Oon halunnut sulle aina vain parasta

Anonyymi

ja jos en ole sulle parasta, niin sitten en halua meidän välille mitään...

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kommentoisin jos tietäisin ootko mies vai nainen

    • Anonyymi

      Oot mulle parasta juuri sellaisen kun olet ollut tähänkin asti! n>m

      • Anonyymi

        Ei kyllä kelpaa mikään päihde-juoppo-narkki


      • Anonyymi

        Raitistua saa ensin kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä kelpaa mikään päihde-juoppo-narkki

        En ole juoppo enkä myöskään käytä huumeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitistua saa ensin kokonaan

        Jahas, no ei siinä sitten. Minähän en kenenkään takia raitistu. Ainakaan minkään palstaharhan takia 😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole juoppo enkä myöskään käytä huumeita.

        No hilpun kilpun...tätä menoa ollaan;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raitistua saa ensin kokonaan

        Olen kyllä ihan samoilla linjoilla siinä, että ei päihdeongelmaisia. Jos oikeasti välittää siitä ongelmaisesta, ei hyysää, eikä "osta" sitä toista, toisen terveyden kustannuksella. Näitä läheisriippuvaisia kumppaneita valitettavasti on, kyse on jostain ihan muusta kuin aidosta välittämisestä. Sekä jos välität itsestäsi, olet mieluummin yksin kuin päihdeongelmaisen kanssa. Peukut kaikille, jotka ymmärtävät tämän.


      • Anonyymi

        Olisinpa...


    • Anonyymi

      Eli siis haluat toiselle parasta vain jos hän haluaa sinut? Tämä selvä.

      • Anonyymi

        Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.

        Sitä ainakin tarkoitin. Voi sen kai eri tavallakin tulkita sitten. -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.

        Olipa kauniisti ajateltu hänelle.
        Levollista yötä teille molemmille✨✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ainakin tarkoitin. Voi sen kai eri tavallakin tulkita sitten. -aloittaja

        Jokainen taitaa tulkita omista lähtökohdistaan :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.

        Niin. Sitä ennen aiheuttaa vain paskaa toiselle ja ohittaa sen olankohautuksella todeten: "toivon parasta sinulle vain jos minä olen sinulle parasta". Et oikein tajunnut tuota kommenttia mihin vastasit... siinä ei yritetty tippaakaan ymmärtää aloittajaa.

        Huoh teitä älykääpiöitä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen taitaa tulkita omista lähtökohdistaan :/

        Kyllä aivan. Tuo kommentti oli omista lähtökohdista mutta sitä te älykääpiöt ette miettineet ennen kuin kommentoitte vaan se pitää teille selventää.


    • Anonyymi

      Olet mulle tärkeä ihminen. Olen kaivannut sua. Mulla on sitten nää periaatteet, mutta voit olla mentor, you know?

    • Anonyymi

      Olet parasta. Jos olet hän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe