LA-radiota poliisien kuuntelua!

Anonyymi

Ajattelin ostaa la-radion ja kuunnella poliisien juttuja, mistä kannattaa LA-radio ostaa ja minkälainen?

33

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohraradio.fi kertoo lisää.

      • Anonyymi

        Mistä tällaisen ohraradion voi ostaa?


    • Anonyymi

      Voiko pelastaa maailman jos on la-tukiasemakone, 400W linukka ja 42 metrinen ristikko masto sekä Sirio Gainmaster?

      • Anonyymi

        Ei voi, minimiteho 600w. Lisäksi foamikaapelia ja linukassa imuri. Yläkanavat pitää löytyä ja pitkälle usb. Sitten voit pitää Gretan kanssa dx-kauko yhteyksiä maailmasi pelastamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi, minimiteho 600w. Lisäksi foamikaapelia ja linukassa imuri. Yläkanavat pitää löytyä ja pitkälle usb. Sitten voit pitää Gretan kanssa dx-kauko yhteyksiä maailmasi pelastamiseen.

        Super crazy 400 police ultimate edition on paras valinta, vaikka olisi salaus kuulet kaiken kun oikein korviaan höristää.


    • Anonyymi

      Mennyttä maailmaa haikailet ei ole enää apposen avoimena millään antiikkisella la-radiolla

      • Anonyymi

        Ei mulla ainakaan mikään antiikkinen LA-radio ole!!
        Mulla on Kenwood 2000! Avattu 11 metrille, lisäksi on Kenwood on kilowatin minulla että kyllä muuten kuuluu kauas kun hihkaisen 27.285 sinulla. Antennina 11 metrin yagi 22 metrisessä mastossa.
        Ooolaa oooola!


    • Anonyymi

      Osta Virve-verkon laite. Sano, että olet Aarnion kaveri.

    • Anonyymi

      Suosittelen kaikille vierailemaan ohraradion svuilla josta saa radioteknistä tietämystä mm tähänkin topicciin. Lisäksi Ohraradio on kyber ja koronaturvallinen koska toimii selainyhteydellä. Ohraradio kun tätä kuitenkin lukee voisi kertoa tännekin onko se seuraava suora erikoislähetys miten?

      • Anonyymi

        Rahat loppu stop ei töitä stop äiti lähetä rahaa stop


    • Anonyymi

      Millaisella radiolla voi kuunnella Pasi-radion lähetyksiä ja milloin niitä tulee!

    • Anonyymi

      Suosittelen kunnollista vähintäin 100 vatin teho antennia. Sellaisella kuuntelen päivittäin kaikkea ympäri maailman. Ameriikasta austraaliaan. Suomen poliisiradiotkin kuuluvat kuin tulisi suoraan Novalta!

      • Anonyymi

        Kannatan tuota. Olen hekselimies Forssasta ja tiedän kaiken!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatan tuota. Olen hekselimies Forssasta ja tiedän kaiken!

        Ja kaikesta tietysti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikesta tietysti?

        Tietysti henskelimies Vorssasta tietää kaiken!


    • Anonyymi

      Minä löysin talon vintiltä major m120 lähettimen.
      Millainen antenni pitää tuohon olla entäpäs kaapeli, käykö jos käytän teevee antennikaapelia kun mulla on sitä ylimääräistä. Myös tuo lähettimen ählö mietityttää kun siinä ei ole virtajohtoa eikä siis sellaista töpseliäkään. Onko noissa vielä jotai lähetyksiä?

      • Anonyymi

        Minullakin on samanlainen, epäilen että on joku vanha akenttiradio kun sen mukana oli ruutuvihko jossa näkyi heikosti lyijykynällä tehtyjä merkintöjä, oli vähän kastunut vihko mutta siinä näkyi selvästi jotain salakieltä luultavasti, joku nimi oli, "Roger" ja sitten jotain numeroita, 59 ja 73 ja jostain divisioonastakin oli maininta!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin on samanlainen, epäilen että on joku vanha akenttiradio kun sen mukana oli ruutuvihko jossa näkyi heikosti lyijykynällä tehtyjä merkintöjä, oli vähän kastunut vihko mutta siinä näkyi selvästi jotain salakieltä luultavasti, joku nimi oli, "Roger" ja sitten jotain numeroita, 59 ja 73 ja jostain divisioonastakin oli maininta!!

        Joo mäkin näen kaiken kahtena


    • Anonyymi

      Ensin oli et saatana sit olin et ei helvetti. Kaverit taitaa olla ihan pilvessä.

    • Anonyymi

      Mullakin on sellanen ratio jossa on viis metrinen antenni ja sillä kuuluu kaikki poliisisen salaiset keskustelut ympäri maailmaa.

      • Anonyymi

        Kuulut meihin valaistuihin jotka kuulee kaiken aikaa niitä lähetyksiä ilman mitään radiotakaan.
        Olemme kai sitten samalla osastolla. (B16 ) Minullakin vain pyöreä huone ja aina vaan kuuluu yötäpäivää 24/7 vaikka ei ole ikinä mintään antennia nähnykkään.
        On se vaan ihmeellinen vekotin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulut meihin valaistuihin jotka kuulee kaiken aikaa niitä lähetyksiä ilman mitään radiotakaan.
        Olemme kai sitten samalla osastolla. (B16 ) Minullakin vain pyöreä huone ja aina vaan kuuluu yötäpäivää 24/7 vaikka ei ole ikinä mintään antennia nähnykkään.
        On se vaan ihmeellinen vekotin!

