No mikä on tedän mielestä näistä paras pokemon:
Charizard,Blastoise vai Venusaur?
Mun mielestä Charizard entä teidän?
Charizard vs. Blastoise vs. Venusaur
10
629
Vastaukset
- Black Charizard
...Charizard! Sillä on niin rajuja hyökkäyksiä.
- Black Blastoise
mun mielstä Blastoise
- Charizard
Black Blastoise kirjoitti:
mun mielstä Blastoise
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono. - vegeta
Charizard kirjoitti:
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono.charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
- Pokemon Mestari
vegeta kirjoitti:
charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa. - jirachi
Pokemon Mestari kirjoitti:
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa.blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
- jirachi
jirachi kirjoitti:
blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
tai vaihdan mielipidettäni, koska charizard voittaa minut koska olen steel/psysic.
- someone
!!!!!!!!!!
- laksmirt
kyllähän se charizard on ihan ykkönen!!ja muut voivat olla mitä mieltä tahtovat ja mää oon tätä mieltä PISTE.
- Anonyymi
Blastoise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912