Onko tuolla kertausharjoituksiin meneville mahdollisuutta saada kertauksen ajaksi parkkipaikkaa? Tietääkö joku? En asu Kehä III sisällä joten ei hirveenä nappais mennä monen mutkan kautta julkisilla tuonne etenkään ku meinaavat järjestää kertaukset jo toukokuussa korona-pandemian aikana. Eli omalla autolla olis mukavaa päästä paikalle terveydellisestä ja ajankäytöllisestä aspektistaä katottuna, halvemmaksikin tulis.
Ite oon intin käyny muualla mutta koska kyseinen varuskunta on lakkautettu, on sitten kertaukset jatkossa Santiksessa jossa en aiemmin ole ollut.
Laittelin sinne mailia asiasta mutta eipä vastattu mitään.
Eli onkos täällä ketään ketä on käyny kertaamassa tai intin Santiksessa ja pääsikö sinne / saiko omaa autoa mihinkään kertauksen ajaksi mm. sovittaessa?
Santa-Hamina ja parkkeeraus
Anonyymi
1
234
Vastaukset
- Anonyymi
Bussilla rantaan ja merimatka uiden..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450