Merimaan satanismikeskus myyty?

Anonyymi

Merimaan leirikeskuksella on päästetty nuoret (ainakin minun aikanani) annettu mm. tehdä satanistisia uhrauksia ainakin puolisalassa.
Onkos tämä laitos nyt myyty ja kokoontuuko siellä ja lähimetsissä sataniste ja Itse ainakin tiedän, että siellä on yksi tyttö uhrattu hirttämisen yhteydessä(?).
Itse muistan yhä kauhulla kun liinavaatekaapissa ja ullakolla tehtiin saatanallisia rituaaleja mm. spiritismiä ja tarotkorteilla ennustusta.
Itse kerran näin siellä ullakolla sinisen saappaan(1saapas) eikä minulle kerrottu mistä se on tullut siksi epäilenkin, että se liittyy satanismiin ja sitä kautta Anton laveyhin ja muihin ameriikan satanisteihin kuten Debbie Harry(Blondie).

Muistatko sinä satanismia merimaassa? Kerro lisää toki, teen aiheesta tutkielmaa ja julkaisen sen myös kirjana ja e-kirjana pian.

4

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Salassa myydään sekä on myyty seurakuntalaisten tietämättä kaikkea omaisuutta.Myynnissä on kuulemma seurakuntakeskuskin eikä siinäkään ollut mitää vikaa mitä nyt sitten kirkkovaltuuston (lammaslauma)muutamat politrukit ajoivat kauppatorille muuttamista kuin käärmettä pyssyyn .Saas nähdä miten rahat riittää kun kirkollisverot vähenee.

• Anonyymi

Tästä poistettiin eräs satanismin paljastava kommentti. En nyt sano että bourgeoisie
      sensuroisi totuutta mutta toisaalta

• Anonyymi

Elämäni ensimmäiseen satanistiin törmäsin porin metodistikirkossa käydessäni. Hän sanoi itse olevansa satanisti. Se siitä kirkosta.

• Anonyymi

miljoonan huhuje mukkaa maksavat kapitalistille vuokraa vanhasta pankkirakennuksessa 10 vuoden sopimus aikana sinne valuu kirkollisveromaksajie verot.Olis kuulema saanu halvemmat tilat vanhasta telkkarista muttei kelvannu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27