Oon halunnut sulle aina vain parasta

Anonyymi

ja jos en ole sulle parasta, niin sitten en halua meidän välille mitään...

18

207

Vastaukset

• kommentoisin jos tietäisin ootko mies vai nainen

• Oot mulle parasta juuri sellaisen kun olet ollut tähänkin asti! n>m

• Ei kyllä kelpaa mikään päihde-juoppo-narkki

• Raitistua saa ensin kokonaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä kelpaa mikään päihde-juoppo-narkki

En ole juoppo enkä myöskään käytä huumeita.

• Anonyymi kirjoitti:

Raitistua saa ensin kokonaan

Jahas, no ei siinä sitten. Minähän en kenenkään takia raitistu. Ainakaan minkään palstaharhan takia 😅😅

• Anonyymi kirjoitti:

En ole juoppo enkä myöskään käytä huumeita.

No hilpun kilpun...tätä menoa ollaan;)

• Anonyymi kirjoitti:

Raitistua saa ensin kokonaan

Olen kyllä ihan samoilla linjoilla siinä, että ei päihdeongelmaisia. Jos oikeasti välittää siitä ongelmaisesta, ei hyysää, eikä "osta" sitä toista, toisen terveyden kustannuksella. Näitä läheisriippuvaisia kumppaneita valitettavasti on, kyse on jostain ihan muusta kuin aidosta välittämisestä. Sekä jos välität itsestäsi, olet mieluummin yksin kuin päihdeongelmaisen kanssa. Peukut kaikille, jotka ymmärtävät tämän.

• Olisinpa...

• Eli siis haluat toiselle parasta vain jos hän haluaa sinut? Tämä selvä.

• Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.

Sitä ainakin tarkoitin. Voi sen kai eri tavallakin tulkita sitten. -aloittaja

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.

Olipa kauniisti ajateltu hänelle.
        Levollista yötä teille molemmille✨✨

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä ainakin tarkoitin. Voi sen kai eri tavallakin tulkita sitten. -aloittaja

Jokainen taitaa tulkita omista lähtökohdistaan :/

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Sitä ennen aiheuttaa vain paskaa toiselle ja ohittaa sen olankohautuksella todeten: "toivon parasta sinulle vain jos minä olen sinulle parasta". Et oikein tajunnut tuota kommenttia mihin vastasit... siinä ei yritetty tippaakaan ymmärtää aloittajaa.

Huoh teitä älykääpiöitä täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jokainen taitaa tulkita omista lähtökohdistaan :/

Kyllä aivan. Tuo kommentti oli omista lähtökohdista mutta sitä te älykääpiöt ette miettineet ennen kuin kommentoitte vaan se pitää teille selventää.

• Olet mulle tärkeä ihminen. Olen kaivannut sua. Mulla on sitten nää periaatteet, mutta voit olla mentor, you know?

• Olet parasta. Jos olet hän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      323
      3632
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      129
      3104
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      181
      2021
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      1474
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      30
      1097