Kirkko pakko vai buddhallinen vapaus

Anonyymi

Onko oikein että,me suomalaset joudumme pakko-kastetuksi ollessamme niin pieniä ja avuttomia ettemme tiedä mistä on kysymys ?.Eikö olisi parempi tiedustella asiaa esim:rippikoulu-iässä,jos joku haluaisi tietää jonkun juutalais-miehen tuomasta ns,ilo-sanomasta.Minusta näin olisi hyvä eikä ketään pakotettaisi mihinkään mihin ei oikeasti halua! Nyt kun kirkko hommista koulujen päättäjäisissä on tullut Laittomia niin olisiko Suomalaisten aika oikeasti nostaa kissa pöydälle.Minä erosin kirkosta koska se ei loppujen lopuksi tarjoa kun pyöreitä pahvinpaloja ja pahaa viiniä sekä jotai oheispalveluja.Sitten löysin lidlistä BUDDHAN patsaan jossa vesi-virtaa ja ledivalot loistavat kattoon kivasti kuvioitaan.Ensi kerran 53v. koin täydellisen rauhan,tätä hetkeä en unohda koskaan ja on lajissaan voittamaton.

14

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan ole profeetta omalla maallaan. Kaikki ulkomaalainen voittaa mennen tullen kotimaisen. Itse olen pari kertaa käynyt ulkomailla esim. Israelissa ja Espanjassa. Ja nuo matkat todella avarsivat maailmankuvaa.
      Miksi kotimainen on aina ahdashenkistä, rasistista ja epäpuhdasta? No ulkomailla tulee mieleen ja sydämeen hieno tunne kun ei tarvitse tehdä työtä lainkaan eikä murehtia toimeentulosta.
      Eivät buddhalaisetkaan jos olisivat pysytelleen omassa elinpiirissään olisi kauaa jaksaneet uskontoaan harjoittaa.
      Kristinusko on kohtuullista jopa omalla maalla harjoitettuna, mutta ......

      • Anonyymi

        Hindulaisuutta on harjoitettu Intiassa 6000 vuotta, buddhalaisuutta 2700 vuotta ja jainilaisuutta


      • Anonyymi

        Kristinusko ei ole kotimainen, kotimainen uskonto on kauan sitten pyyhitty pois historian kirjoista, kun ruotsalaiset toivat Jeesuksen ja liittivät meidät Ruotsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hindulaisuutta on harjoitettu Intiassa 6000 vuotta, buddhalaisuutta 2700 vuotta ja jainilaisuutta

        Mahtavaa,että joku viisas tietää noi vuosituhannet! kiitos.Juutalaismies hävis mennentullen Buddhalle ja joillekkin muille. Kandee joskus sitäkin miettii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinusko ei ole kotimainen, kotimainen uskonto on kauan sitten pyyhitty pois historian kirjoista, kun ruotsalaiset toivat Jeesuksen ja liittivät meidät Ruotsiin.

        Jos ajatellaan meitä Suomalaisia,niin me kautta-aikojen ollaan mitä-ikinä rakentaessamme alottaneet sen saunasta.Tämä on meidän perintö,joka on Väinämöisen ajoista meihin tavallisiin suomalaisiin iskosttu eli:Sauna ,pyhäpaikka,siellä on synnytty sekä vainajat pesty.NYT:jos joku juutalaismies on tuonnu pohjantähden alle ilo-sanoman,niin miksi ja missä se näkyy.Suomen nuoristosta tulee kyttyräselkäisiä masentuneita älyluuriin tuoijottaja.Kysyn onko tässä mitää hyvää ???.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinusko ei ole kotimainen, kotimainen uskonto on kauan sitten pyyhitty pois historian kirjoista, kun ruotsalaiset toivat Jeesuksen ja liittivät meidät Ruotsiin.

        Huonosti tekivät,nyt kuningas kalle istuu strippibaarissa ja Ukko ylijumala ja Väinämöinen ei nykyää monellekkaan palon merkkaa.,Mutta mun iso-isät olivat molemmat 2,maailman sodassa.Ukon puolelta impi-lahtilementti joka pohjois-laatokassa sekä äitini puolelta karjalan-kannaksella.Molemmat eli pitkään ja terveemä eikä ne juutalais-jeesuksesta koskaan sanallakaan mainneet.Kysyn onko lie meidän suomalaisten väinämöis-sukuisten oma juttu,tarviikp siihen ketään joka suojaa päänsä rätittä aurinkolta .


      • Anonyymi

        Krsitnusko on tappanut imisiä enemmänkun mikään nuu (fakta).Länsimaihin levinny Buddhalaisuus on:hyvät käytöstavat,terveellinen ruoka,jooka sekä ulkoilu.Ei me mennä baariin ryyppäämään sekä tappelemaan. Ajatus se on tässäkin,jos juutalas-jeesus ei ois tuonnu ns;ilosanomaa tänne Suomeen oisko meillä paremmin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa,että joku viisas tietää noi vuosituhannet! kiitos.Juutalaismies hävis mennentullen Buddhalle ja joillekkin muille. Kandee joskus sitäkin miettii.

        Jeesus ja Buddha ovat hyvä yhdistelmä. Kun ymmärtää toista, ymmärtää toistakin paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa,että joku viisas tietää noi vuosituhannet! kiitos.Juutalaismies hävis mennentullen Buddhalle ja joillekkin muille. Kandee joskus sitäkin miettii.

        Buddhalaisuus on uskonnoista älyllisesti kehittynein. 8-osainen polku on tavattoman loogisesti ja älykkäästi muodostettu kokonaisuus. Ei vaadi uskoa, voi itse empiirisesti testata että toimiiko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buddhalaisuus on uskonnoista älyllisesti kehittynein. 8-osainen polku on tavattoman loogisesti ja älykkäästi muodostettu kokonaisuus. Ei vaadi uskoa, voi itse empiirisesti testata että toimiiko.

        Ei pidä silti haukkua kristinuskoa tai islamia. Jeesuksellakin on paljon sanottavaa, josta voi iloita.


    • Anonyymi

      On se vaan oikein....

      • Anonyymi

        Että joku ottaa kantaa!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että joku ottaa kantaa!.

        En ole tutustunut, hieman oli lukiossa.


    • Anonyymi

      Suomen kirkolle on bisnes että lapsi liitetään seurakuntaan ennen kuin tietää maailmasta mitään. Rahat pois millä konstilla tahansa. Amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3149
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2446
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1733
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1687
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1535
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1406
    Aihe