ja jos en ole sulle parasta, niin sitten en halua meidän välille mitään...
Oon halunnut sulle aina vain parasta
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kommentoisin jos tietäisin ootko mies vai nainen
- Anonyymi
Oot mulle parasta juuri sellaisen kun olet ollut tähänkin asti! n>m
- Anonyymi
Ei kyllä kelpaa mikään päihde-juoppo-narkki
- Anonyymi
Raitistua saa ensin kokonaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kelpaa mikään päihde-juoppo-narkki
En ole juoppo enkä myöskään käytä huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, no ei siinä sitten. Minähän en kenenkään takia raitistu. Ainakaan minkään palstaharhan takia 😅😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole juoppo enkä myöskään käytä huumeita.
No hilpun kilpun...tätä menoa ollaan;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ihan samoilla linjoilla siinä, että ei päihdeongelmaisia. Jos oikeasti välittää siitä ongelmaisesta, ei hyysää, eikä "osta" sitä toista, toisen terveyden kustannuksella. Näitä läheisriippuvaisia kumppaneita valitettavasti on, kyse on jostain ihan muusta kuin aidosta välittämisestä. Sekä jos välität itsestäsi, olet mieluummin yksin kuin päihdeongelmaisen kanssa. Peukut kaikille, jotka ymmärtävät tämän.
- Anonyymi
Olisinpa...
- Anonyymi
Eli siis haluat toiselle parasta vain jos hän haluaa sinut? Tämä selvä.
- Anonyymi
Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö aloittaja tarkoita sitä, että jos hän ei ole toiselle parhaaksi, niin luopuu mieluummin tästä kokonaan? Näin itse tulkitsin.
Sitä ainakin tarkoitin. Voi sen kai eri tavallakin tulkita sitten. -aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kauniisti ajateltu hänelle.
Levollista yötä teille molemmille✨✨ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ainakin tarkoitin. Voi sen kai eri tavallakin tulkita sitten. -aloittaja
Jokainen taitaa tulkita omista lähtökohdistaan :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Sitä ennen aiheuttaa vain paskaa toiselle ja ohittaa sen olankohautuksella todeten: "toivon parasta sinulle vain jos minä olen sinulle parasta". Et oikein tajunnut tuota kommenttia mihin vastasit... siinä ei yritetty tippaakaan ymmärtää aloittajaa.
Huoh teitä älykääpiöitä täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen taitaa tulkita omista lähtökohdistaan :/
Kyllä aivan. Tuo kommentti oli omista lähtökohdista mutta sitä te älykääpiöt ette miettineet ennen kuin kommentoitte vaan se pitää teille selventää.
- Anonyymi
Olet mulle tärkeä ihminen. Olen kaivannut sua. Mulla on sitten nää periaatteet, mutta voit olla mentor, you know?
- Anonyymi
Olet parasta. Jos olet hän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1504748BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2053974- 2113177
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1093039Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main822863- 1251700
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok91615- 611329
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2471166MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1451133