No mikä on tedän mielestä näistä paras pokemon:
Charizard,Blastoise vai Venusaur?
Mun mielestä Charizard entä teidän?
Charizard vs. Blastoise vs. Venusaur
10
803
Vastaukset
- Black Charizard
...Charizard! Sillä on niin rajuja hyökkäyksiä.
- Black Blastoise
mun mielstä Blastoise
- Charizard
Black Blastoise kirjoitti:
mun mielstä Blastoise
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono. - vegeta
Charizard kirjoitti:
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono.charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
- Pokemon Mestari
vegeta kirjoitti:
charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa. - jirachi
Pokemon Mestari kirjoitti:
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa.blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
- jirachi
jirachi kirjoitti:
blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
tai vaihdan mielipidettäni, koska charizard voittaa minut koska olen steel/psysic.
- someone
!!!!!!!!!!
- laksmirt
kyllähän se charizard on ihan ykkönen!!ja muut voivat olla mitä mieltä tahtovat ja mää oon tätä mieltä PISTE.
- Anonyymi
Blastoise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1184907Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2233914Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371394
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741384En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5861279- 531165