Heh heh...

Anonyymi

Nuuskan käyttäjät ihmeissään kun rajat menee kiinni. Eivät saa pääskää huulensa alle.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohta vielä tarkemmin ei enään kulje nuuska dunareidenkaan kautta kun raja menee kiinni kokonaan.Vain terveydenhoitajat pääsee läpi jos pääsee .Ja kaikkein pahinta alkaa joessa jäät sulaan ei pääse hiihtäen enään tuomaan mitään.Jatkuu elokuuhun saakka.

    • Anonyymi

      Normaali jakeluketujissa on tavaraa varastoituna Suomeen noin 6kk käyttöä vastaava määrä. Ei kai kukaan luule, että valtio on ainoa jolla on huoltovalmiusvarastoja. Hinnat toki alkavat nousemaan mikäli rajojen sulkeminen jatkuu yli 3kk.

    • Anonyymi

      Ei taida nuuskanhakijat ja käyttäjät tietää virallisia ohjeita miten rajalla toimitaan. On meinaan kokeiltu ja toimii oikein hienosti. Korona-aikana suomen viranomaiset valvovat suomeen tuloa mutta eivät estä eikä lain mukaan voi edes estää suomesta lähtöä. Ruotsi ei valvo maahansa tuloa toistaiseksi ainakaan joten sinne pääsee vaivattomasti. Ja kun raja on ylitetty ja nuuskat haettu sallittu määrä tietenkin kun nyt varmasti näitä määriä seuraavat kun siihen on resursseja voit ajella rajan yli kotisuomeen kun laki antaa sinun kotimaahan tulla eikä sitä estetä. Kotieristykseen tulee määräys ulkomailta tullessa mutta kukas sitä valvoo ja varsinkin jos on töissä työnantajalla joka ei asiasta piittaa. Pitää tietenki ottaa riski mikäli isompi työnantaja saa asiasta tietoa se kaksi viikkoa karanteenissa on palkatonta ja itse aiheutettua ja voipi tulla sanomista. Mutta itse nuuskanhaku ei juuri ole vaikeutunu. Kauempaa hakevat joutuvat kylläkin tyytymään vain sallittuun määrään koska nyt ei kannata riskiä ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4550
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2259
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1690
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      298
      1356
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1114
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      72
      1074
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      977
    Aihe