Luonut kaiken. Se kyllä on kaikkivaltias, mutta ei se virukselle mitään mahda. Miks kaikkivaltias ei mahdakaan? Vai loiko se senkin? Aika ilkeää tappaa vanhuksia, jos niin on. Ei kannata kuunnella sielunvihollista nyt. Se saattaa kertoa lähimmäisenrakkaudesta. Sitä vältä. Yritä kerätä rahaa. Hylkää kaikki epäuskoiset perheenjäsenet. Nopeasti. Ja muutkin sellaiset, jotka käyttää järkeä. Usko ja järki ei sovi yhteen. Nyt on lopun ajan merkit. Vain vanhoillislestadiolaiset pääsee taivaaseen. Kaikki maailman muut, kaikki jo koronaankin kuolleet ovat joutuneet helvettiin. Hirveä määrä.
On se taivaan isä
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taivaan isä on jumalan isä .
- Anonyymi
Näen että kirjoitit näkemyksessäsi itsesi täysin pussiin 4 ensimmäisessä lauseessa.
Mikä se ja mikä kaikkivaltias? - Anonyymi
Mitä höpäjät? Joh 1; 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on
Olen alkanut tutkia Raamattua, ja löytänyt Jumalan Sanan, vaikka raamattupiirit on lopetettu, ja myös katsotaan vinoon, jos luemme Raamattua.
Mutta se onkin aarrekirja; Joh 1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on
Minulle se alkaa olla jo tärkeämpi mitä saarnat, niissä toistetaan vain Naatania ja paria muuta ihmistä.
Sattui myös silmään tuo Matteuksen epistola ja siellä seuraava; 28; 18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Eli Jeesushan on kaikkivaltias. Miksi puhujat, sekä sinä valehtelette, se on kuoleman synti?
Minun mielestä kaikkivaltias mahtaa, mutta antaa näin tapahtua, koska vääräuskoiset, jotka eivät kunnioita kaikkivaltiasta Herra Jeesusta, eivät elä Hänen oppiensa mukaan. Todella ei kannata kuunnella valehtelevia sielunvihollisia, kirjoitat, että nyt?, Mutta Raamattu sanoo, ettei koskaan.
Kirjoitat pöljästi, hylätä perheenjäsenet? Raamattu sanoo, että minkä Jumalan on yhdistänyt, sitä ihminen ei saa hajottaa.
Olet eriskummallinen, nythän järkeä pitää käyttää, jos sitä on, sekin lukee Raamatussa.
Tuo on jo pitempään kaivertanut, että vain me päästään taivaaseen? Raamatun mukaa jopa koko Israel on pelastuva, ja niitä on 100 kertaa ainakin enemmän, kun meitä?
Helvettiin joutuvat Jeesuksen mukaan valehtelijat, omien lasten raiskaajat, sekä
Ilm. 22:15
Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Sinunkin kannattaa tehdä parannus Jeesukseen.
ent.vl- Anonyymi
Kun tiedät kuka antoi Pojalle valtaa niin tiedät kuka on kaikkivaltias. Kuka oli hän jolla oli valta antaa valtaa Pojallekin. Sitäpaitsi tuo vallan antaminen oli määräaikainen. Kun Jeesus on suorittanut Isän hänelle antamat tehtävät loppuun, valta palautuu sen antajalle Jumalalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tiedät kuka antoi Pojalle valtaa niin tiedät kuka on kaikkivaltias. Kuka oli hän jolla oli valta antaa valtaa Pojallekin. Sitäpaitsi tuo vallan antaminen oli määräaikainen. Kun Jeesus on suorittanut Isän hänelle antamat tehtävät loppuun, valta palautuu sen antajalle Jumalalle.
Kuka antoi Pojalle vallan, ja kuten Raamattu sanookin alkutekstissä, luovutti vallan Pojalleen, joka on Vahvistettu Dan 7 luvussa.
Onko, Hänen valtansa on ikuinen, mutta eräs je sanoo; 1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.
Miksi et itse pane Raamatun kohtia, vai eikö sinulla ole kirjaa.
Dan 7 :14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Kokeile saada selvää.
r
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642