Kiinnostais nähdä mitä tekohammas ny on keksinyt?
Perkele, löytyikin sen instastsa. On kyllä pehkeleen hieno ja humaani huijari
- Anonyymi
Kunhan ihmiset oppisivat, että raha ei lisäänny laskemalla ja että olematon valuutta on yhtä arvokasta kun Zimbabwen dollari.
Itse kerran pentuna tein oman Monopoli-pelin, mutta en viitsinyt alkaa tekemään siihen itse leikkirahaa, vaan ostin aitoa ja oikeaa alkuperäistä Monopoli-rahaa lelukaupasta.
"vaihtokurssi" oli muistaakseni luokkaa markalla sai miljoonan. Saako miljoonalla coinilla yhden euron, vai onko vaihtokurssi kuten Monopoli-rahalla, että coineja voi halvalla ostaa, mutta takaisinpäin myyminen ei enää onnistukaan?
Ilmeisen hyvä bisnes jollekin, mutta ei mukaan tuleville...- Anonyymi
Tyhjän ostaminen on kivaa haluan tukea yhtä ihmistä koska sille tulee kivaa rahojeni kanssa
- Anonyymi
Tarkoitatko Petteri Järvistä, vai onecoin tunkkia?
Minä ainakin haluan tukea MAAJOHTAJAA! Hän on ollut meille loputtoman huumorin lähde. Onecoinejakin haluaisin ostaa, mutta ne eivät myy niitä minulle. Ne ovat laittaneet minut KARANTEENIIN!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
Minä ainakin haluan tukea MAAJOHTAJAA! Hän on ollut meille loputtoman huumorin lähde. Onecoinejakin haluaisin ostaa, mutta ne eivät myy niitä minulle. Ne ovat laittaneet minut KARANTEENIIN!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!Onecoin koulutus on vaativa, vain Mensa-tason ihmisille. Joten Avo, tyydy vain Rookie-tason paketteihin. Tyvestä puuhun noustaan.
terv. parru Anonyymi kirjoitti:
Onecoin koulutus on vaativa, vain Mensa-tason ihmisille. Joten Avo, tyydy vain Rookie-tason paketteihin. Tyvestä puuhun noustaan.
terv. parruAivan! Juuri sen takiahan ne eivät minulle pakettia myykään!!!
MUAHAHAMUAHAHAHAMUHHHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
- Anonyymi
Lueskelin noita Petteri Järvisen kirjoituksen kirvoittamia kommentteja, ja kun joku 'musnikki' kertoi, että "olemme tutkineet myös Petterin taustoja", niin sain sellaisen nauruhepulin, etten toviin pystynyt jatkamaan lukemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013013V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944556Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154163- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳553410- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul502301- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312074On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733