Ei ole ihme

Anonyymi

Että naiset haluaa vanhemman miehen kun näitten 20v henkinen taso on mitä on kun näitäkin juttuja lukee. Jotkut kehittyy aikaisemmin kyllä mutta kyllä se pääosin on niin että miehen kypsyys näkyy suurinpiirtein 35v iässä

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on totta ja jotkut jääpi asemalle vaik täyttäisivät 30. Ei hyvin mee ku näit Palstoi kattelee. Kyllä tää on poikkileikkaus suomen miesten laskusuunnas olevasta kehityksestä valitettavasti.

      • Anonyymi

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      27 vuotiaana alkaa mies kypsyä todella. Sitä ennen jotkut on poikkeuksia lukuunottamatta ihan lapsellisia. Eivät ymmärrä omia eikä toisten tunteita eikä osaa keskustella. Todella raskasta.

      • Anonyymi

        Tiiän monia 31-33v perheen isiä jotka käyttäytyy kuin keskenkasvuiset. Olen sitä mieltä että naisten kannattaa ottaa vanhempi mies ajatusmaailma ja käytös on ihan eri laista. Mies raukat luulee niin olevansa oikeita miehiä 20v jutut jo pistää nauramaan. Mitä vanhempi mies sitä parempi naiselle


      • Anonyymi

        Ymmärrä tunteita. Kyllä naiset ei saa selvää edes omistaan eikä edes päivän sisällä samaa.


    • Anonyymi

      Hahha ja sit vanhat kääpät suunnittelee teini pissisten kanssa seukkailua... kyllä puumanainen voittaa lerppa ukon mennen tullen...

    • Anonyymi

      Jaa.

      No naisethan ei kehity milloinkaan

      • Anonyymi

        Naiset on puolta fiksumpia jo nuorena siksi naiset etsii aina vanhempaa miestä että asiat kohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on puolta fiksumpia jo nuorena siksi naiset etsii aina vanhempaa miestä että asiat kohtaa

        Naiset on luotu miellyttämään taloudellisen etunsa nimissä koko evoluution ajan.
        Maksuväline on siellä piilossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on luotu miellyttämään taloudellisen etunsa nimissä koko evoluution ajan.
        Maksuväline on siellä piilossa.

        Vittu mitä porukkaa tässä nähdään kehitystaso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mitä porukkaa tässä nähdään kehitystaso

        Tuo oli varmaan vanhemmalta mieheltä jonka aika on pysähtynyt 20-vuotiaan tasolle, nuoret naiset, menevä luonne, nuoruuden ihannointi ja se siellä jalkojen välissä. Ei ole miehen persoonallisuus ja käytös iästä kiinni. Luonne ei muutu vaikka kuin vanhenis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli varmaan vanhemmalta mieheltä jonka aika on pysähtynyt 20-vuotiaan tasolle, nuoret naiset, menevä luonne, nuoruuden ihannointi ja se siellä jalkojen välissä. Ei ole miehen persoonallisuus ja käytös iästä kiinni. Luonne ei muutu vaikka kuin vanhenis.

        Kyllä vanhemmat miehet tuon ymmärtävät. Nuorethan siinä ovat ne jotka vasta oppivat naisten luonteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset on puolta fiksumpia jo nuorena siksi naiset etsii aina vanhempaa miestä että asiat kohtaa

        Naiset on puolta sairaampia ehkä jo kymmenen vuotiaina

        Mutta se on miun näkemys tuntemuksista nyt puhumattakaan

        Mutta kyllähän se hevi rupes soimoon jo teini-iässä


    • Anonyymi

      40 v jälkeen ei kiinnosta miehen "kypsyys" . Silloin jo kypsynyt siihen " kypsään" urautuneeseen kypsään mieheen. Fiksu nuorempi 👍

    • Anonyymi

      Huoh tätä iänikuista vääntöä samasta asiasta. Voi kuule on niitä naisiakin jotka ovat täysiä teinejä vielä aikuisenakin. Noita "keskenkasvuisia" löytyy ihan yhtä paljon molemmista sukupuolista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe