No mikä on tedän mielestä näistä paras pokemon:
Charizard,Blastoise vai Venusaur?
Mun mielestä Charizard entä teidän?
Charizard vs. Blastoise vs. Venusaur
10
824
Vastaukset
- Black Charizard
...Charizard! Sillä on niin rajuja hyökkäyksiä.
- Black Blastoise
mun mielstä Blastoise
- Charizard
Black Blastoise kirjoitti:
mun mielstä Blastoise
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono. - vegeta
Charizard kirjoitti:
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono.charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
- Pokemon Mestari
vegeta kirjoitti:
charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa. - jirachi
Pokemon Mestari kirjoitti:
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa.blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
- jirachi
jirachi kirjoitti:
blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
tai vaihdan mielipidettäni, koska charizard voittaa minut koska olen steel/psysic.
- someone
!!!!!!!!!!
- laksmirt
kyllähän se charizard on ihan ykkönen!!ja muut voivat olla mitä mieltä tahtovat ja mää oon tätä mieltä PISTE.
- Anonyymi
Blastoise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2323027Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b2012663Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1141283Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1411248- 721146
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3031141Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3721101Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831065Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a211035Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin81013