Kuinka tutustuin A:han Ahdin ja Pirkon naidessa?

Anonyymi

Meidän ohjelmistotalomme toimitti ohjelmiston XX:lle. Minä olin toimittajan projektipäällikkönä ja muita jäseniä oli meiltä viisi. XX:n projektipäällikkö oli jaospäällikkö Ahti ja heiltä oli muita henkilöitä viisi. Lisäksi projektissa toimi osastosihteeri Pirkko, joka hoiti mm. laskutuksen ja kustannuslaskennan. Eli yhteensä 13 henkeä lähti syksyllä projektin päättäjäisiin Kirkkonummelle XX:n kurssikeskukseen. Siellä oli pidetty myös projektin aloituskokous keväällä, mutta silloin päiväaikaan, eikä silloin juhlittu.

Olin tuttu kaikkien kanssa ja aavistin Ahdin ja Pirkon välillä olevan jotain sutinaa, vaikka he pitivät sen pois työkuvioista. Pirkko oli sinkku, Ahti naimisissa, mutta lapsia ei hänellä ollut. Päättäjäispäivää edeltävänä päivänä Pirkko kysyi, voinko jäädä siivoamaan päättäjäisten jälkeen. Kun vastasin myöntävästi, hän kysyi, kehen XX-läiseen haluaisin tutustua paremmin, sillä siivoamiseen tarvitaan neljä, jotka tulevat sitten yhdellä autolla pois. Kerroin, että A. vaikuttaa sellaiselta, johon haluaisin tutustua. Hän oli pienikokoinen, mutta vartaloltaan varsinainen taskuvenus. Pirkko sanoi, että A on kylläkin varsinainen hissukka sinkuksi, mutta lupasi järjestää asian.

Ahti ja Pirkko lähtivät töistä ennen muita, koska kävivät Alkossa ja ruokakaupassa ensin ja pistivät saunan lämpiämään etukäteen. Me muut lähdimme töistä kolmella autolla neljän aikoihin ruuhkasta huolimatta. Kun tulimme merenrantapaikkaan, siellä oli jo sauna lämmitettynä ja naiset menivät ensin saunaan. Sitten oli miesten vuoro.

Ilta sujui rattoisissa merkeissä, syötiin, juotiin ja juteltiin. En juonut paljoakaan, kun minua jännitti se siivoaminen A:n kanssa ja halusin todella tutustua häneen intiimissä mielessä. A:ta oli pyydetty myös siivoamaan, mutta hän ei tiennyt, että minuakin oli pyydetty. A ei näyttänyt juovan paljoakaan. Siinä kahdeksan aikaan Ahti piti projektin päättäjäispuheen ja ilmoitti, että nyt on hyvä aika lopettaa, niin halukkaat voivat siirtyä ajoissa Helsingin yöelämään. Me neljä jäimme siivoamaan.

Ensin laitettiin tiskikone päälle, pesukerta kesti noin puolitoista tuntia. Saimme saunan, pesuhuoneen ja oleskelutilan nopeasti siivotuksi ja Pirkko pyysi minut sivummalle ja antoi minulle paketillisen kondomeja "ihan varmuuden vuoksi". Hän sanoi, että itse käyttää kierukkaa, eikä enää tarvitse kondomeja.

Saunan ja oleskelutilan välissä oli takkahuone, jossa oli kaksi sohvaa, joista toinen oli vuodesohva. Ahti ja Pirkko pyysivät meitä sinne, vetivät verhot ja ovet kiinni ja sanoivat, että avaavat vuodesohvan ja ryhtyvät nauttimaan toistensa seurasta nyt kun on pakko odotella tiskikoneen ohjelman päättymistä. "Menkää te sohvalle ja tutustukaa toisiinne lähemmin", kehoitti Pirkko meitä ja pyysi meitä laittamaan saunapyyhkeen allemme. Itse hän laittoi kaksi lakanaa päällekkäin vuodesohvalle. Menimme sohvalle istumaan hämmentyneinä ja katselimme, kun Ahti riisui hitaasti Pirkon ja Pirkko Ahdin ilkosen alasti. Pirkko oli isokokoinen, mutta hyvävartaloinen ja oli ajanut alapäänsä ihan puhtaaksi. Vähän aikaa suukoteltuaan ja hyväiltyään toistensa vartaloita seisoen he menivät vuodesohvalle kuusysiin ja alkoivat suukotella toistensa alapäitä. Ahdin elin paisui paisumistaan ja olipa se todella upea tanakka elin. Arvelin, että minulla on kuitenkin vielä hieman kookkaampi, olenhan liki 190 cm pitkä ja urheilijataustainen. Olihan se kiihottavaa katsella, kun Ahti nuoleskeli Pirkon isokokoisia häpyhuulia ottaen ne välillä huuliensa väliin ja venyttäen niitä. Välillä Ahti otti päänsä pois, että näimme kunnolla Pirkon karvattoman hävyn. Jopa Pirkon iso paisunut klitoris näkyi hyvin.

