Suonenjoella henkirikoksen yritys

Anonyymi

Kukahan ehtii ensimmäiseksi utelemaan ketähän yritettiin. No varmaan se sama tiedonnälkäinen "sentraalisanna" saattaa olla urospuolinen "marttakerholainen". mikä kokoontui joskus Teboililla ja nähty myös Kinuskilla vaki pöydässään.

16

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan kun ei ihtees kiinnostas ?

      • Anonyymi

        Eipä liiemmin kiinnosta mutta täällä kysellään kukateki mitä ja ketä, se on juorujen levittäjän uteliaisuutta ja juorut kun tahtovat muuttuvan suusta suuhun kulkiessaa ja saattavat saada muotoja joista on vaarallista haittaa. Tiedotusvälineet kertovat kyllä riittävästi tietoa jos se koetaan kansalle tarpeelliseksi. Noita "sentraalisannoja" minä kavahdan ja siksi nyt jo ennakkoon otin tuon yrityksen täällä esille ensimmäisenä että ainakin joku saisi niistä hepulin ja kas kummaa tais kolahtaa nilkkaan... ;)

        No oneksi tekijä saatiin heti kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä liiemmin kiinnosta mutta täällä kysellään kukateki mitä ja ketä, se on juorujen levittäjän uteliaisuutta ja juorut kun tahtovat muuttuvan suusta suuhun kulkiessaa ja saattavat saada muotoja joista on vaarallista haittaa. Tiedotusvälineet kertovat kyllä riittävästi tietoa jos se koetaan kansalle tarpeelliseksi. Noita "sentraalisannoja" minä kavahdan ja siksi nyt jo ennakkoon otin tuon yrityksen täällä esille ensimmäisenä että ainakin joku saisi niistä hepulin ja kas kummaa tais kolahtaa nilkkaan... ;)

        No oneksi tekijä saatiin heti kiinni.

        Kyllä se selviää, halusitpa aloittaja tai et. Poliisiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se selviää, halusitpa aloittaja tai et. Poliisiasia.

        Ei vissiinkään vieläkää mitää tietoo oo tullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vissiinkään vieläkää mitää tietoo oo tullu

        Olihan minullakin tieto jo samana päivänä kun tuon aloituksen kirjoitin.
        Teko, oikeammin henkirikoksen yritys sattui tuolloin (tiistaina 31.3.) klo 14:30 että silleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan minullakin tieto jo samana päivänä kun tuon aloituksen kirjoitin.
        Teko, oikeammin henkirikoksen yritys sattui tuolloin (tiistaina 31.3.) klo 14:30 että silleen

        Lähinnä kyllä tarkotin kysymyksellä että tietoo henkilöistä en tapahtumasta, hyvin ymmärretty kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä kyllä tarkotin kysymyksellä että tietoo henkilöistä en tapahtumasta, hyvin ymmärretty kysymys

        Ai jaa... oletko sinä joku niistä "marttakerholaisista" heidänlaisensa täällä utelee henkilötiedoista että pääsisivät juoruilemaan.

        Ymmärsin kyllä kysymyksen, tietoa on ollut tapahtumasta kuten jo aikaisemmin olen kertonut MUTTA henkilön nimistä ei julkisuuteen anneta tietoa ainakaan viranomaisten taholta, kyllä nuo kerholaiset ajan kanssa aina jonkun nimen keksivät, minä en sitä kerro vaikka tiedän/tietäisinkin.


    • Anonyymi

      Hei mä en vielä tiedä kuka on ja ketä

      • Anonyymi

        Minäpä tiedän mutta en kerro ainakaan täällä. Jokohan marttakerholaiset ovat löytäneet uuden kokoontumispaikan? Jos tiedät missä kokoontuvat niin liity seuraa, heilla varmaan on jo tieto henkilöistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tiedän mutta en kerro ainakaan täällä. Jokohan marttakerholaiset ovat löytäneet uuden kokoontumispaikan? Jos tiedät missä kokoontuvat niin liity seuraa, heilla varmaan on jo tieto henkilöistä.

        Ainaki yksi kokoontumispaikka näyttäisi olevan metsolan koon edusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tiedän mutta en kerro ainakaan täällä. Jokohan marttakerholaiset ovat löytäneet uuden kokoontumispaikan? Jos tiedät missä kokoontuvat niin liity seuraa, heilla varmaan on jo tieto henkilöistä.

        mitä pahaa niistä "marttakerholaisita" on?
        uteliaisuushan on ihmisen perinmäisiä tapoja. ja pieni juoruilu on ihan hyväksi, piristää mieltä.
        ja aika moni niistä, jotka ovat omasta mielestään hiukan ylempänä näitä kerholaisia, paljastuvat aivan samanlaisiksi, uteliaksi, tiedonhaluisiksi otuksiksi!


    • Anonyymi

      Oliko itsepuolustus tekijältä.

    • Anonyymi

      Selvitän tekijän heti kun muutan Suonenjoelle. Tunnistatte minut leveistä hartioista ja lumivalkeista hampaistani. Naisille sanon, että malttia malttia.

    • Anonyymi

      no kyllä on tiedossa. tekijä, paikka ja syy!!

    • Anonyymi

      pitäkää tunkkinne skunkit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe