Tuli lähdettyä soitellen sotaan

😷🌱🌞näin ei minulle koskaan käy ja taas kävi näin! Kaupassa huomasin perunalaarissa söpöjä uuniperunoita, jotka olivat alkaneet itämään. Fiksuna perunan viljelijänä älysin, että niitä ei oltu käsitelty itämisen estämiseksi. Nappasin potkoja parikymmentä multaan piilotettavaksi.

Kotona lueskelin kyseisen pottulajikkeen viljelyohjeet. Niistä selvisi, etteivät ne sovi kesäperunoita kaipaavalle, kun sato korjataan myöhään syksyllä. Nyt olen vailla sopivia siemenperunoita plus että perunapeltoa pitää laajentaa noiden epäsopivien istuttamiseksi. Ei kannata vaihtaa tuttua ja turvallista johonkin äkkiseltään houkuttelevalta näyttävään. Parisuhdeasioissa olen paljon järkevämpi, siksi täällä kaipailen.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämäkö on nyt kiinnostavampia asioita kuin ne joita ne hyvät kirjoittajat kirjoittivat jotka häädit pois täältä haukkuen timoksi?

      • Minun kirjoitukseni alkavat kolmella emojilla juuri siksi,ettei näitä tarvitse lukea. Sitten tuosta toisesta asiasta. En tunne ketään Timoa saati että olisin ketään häätänyt täältä pois. Mistään aloituksestani et löydä mitään siihen viittaavaa . Päinvastoin kommenttisi on 455 negatiivinen kirjoitus aloituksiini. Niistä näkyy kuka kiusaa ketä. Sinällään harmi, että joku karkoytaa ilkeilyllään ihmisiä täältä pois. Rekatut ei halua kirjoittaa kun heti nimitetään multinikiksi. Naisia puolrstaan väitetään miehiksi. Tämä on tarkoitettu yleiseksi palstaksi, eikä täällä siksi ole jonkun yhden ihmisen tuttavapiiri.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minun kirjoitukseni alkavat kolmella emojilla juuri siksi,ettei näitä tarvitse lukea. Sitten tuosta toisesta asiasta. En tunne ketään Timoa saati että olisin ketään häätänyt täältä pois. Mistään aloituksestani et löydä mitään siihen viittaavaa . Päinvastoin kommenttisi on 455 negatiivinen kirjoitus aloituksiini. Niistä näkyy kuka kiusaa ketä. Sinällään harmi, että joku karkoytaa ilkeilyllään ihmisiä täältä pois. Rekatut ei halua kirjoittaa kun heti nimitetään multinikiksi. Naisia puolrstaan väitetään miehiksi. Tämä on tarkoitettu yleiseksi palstaksi, eikä täällä siksi ole jonkun yhden ihmisen tuttavapiiri.

        Näytät haluavan saada vain palstatilaa omille koira, mökki, kauppa ja autoreissuille joten muut pitää häätää kiusaamisella

        Palsta on muuttunut tylsäksi. Ehkäpä kirjoituksesi ei muista ole kovinkaan kiinnostavia


      • Anonyymi

        Aika paljon siis epäiltyjä Tarjoja suremassa hesarissakin omaistaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytät haluavan saada vain palstatilaa omille koira, mökki, kauppa ja autoreissuille joten muut pitää häätää kiusaamisella

        Palsta on muuttunut tylsäksi. Ehkäpä kirjoituksesi ei muista ole kovinkaan kiinnostavia

        Kovastipa näyttää kiinnostavan, vaikka aloituksiani on yleensä korkeintaan yksi päivässä. Sitä yhtä aloitusta varten kukaan ei halua raivata ketään yhtään mistään. Kyll' sen pitäisi tänne mahtua, kun sen jälkeen tulee useita sivullisia muita aloitteita päivässä. Palsta on muuttunut tylsäksi, kun kaltaisesi haukkujat ajavat ihmiset pois. Minä kirjoitan niinkuin kirjoitan, näillä ei ole tarkoitus viihdyttää vieraita ihmisiä.