Me suukottelimme A:n kanssa varovasti toisiamme ja vähitellen alkoivat käteni etsiä A:n vartalon ihania kaaria. Suudelmamme pitenivät ja kun hän ei estellyt, otin hänen puseronsa pois ja näin hänen ihanat rintansa, vaikka niissä oli vielä liivit.

Ahti ja Pirkko lopettivat muutaman minuutin päästä esileikit ja Ahti pisti tyynyn Pirkon pepun alle ja siveli isolla elimellään Pirkon häpyä. Kohta Pirkko sanoi kiimaisella äänellä: "Haluan sinua nyt heti" ja Ahti työnsi peniksensä hitaasti vähän matkaa sisään. Veti sen hetkeksi ulos ja työntyi uudestaan, nyt syvemmälle. Vielä kolmas kerta ulos ja sitten pohjaan asti. Pirkko huokaili alla ja he aloittivat rytmikkään yhdynnän. Pirkko ei ollut mikään lahna vaan liikutti lantiotaan itselleen sopivassa tahdissa. Pirkko piti oikeaa kättään heidän välissään ja hyväili itse klitoristaan samalla. Välillä Pirkko nosti jalkansa Ahdin pepun päälle ja paineli kantapäillään tahtia Ahdille.

jatkuu alla

4

2022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä oli kiihottanut minua niin, että aloin riisua A:lta hametta pois. Sen alla oli sukkahousut, jotka otin myös pois, samoin kuin pikkuhousut. Riisuin itseni alasti ja aloin varovasti riisua A:n rintaliivejä. Kun sain ne pois, minulla oli edessäni maailman kauneimmat rinnat. Suukottelin varovasti nännejä ja sitten puristin A:n vasempaan kainalooni. A työnsi peppuaan vähän eteenpäin ja nosti oikean jalkansa minun vasemman reiteni päälle ja niin hänen häpynsä oli avoimena minun oikean käteni työskentelylle. Vasemman käteni kiedoin A:n takaa siten, että pääsin vasemmalla kädellä hyväilemään hänen kookasta, mutta kiinteää rintaansa. Sen nänni oli jo kovettunut ihanaksi Nortin natsaksi. Oikean käden vein hänen häpyhuuliensa väliin ja tunsin siellä hyvänkokoisen kovettuneen klitoriksen. Aloin pyöritellä sormeani varovasti sen ympärillä ja päällä. Välillä vein keskisormen hänen vaginaansa isokokoisten pienten häpyhuulien välistä. Ajattelin, että huoneessa oli kaksikin naista, joilla oli minun ihannoimani turpeat isokokoiset pienet häpyhuulet. A otti peniksestäni kiinni ja välillä toisella kädellä kiveksistäni. Hän veti esinahan pois terskan päältä, joka paisuu niin kookkaaksi, ettei esinahkaa kokemattomampi saa takaisin. Ei A:kaan saanut, mutta ei se minua haitannut. Niin jatkoimme, toisiamme kiihkeästi hyväillen ja välillä suudellen, Ahdin ja Pirkon esityksen katselua. Tajusin, että he olisivat kyllä selvinneet siivouksesta kaksinkin, mutta halusivat meidät mukaan katsomaan leikkiään.

      Ahti ja Pirkko vaihtoivat asentoa, nyt Pirkko alkoi ratsastaa Ahdin kookkaan elimen päällä. Olimme heidän takanaan ja näkymät olivat kiihottavat, sillä Pirkolla oli iso peppu ja peniksen työntyminen pakaroiden välistä sisään ja ulos oli kiihottavaa katseltavaa. Pirkko hyväili klitoristaan samalla oikealla kädellään, sen verran pystyssä hän ratsasti. Välillä Ahti työnsi vasemman kätensä Pirkon pakaroiden väliin ja työnsi keskisormensa Pirkon anukseen. Se sai Pirkon kiemustelemaan. Tämä temppu oli minulle tuttu, mutta siitä hämmästyin, kun Pirkkokin työnsi välillä vasemman kätensä keskisormen peppuunsa. Ilmeisesti häntä kiihotti tuntea Ahdin kalun liikkeet peräsuolensa kautta. Minuakin kiihottaa tuntea oman kalun liikkeet vaginassa naisen peräsuolen kautta. Ison terskan reuna tuntuu sieltä ihan hyvin.

      Aikansa ratsastettuaan Pirkko kääntyi ympäri - ns. reverse cowgirl -asentoon. Pirkko oli A:ta paljon isokokoisempi ja hänellä oli suuret rinnat, jotka eivät kuitenkaan olleet niin kiinteät kuin A:lla. Ne hyllyivät, kun Pirkko ratsasti ylös-alas kiihtyvällä vauhdilla. Hänen häpynsä oli täysin auki, kun Ahdin iso penis katosi Pirkon vaginan uumeniin ja tuli taas ulos melkein kokonaan. Jos se lipsahti kokonaan ulos, Pirkko auttoi sen heti takaisin sisään. Ja Pirkko pyöritteli sormellaan kiihtyvällä vauhdilla klitoristaan. Hetken päästä hän sai vartaloa vavahduttavan orgasmin ja huusi suoraa huutoa kovaäänisesti sen tahdissa. Tästä kiihottuneena Ahtikaan ei pystynyt pidättelemään enää ja hän tyhjensi siemenlastinsa äännähdellen Pirkon sisään. Pirkko nousi kyykystä ylös, otti saunapyyhkeensä ja valutti vaginasta tulevat spermat turpeiden häpyhuultensa välistä siihen. Hän oli juonut sen verran meitä enemmän, että hän halusi estottomasti näyttää, mitä oli saanut sisäänsä. Lopuksi hän kuivasi jalkavälinsä pyyhkeeseen ja antoi pyyhkeen Ahdille, ja Ahtikin sai pyyhityksi spermat pois itsestään. Ahti ja Pirkko istuivat vuodesohvalla toisiaan suudellen ja siirsivät katseensa sitten meihin.