        3699khz! Täältä saat sen tiedon mitä Google ei tiedä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3699khz! Täältä saat sen tiedon mitä Google ei tiedä!

        Tervetuloaa taloon. Koputellaan seiniin cw:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloaa taloon. Koputellaan seiniin cw:tä.

        Tarkoitit varmaankin että koputellaan WC:n seiniin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3699khz! Täältä saat sen tiedon mitä Google ei tiedä!

        Ohraradio.fi kertoo lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3699khz! Täältä saat sen tiedon mitä Google ei tiedä!

        Totta.

        Siellä on kaikkitietävä forssalainen Besserwisser, joka jakelee "tietojaan" vaikka muut puhuvat.
        Osaa perkele myös käyttää voimasanoja


      • Anonyymi

        Mullakin olla vastaava radio.
        Sen typemerki on RFT HU/ha1 Pro.
        Toin sen Kuubasta, kun muutin Suomi.
        Siinä on 6,26m pitkä ant, joten sillä kuuluu myös SäPo, CIA, ISIS , MI15 ja KGB.
        Mutta joku kummallinen syy SuoPo ei kuulu ja se kiinnostaa minä erkoinen.
        Tietää joku, millainen antenni saada SuoPo:n kuuluviin .
        Täytyäkö tuo antenni 6,26 metri pituus säätää.

        terv, CO1VID


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin olla vastaava radio.
        Sen typemerki on RFT HU/ha1 Pro.
        Toin sen Kuubasta, kun muutin Suomi.
        Siinä on 6,26m pitkä ant, joten sillä kuuluu myös SäPo, CIA, ISIS , MI15 ja KGB.
        Mutta joku kummallinen syy SuoPo ei kuulu ja se kiinnostaa minä erkoinen.
        Tietää joku, millainen antenni saada SuoPo:n kuuluviin .
        Täytyäkö tuo antenni 6,26 metri pituus säätää.

        terv, CO1VID

        SuoPon saat kuulumaan kun käytät siihen tarkoitukseen tehty SuoPo-antennia mutta taas sitten ei kuulu esimerkiksi ISIS eikä KGB.
        Otapas yhteyttä johonkin radioalan kauppaan tai ehkä jopa taajuudella 3699 kHz joku voi osta neuvoa kuinka SuoPo-antenni tehdään ja mitä komponentteja siihen tarvitset.
        "Killu"-lankaa ainakin ja commonmode baluuni ja mielellään kun teet kiertopolarisaatioantennin niin voi kuunnella toisella polarisaatiolla päivällä SuoPoa ja toisella polarisaatiolla yöllä ISIS-asemia. Kun kytket molemmat polarisaatiot yhteen niin voi kuulua CIA ja MI15 mutta tällöin tarvitset radion perään ns. potkurin. Kaapeliksi aircell 7 mutta älä osta halpoja uffiliittimiä, osta hopeoitu ja ja liitokset teippat ensin itsevulkanisoituvalla teipillä ja päälle muutama kerros sähköteippiä.
        Jos tulee ongelmia niin kysy Forssasta apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin olla vastaava radio.
        Sen typemerki on RFT HU/ha1 Pro.
        Toin sen Kuubasta, kun muutin Suomi.
        Siinä on 6,26m pitkä ant, joten sillä kuuluu myös SäPo, CIA, ISIS , MI15 ja KGB.
        Mutta joku kummallinen syy SuoPo ei kuulu ja se kiinnostaa minä erkoinen.
        Tietää joku, millainen antenni saada SuoPo:n kuuluviin .
        Täytyäkö tuo antenni 6,26 metri pituus säätää.

        terv, CO1VID

        Mulla olis muuten tuon sinun radio perään vastaanottovahvistin RFT HU/ha2 PRO!
        Jos olet kiinnostunut jämerästä laitteesta niin voisin vaihtaa tuon johonkin tavataan, vaihdossa käy vaikkapa teräksestä hitsattu 52 metrinen ristikko masto tai vastaavasti 21 metrisiä ristikkomastoja kaksi, voisin nuo lyhyet stakata keskenään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olis muuten tuon sinun radio perään vastaanottovahvistin RFT HU/ha2 PRO!
        Jos olet kiinnostunut jämerästä laitteesta niin voisin vaihtaa tuon johonkin tavataan, vaihdossa käy vaikkapa teräksestä hitsattu 52 metrinen ristikko masto tai vastaavasti 21 metrisiä ristikkomastoja kaksi, voisin nuo lyhyet stakata keskenään!

        E i minä olla sellaine ristikko masto. Se vastaanotovahvistin kyllä kiinnostava jos SuoPo varmasti kuulla sillä.
        Minä olo olla kevyt kun kuulla SuoPo radiotransmission.

        Montako euro se maksaa ja antaa kuitti jotta saada raha korvauksena aputarvike Kela.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloaa taloon. Koputellaan seiniin cw:tä.

        Miksei täällä talossa ole ovenripoja ollenkaan ovissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei täällä talossa ole ovenripoja ollenkaan ovissa

        Katsoa kun pehmeässä kopissa ei ole ovenkahvaa sisäpuolella!
        Se on ihan sinun oman turvallisuutensa vuoksi näin. Hoitajat avaa oven jos on tarvetta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe