Merimaan satanismikeskus myyty?

Anonyymi

Merimaan leirikeskuksella on päästetty nuoret (ainakin minun aikanani) annettu mm. tehdä satanistisia uhrauksia ainakin puolisalassa.
Onkos tämä laitos nyt myyty ja kokoontuuko siellä ja lähimetsissä sataniste ja Itse ainakin tiedän, että siellä on yksi tyttö uhrattu hirttämisen yhteydessä(?).
Itse muistan yhä kauhulla kun liinavaatekaapissa ja ullakolla tehtiin saatanallisia rituaaleja mm. spiritismiä ja tarotkorteilla ennustusta.
Itse kerran näin siellä ullakolla sinisen saappaan(1saapas) eikä minulle kerrottu mistä se on tullut siksi epäilenkin, että se liittyy satanismiin ja sitä kautta Anton laveyhin ja muihin ameriikan satanisteihin kuten Debbie Harry(Blondie).

Muistatko sinä satanismia merimaassa? Kerro lisää toki, teen aiheesta tutkielmaa ja julkaisen sen myös kirjana ja e-kirjana pian.

4

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salassa myydään sekä on myyty seurakuntalaisten tietämättä kaikkea omaisuutta.Myynnissä on kuulemma seurakuntakeskuskin eikä siinäkään ollut mitää vikaa mitä nyt sitten kirkkovaltuuston (lammaslauma)muutamat politrukit ajoivat kauppatorille muuttamista kuin käärmettä pyssyyn .Saas nähdä miten rahat riittää kun kirkollisverot vähenee.

• Anonyymi

Tästä poistettiin eräs satanismin paljastava kommentti. En nyt sano että bourgeoisie
      sensuroisi totuutta mutta toisaalta

• Anonyymi

Elämäni ensimmäiseen satanistiin törmäsin porin metodistikirkossa käydessäni. Hän sanoi itse olevansa satanisti. Se siitä kirkosta.

• Anonyymi

miljoonan huhuje mukkaa maksavat kapitalistille vuokraa vanhasta pankkirakennuksessa 10 vuoden sopimus aikana sinne valuu kirkollisveromaksajie verot.Olis kuulema saanu halvemmat tilat vanhasta telkkarista muttei kelvannu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7526
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      77
      6494
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5244
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4595
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4256
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4065
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3938
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48