      Kun Ahti ja Pirkko olivat istuneet toistensa viereen, A:n hengitys kiihtyi kiihtymistään, hänen hengityksensä vinkui, sitten se salpaantui kokonaan ja A sai voimakkaan orgasmin, jossa hänen vartalonsa ja jalkansa vavahtelivat ja hän äänteli voimakkaasti, vaikka hän yrittikin estellä ääntelyä. Se kiihotti minua valtavasti ja kun A puristi elintäni samanaikaisesti kovaa ja veteli esinahkaa kiihtyvällä vauhdilla edestakaisin, tunsin olevani siemensyöksyn partaalla. Koitin estää, mutta se oli liian myöhäistä. En voinut pidättää pidempään ja niin iso lasti lähti kiveksistä, syöksyi pitkän matkan läpi peniksen kuumentaen siemenjohdinta ja lopuksi ruiskusi lentäen komeassa kaaressa kauas terskan päästä. Minäkään en voinut estää ääntelyä ja niin karjahtelin siemensyöksyn tahdissa. A. nosti kämmenensä peniksen varresta ja kiveksistä terskan päälle ja pyöritteli molemmilla siemennesteen voitelemilla käsillään terskaa ja siittimen vartta. Liki tunnin kiihottava katselu, A:n käsien ihanat liikkeet sekä pidättely oli saanut terskan jo niin tuntoaraksi, että se ihanuus miltei sattui. Onneksi oli se saunapyyhe alla, niin sohva ei likaantunut. Kuivasin itseni ja A kätensä ja jalkovälinsä saunapyyhkeellä ja sitten me jatkoimme suukottelua.

    • Anonyymi

      Tässä loput:

      Ahti ja Pirkko olivat katselleet meitä ihastuneena näkemästään ja tulivat onnittelemaan onnistuneesta tutustumisesta. Mekin kiitimme heitä kivasta katseluillasta ja siinä samassa mahdollisuudesta tutustua paremmin toisiimme.

      Puimme pikku hiljaa vaatteet päällemme, menimme keittiöön, tyhjensimme tiskikoneen ja pakkasimme tavaramme. Ahti asui Vuosaaressa, Pirkko Itäkeskuksessa, A Pukinmäessä ja minä Keravalla. Kehätien kautta ajo ei pidentänyt heidän matkaansa paljoakaan. Sovimme, että myös minä jään pois Pukinmäessä, siitä kun pääsee junalla Keravalle.

      Jäimme pois Pukinmäessä ja kävelin A:n kanssa asemaa kohti, minun käteni hänen pepullaan. A sanoi, että nyt kun on perjantai, voin niin halutessani tulla hänelle yöksi, kun ei tarvitse aamulla lähteä töihin. Vastasin myöntävästi kutsuun, olihan minulla paketillinen Pirkon antamia kondomeja kassissani. Nyt niille tulisi varmasti käyttöä.

      Mutta se on toinen tarina se. Haluatteko, että kerron siitäkin?

      • Anonyymi

        Kerro vaan. Kondomit on tehty käyttämistä eikä pihtailua varten!


      • Anonyymi

        Kerro vaan lisää, mutta tässäkin oli jo jotain. Nuorena, hyvin nuorena miehenä ajauduin silloisen tyttöystäväni kanssa erään nelikymppisen äveriään pariskunnan huvilalle, jonne oli kokoontunut tusinan verran muitakin vieraita, taiteilijoita ja liike-elämän väkeä. Isäntä grillasi ja minäkin hieman siinä hommassa avustin, sauna oli pistetty lämpiämään, ja kesäinen iltapäivä lämmin ja mitä kaunein. Siinä yhtäkkiä huomasin, että kutsujen emäntä iloisesti keikisteli vieraiden keskellä ilkosillaan. Komea nainen olikin. Ja sehän oli merkki ja velvoite muillekin vieraille, ja kohtahan se saunakin olisi valmistunut. Rohkeimmat ensin, me estyneimmätkin lopuksi joukon paineessa. Mutta sitä riemastuttavampaa se sitten olikin. Nähdä oma tyttöystävänsä ikään kuin muidenkin silmin. Uppoutua syvälliseen keskusteluun hehkeän rouvan kanssa ja olla puolin ja toisin katsomatta sukupuolielimiin, tietäen kuitenkin että siellä ne ovat paljaina kevyen kesätuulen hyväiltävinä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe