Rainbow-kukkamulta

Anonyymi

Onko muilla kyseisestä mullasta kokemuksia. Vaihdoin kukkiin mullat ja menee ihan kovaksi koppuraksi ruukun pinnalla ja ruukun ja mullan väliin jää rako, niinkuin multa ja koko kukka olisi kuiva. Kastelen kyllä, mutta muuttuu aika nopeesti kovaksi. Olen käyttänyt tuota ennenkin, mutta en ole tuommosta huomannut. Vai kastelenko liian vähän, en mielestäni.

4

3371

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Multa ei ole multaa, vaan lähestulkoon turvetta ja hieman savea seassa.
      Parempaa tulee, kun laitat puolet mustaa multaa sekaan.
      Mutta ei ole itse lehdistä, ruohosta ym. puutarhajätteestä kompostoidun veroista olemassakaan. Ja siihen tarvitessa hieman hienoa hiekkaa ja tuhkaa sekaan, käytön mukaan.

• Anonyymi

Minä vaihdoin kukille mullat ja tulos sama kuin aloittajalla. Sekoitin kolmesta eri nimisestä jokaista yhtä paljon ja ne olivat Kekkilän kukkamulta, Biolanin altakastelumulta sekä Musta multa. Tuo altakastelumulta oli erittäin epämiellyttävän hajuista, liekö vanhaa vaikka ostin yhtä aikaa kuin nuo muut.

Sekoittelen sen takia eri multia, kun olen aijemmin huomannut, että Musta multa niin humuspitoista, että kovettuu kuin sementti.

• Anonyymi

Sementti kovettuu vain kuivuessaan, niin että josko se multakin on sellaista vain kuivuttuaan? Pitäisikö kastella enemmän?
        Humus on juuri sitä ravinnetta, jota kasvit kuitenkin tarvitsevat.

• Anonyymi

Rainbowin kukkamullasta ei ole kokemuksia, mutta rainbowin viherkasvimullasta on. Kyseisellä viherkasvimullalla multa on hirveän kuivaa ja kun katselee kasvit vesi jää lilli maan pintaan eikä imeydy. Kyseisen mullan käytön aikana kasvini eivät ole kasvaneet ollenkaan, enemmän kuivahtanut. Sama ilmiö on tuolla kasvimullalla ja kukkamullalla se, että multa muuttuu hirveän kovaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      201
      2076
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1412
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1051
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      813
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe