No mikä on tedän mielestä näistä paras pokemon:
Charizard,Blastoise vai Venusaur?
Mun mielestä Charizard entä teidän?
Charizard vs. Blastoise vs. Venusaur
10
849
Vastaukset
- Black Charizard
...Charizard! Sillä on niin rajuja hyökkäyksiä.
- Black Blastoise
mun mielstä Blastoise
- Charizard
Black Blastoise kirjoitti:
mun mielstä Blastoise
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono. - vegeta
Charizard kirjoitti:
...Charizard, koska se oppii paljon hyviä iskuja.
Blastoise oppii vain 1 hyvän ja senkin levelillä
68 eli hydro pumpin. Venusaur on ihan ok, mutta
se on vain huono.charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
- Pokemon Mestari
vegeta kirjoitti:
charzardin viimenen isku on teholtaan 15 eli fire spin, siis on tosi karu!!!!
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa. - jirachi
Pokemon Mestari kirjoitti:
Charizard on paras ja Fire Spinniä en sille opettaisikaan. Ja blastoise ja venusaur oppivat
vain 1 hyvän iskun, viimeisensa. (lv 68 blastoisella ja venusaurilla kait lv.65)
Eli Charizard on paras! Oppii jo lv. 34 ekan hyvän ikunsa.blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
- jirachi
jirachi kirjoitti:
blastois TIETTY! se on nii hyvä puolustuksesssa.
tai vaihdan mielipidettäni, koska charizard voittaa minut koska olen steel/psysic.
- someone
!!!!!!!!!!
- laksmirt
kyllähän se charizard on ihan ykkönen!!ja muut voivat olla mitä mieltä tahtovat ja mää oon tätä mieltä PISTE.
- Anonyymi
Blastoise
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584