      • Anonyymi

        Tämä kummallinen ja harhainen maalitu sekä palstaolentoihin 20 vuoden takaa viitaaminen oli myöntävä vastaus siihen, että tili on toisen puolesta elämästä varten tehty. Sekin kertokoon jotain, että minun ilmeisesti tulisi joku mia tai tarja palstalta tietää


      • Anonyymi

        Kuka tahansa voi tehdä toisista ihmisistä pilailumielessä profiileja. Kiinnostaa ku kilo kamelin lantaa avata joku provoprofiili.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kummallinen ja harhainen maalitu sekä palstaolentoihin 20 vuoden takaa viitaaminen oli myöntävä vastaus siihen, että tili on toisen puolesta elämästä varten tehty. Sekin kertokoon jotain, että minun ilmeisesti tulisi joku mia tai tarja palstalta tietää

        Sinä keskustelet nyt trollin kanssa, et aloittajan. Aloittaja ei tunne noita henkilöitä joihin viittaat. En ole kirjoittanut täällä koskaan kenenkään etunimillä enkä millään kirjaimilla. Eelleenkin korostan sitä, että aloitukseni tunnistaa kolmesta emojista. Se on helppo jättää lukematta. Ihmetyttää miten kirjoitus voi herättää tälläisen huomion ja joudun trollihyökkäyksen kohteeksi. Vai onko kiva lyödä lyötyä? Äitini on todellakin kuollut ja pian on hautajaiset. Lapsellisille kiusanhengille siinä on näköjään ollut heräte. Äitini kuuluu siihen sukupolveen jonka ansiosta leipä teidän suuhunne tulee. Tuolla nyppimisellä ei ole minuun muuta vaikutusta, kuin että ihmettelen miten alas ihmiset voivat ilkeyksissään vajota. Kommentit on ilmoittettu ylläpitoon ha ihmettelen miksi niitä ei ole poistettu.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sinä keskustelet nyt trollin kanssa, et aloittajan. Aloittaja ei tunne noita henkilöitä joihin viittaat. En ole kirjoittanut täällä koskaan kenenkään etunimillä enkä millään kirjaimilla. Eelleenkin korostan sitä, että aloitukseni tunnistaa kolmesta emojista. Se on helppo jättää lukematta. Ihmetyttää miten kirjoitus voi herättää tälläisen huomion ja joudun trollihyökkäyksen kohteeksi. Vai onko kiva lyödä lyötyä? Äitini on todellakin kuollut ja pian on hautajaiset. Lapsellisille kiusanhengille siinä on näköjään ollut heräte. Äitini kuuluu siihen sukupolveen jonka ansiosta leipä teidän suuhunne tulee. Tuolla nyppimisellä ei ole minuun muuta vaikutusta, kuin että ihmettelen miten alas ihmiset voivat ilkeyksissään vajota. Kommentit on ilmoittettu ylläpitoon ha ihmettelen miksi niitä ei ole poistettu.

        https://www.suomi24.fi/profiili/M-nainen_ei-ap.-ei-Mia


        Tuo on eimia


      • Oletko itse eimia, kun hänestä niin haluat puhua? Aloittajalla ei ole mitään tekemistä eimian kanssa.


    • Anonyymi

      Eikö täällä palstoilla suurin osa kirjoituksista olekkin suhteellisen ynsinkertaista ja yksipuolisesti ajattelevien sepustuksia. Jos on asiakirjoituksia, niin palstapoliisi joka ajattelee eri tavalla poistaa sen.

      • Anonyymi

        Tämmöstä turhaa puuta heinää kuin aloitus on palstalla paljon. Tylsää luettavaa kun kirjoittajalla ei ole mitään asiaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöstä turhaa puuta heinää kuin aloitus on palstalla paljon. Tylsää luettavaa kun kirjoittajalla ei ole mitään asiaa

        Minkähän takia sitten luet? Nämä voit hyvin jättää lukematta. Pääsee vielä lukujesi takia suosittujen listalle. Nytkin lukukertoja on 91. Jokuhan aloituksessa on kiinnostanut 😅


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe