Ellen Jokikunnas ja perhe Italian kotiin - Ralph-pojalta heti napakka kysymys: "Äiti, missä..."

29

1741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kyynel😢

• Anonyymi

Kiva kun kerroit en olis voinut elää ilman tätä tietoa missä Ellen on.

• Anonyymi

Ei kiitos, heidän on lopetettava tämä ohjelmissa esiintyminen, väkeä on koko ajan ympärillä, ja : heillä on nyt lapsi kaiken tuon ohjelman hässäjän keskellä.

• Anonyymi

Voi kun ihanaa. Nähdä taas Ellen 😬😵‍💫🤯

• Anonyymi

Mitä tuo vaikuttaa poikaan kun hänestä tehdään tuossa iässä hemmoteltu julkkis ja ohjelmanumero🤔

• Anonyymi

Moi, mä oon siis Ellen, ellette jo tiedä ja tässä on mun uus käsilauk..eikun Ralph poika, hän osaa jo vaikka mitä ja on kaikessa taitavampi kuin muut samanikäiset..mulla oli siis tosi ihana raskausaika ja hän on ollut superhelppo lapsi jo syntymästä ( ostohetkestä ) asti , onneksi siis Minulla ja tolla mun miehellä ( mikäs sen nimi taas olikaan ? ) on niin hyvät geenit, et voidaan tehdä tällainen suerlapsi, jota on niiiin ihana esitellä joka ohjelmassa ja medioissa. ( yök )

• Anonyymi

Ompa törkeää tekstiä! Toivottavasti sinä et ole koskaan kärsinyt lapsettomuudesta. Ja muutenkin toivon sulle kaikkea hyvää!!!

• Anonyymi

Kaveri styylas takavuosina tän Ellenin kanssa pari kuukautta ja muisteli aina kuinka lahnamainen ja huono pano se oli.

• Anonyymi

Riippuu kundista miten kiinnostaa olla sen kanssa tai ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kundista miten kiinnostaa olla sen kanssa tai ei kiinnosta.

Miehet ei ymmärrä ettei naisia kiinnosta aina eikä mies jonka suusta pääsee törkyä.

• Anonyymi

joku kysy,,miten vaikuttaa poikaan...järkyttävät velat...huh..

• Anonyymi

Aika meikattu ollakseen lahna. Lahnaa nyt ei kukaan edes selvinpäin pane... Leikki leikkinä, ihan hirveetä näiden läästsiison -julkkisten väkisinkierrätys TV:ssä. Sit ihmetellään kun ei jengi enää katso kuin uutisia. Kohta taas Hirviniemi vapautuu kahleista ja joka ohjelmaan mukaan. Huutokauppakeisari ja keisarinnaa kestetty jo 10 vuotta. Eivätkö ikinä pysty pitämään yhtäkään huutokuppaa ilman että joku ohjelma heitä auttaa.

• Anonyymi

Filippiino Ralphi on jo kahdeksanvuotias. Onko käynyt suomalaista koulua vielä kuukauttakaan?Vai ihanko beibinä pidetään?

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa tämän naisen elämä?? Ketä?? Vanha nainen saa adoption ja kouhottaa kuin keskenkasvuinen!!
      Saattoi 20 v sitten olla ihan siedettävänkin näköinen tummaverikkö, ei todellakaan enää!!!

• Anonyymi

Aika montaa kiinnostaa ja te joita ei kiinnosta, niin onneksi teidän ei tarvi katsoa! Me ihan normaalilla tunneälyllä varustetut ihmiset katsomme mielellään tuollaisia hyvän mielen ohjelmia. Ihana pariskunta ja olen niin onnellinen, että vihdoin saivat niin kovasti toivomansa lapsen. Te, joita vaivaa jonkun ihmisen ulkonäkö, niin haluaisin nähdä, minkä näköisiä itse olette...varmaan tosi kauniita ja komeita, kun teillä on varaa täällä haukkua muiden ulkonäköä.

• Anonyymi

Klo nää Jeesus jengiä. Poika pitää viedä
        Tietysti kotimaahansa ettei vieroitu . Juuret siellä. Elatus täällä. Hyvä kun poika pääsee reissaamaan. Edelleen onko Ellen peruukki pää vai luomupää. Näyttelijät käyttää usein erilaisia peruukkeja . Onko asunto muslmialueella vai normi ihmisten. Voiko evankeliumia levittää ympäristöön. Mukavaa kun alueella on joku muukin joka ei voi saada lapsia . Joskus miehet on onnellisia ettei saa ja voi iloita yhdynnästä miettimättä. Ehkäisyä. Nyt kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista taas niin voi vaikka lahjoittaa kirkolle . Ne tekee orpokoti työtä.

• Anonyymi

Ellenhän ei kuulemma suostu antamaan suuseksiä miehelleen, koska se pilaa hänen kauniin äänensä. Tukkakaan ei ole aito, vaan on käyttänyt ammattilaiselta tilattua pidennystä jo + 10vuotta. Suomessa on varmasti tuhansia lapsettomuudesta kärsiviä ja myös adoptiolapsen saaneita, mutta HE EIVÄT esittele sitä lastaan / lapsiaan, kuin jotain uusinta lelua jatkuvasti muille ihmisille, Siinä se suurin eroavaisuus, joita tämän ohjelman puolustelijat & ihannoijat eivät vaan kykene ymmärtämään.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa, somepostaustensa perusteella Ellen on niellyt ainakin kilometrin meisseliä TV-uransa aikana , juurikin sitä vauhdittaakseen ja äänihän sillä on kirkastunut proteiinipirtelöiden voimasta verrattuna uransa alkuaikoihin. Mielestäni hän ansaitsee oman kanavan , jossa voi 24/7 jakaa estoitta uraansa kaikille kanavan tilanneille faneilleen.

• Anonyymi

Eipä voisi vähempää kiinnostaa

• Anonyymi

Ellenin mieshän jäi kiinni kun oli pettänyt sitä kuvausryhmän henkilön kanssa Italiassa, tätähän ei vaan haluttu ohjelmassa näyttää.

• Anonyymi

Tää muijahan jako penaaliaan oikealle ja vasemmalle Pks yöelämässä n 15v sitten. Tunnettiin piireissä nimellä " Jakokunnas"

• Anonyymi

Onko tästä vedenpitävä todisteita?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tästä vedenpitävä todisteita?!

Kaikilta häntä poraamassa käyneiltä voit toki kysellä kokemukset, kuvat yms

• Anonyymi

Vanhentunut jakorasia ja siittiöviemäri.

• Anonyymi

Sillä on piirakka jo niin homeessa, niin ei siittiöt tartu.

• Anonyymi

Kiitos hyvästä ohjelmasta ihana perhe.

• Anonyymi

Ellen käy täällä itse kirjoittelemassa, kun katsojaluvut nollissa. Ruma perse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellen käy täällä itse kirjoittelemassa, kun katsojaluvut nollissa. Ruma perse.

Kuules pieni: minä kiitin ohjelmasta ei Ellen. Ja sen paremmin minulla kuin Ellenillä ei ole mitään rumaa kohtaa. Koitahan katsoa peillistä mitä sieltä näkyy, myös takaapain. Äläkkä kerro enää enempää kotioloistas!

Ellenin perheelle kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Elzu on myynyt sen kersan nyt jo eteenpäin, joillekin Albaanialaisille, vaihdossa sai vanhan vespan ja tynnyrin punkkua, niiden voimalla hyvä jatkaa Italiassa huoraamista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe