Sinulle siellä jossain..

Olethan siellä jossain mun..
Jos tietäisit kuinka paljon sinua ajattelen, kuinka paljon haluaisin että olet vierelläni. Tulisitko silloin luokseni ja halaisit? Nyt tuntuu että tarvitsisin sitä enemmän kuin mitään, sinua ja kosketustasi. Sitä kuinka katsot silmiini kuin hyväilisit minua. Sitä kuinka katseesi kertoo että välität. Sitä kuinka et välitä muista ympärillä, koska heitä ei ole kun katsot minuun niin..

10

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä tiedät missä olen karanteenissä.
      Minäkin ajattelen sinua ♥️ jatkuvasti , koko ajan.
      Sun kosketusta, hymyä, silmiä kaupan.
      Kun olisit nyt vieresäni.Tule jo,kyllä mä karenteenista pääsee hetkeksi ulos.

      • En mä tiedä missä sä olet, et ole mun hän.. Mut ehkä se sun hän lukee tän ja tunnistaa, toivotaan niin.


    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies?

      Tuo ei näe muista kertoo rakastumisesta tai vakavasta ihastuksesta. Tunnustan, että katson omaa häntä juuri niin. Hänenkin katse on syvä, rakastava ja hyväksyvä. Ja kun olemme jutelleet molemmat hehkuu. Ainakin tuomme toisillemme voimaa, se on kiistatonta .Vaikka joskus kuvittelen tuntevani tietyn viritteityneisyyden myös hänestä (itse olen monta kertaa ollut ylikierroksilla), silti se katse on selkeästi enemmän lämmin kuin vain seksin nälkäinen. Tuon jälkimmäisen kyllä tunnistaa. 😂

      Emme ole koskettaneet kämmenet vastakkain tai kättä tai jalkaa (pöydän alla) enempää. Jokainen pienikin kosketus on tuntunut valtavalta hyvänolon ryöpyltä. Joo, kyllä mä haluaisin halata. Toivon, että nähtäisiin loppuviikosta.

      • Anonyymi

        Toivotaan ♥️ että toivomme toteutuu!


      • Anonyymi

        Niin ja olen nainen, sivusta


      • Nainen olen niin kuin taidat olla sinäkin. Lämmintä välittävää katsetta ajoin takaa, josta tulee uskomaton hyvänolon tunne. Emme ole kosketelleet tai olen minä kerran häntä, mutta siinä ei ollut mitään seksuaalista, lähinnä halusin kertoa että hän on minulle tärkeä. Tuo viestini kertoo vain kaipauksesta enempään..


      • ShivaTheSunlight kirjoitti:

        Nainen olen niin kuin taidat olla sinäkin. Lämmintä välittävää katsetta ajoin takaa, josta tulee uskomaton hyvänolon tunne. Emme ole kosketelleet tai olen minä kerran häntä, mutta siinä ei ollut mitään seksuaalista, lähinnä halusin kertoa että hän on minulle tärkeä. Tuo viestini kertoo vain kaipauksesta enempään..

        Niin ja kaipaan miestä, ettei tule väärinkäsityksiä:)


    • Anonyymi

      Ihanaa, voi kunpa olisit hän jota kaipaan♥️

      • Anonyymi

        Niinpä
        Ketä sinä kaipaat?
        Minä kaipaan pitkä ,tummaa, komea t.mieshenkiloa, jolla on ihanat silmät♥️


      • No, voithan sinä ajatella kuin olisi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe