No mikä on tedän mielestä näistä paras pokemon:
Charizard,Blastoise vai Venusaur?
Mun mielestä Charizard entä teidän?
Charizard vs. Blastoise vs. Venusaur
10
661
Vastaukset
- Black Charizard
...Charizard! Sillä on niin rajuja hyökkäyksiä.
- Black Blastoise
mun mielstä Blastoise
- Charizard
Black Blastoise kirjoitti:
mun mielstä Blastoise
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono. - vegeta
Charizard kirjoitti:
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono.charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
- Pokemon Mestari
vegeta kirjoitti:
charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa. - jirachi
Pokemon Mestari kirjoitti:
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa.blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
- jirachi
jirachi kirjoitti:
blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
tai vaihdan mielipidettäni, koska charizard voittaa minut koska olen steel/psysic.
- someone
!!!!!!!!!!
- laksmirt
kyllähän se charizard on ihan ykkönen!!ja muut voivat olla mitä mieltä tahtovat ja mää oon tätä mieltä PISTE.
- Anonyymi
Blastoise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696901
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622452- 562138
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611271Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531244- 561234
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957