Elisa viihde/laajakaista, oletko tullut huijatuksi?

Anonyymi

Olen kuullut huhuja että tässä maassa on muitakin pettyneitä. Elisa viihteestä Olen kuullut monta tarinaa mutta tänään kohtasin itse totuuden. Sanoi sopimuksen irti heti. En halua maksaa sille yhtiölle mitään. Haluaisin kuulla nyt muitakin kokemuksia, niitä varmasti löytyy...


Tässä omani:
Maksoin laskun viivakoodin mukaan. Viivakoodi tunnisti viitteet ja laskun summan. Hassua tässä oli se että saman paperin toisella puolella olevat laskut eivät kuuluneet laskun ainoaan viitteeseen ja yhteis summakin oli eri sivun toisella puolella. Koska lasku oli maksumuistutus kirje, lasku meni perintään koska en ollut maksanut koko summaa. Nyt joudun maksamaan perintäkulut vaikka virhe ei ole minun. Elisan asiakaspalvelussa vain naurettiin ja ei ole muka mahdollista. Kädessäni heiluttelin paperia ja pyysin osoitetta minne paperin lähettää, se ei ollut kuulema mahdollista.
Halusin lopettaa sopimuksen samalla puhelulla koska jonottaminen kestää monta tuntia. Mutta se ei ollut mahdollista. Aamulle sovin soittoajan ja sama nainen soitti minulle eilisistä ongelmista ja irtisanomisesta. Hassua että nainen ei voinut edellisenä päivänä hoitaa irtisanomistani..

34

2247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama ongelma täällä yli 100€ rästilasku tuli postista. Ei minkäänlaista ilmoitusta tai soittoa ennen postitettua kirjettä.

      • Anonyymi

        vaikka on huonoja kokemuksia elisalta niin tuossa olet näköjään jotenkin jäännyt huomioimatta.... uudet säännöt joita tuli EU:n mukana. laskusta ei tarvitse erillisesti ilmoittaa enään ,asiakkaan tehtävä on huolehtia laskuistaan ja se että jätät maksamatta ja sitten hämmästelet laskun tuloa? Mitä odotit? Laskut tulee maksaa viimeistään eräpäivään mennessä ja jos ei ole varaa olisi ehkä hyvä soittaa ennen erä päivää yritykselle ja yrittää sopia maksu ajoista uudelleen mutta päätit vain jättää rästilaskun masamatta ja luulit että tulee 3 huomautusta..... ei enään tarvitse.....perintään pääsee helpommin jos ei hoida laskujansa.
        vaikka olenkin kokenut vääryyttää elisan puolelta en kuitenkaan jättäisi laskuja maksamatta
        ja jos minulel joskus tuolalinen tilanne tulisi niin soittaisn yritykselle ja kertoisin rehellsiesti että nyt on tälalinen tilanne niin ehkä yritys tarkistettuaan tietoni että tuo rouva on aina tunnollisesti maksanut laskunsa....ja voisisn saada siten lisää maksu aikaa helposti

        maksa laskusi ajoissa


    • Anonyymi

      E-laskut käyttöön niin epäselvyyksiä ei tule..

      • Anonyymi

        Viivakoodit eivät ole toimineet kirjeissä. Kävin isovanhempani kanssa laskuja hoitamassa pankissa. Saivat kirjeen Elisalta puolen vuoden päästä maksamattomista laskuista. Asiointi asiakaspalvelussa takkuili.. Kauheaa kun ihmisiä huijataan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viivakoodit eivät ole toimineet kirjeissä. Kävin isovanhempani kanssa laskuja hoitamassa pankissa. Saivat kirjeen Elisalta puolen vuoden päästä maksamattomista laskuista. Asiointi asiakaspalvelussa takkuili.. Kauheaa kun ihmisiä huijataan!

        ai minulla toimii kyllä viivakoodit.laskut saan sähköpostiini jotka sitten tulostan ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viivakoodit eivät ole toimineet kirjeissä. Kävin isovanhempani kanssa laskuja hoitamassa pankissa. Saivat kirjeen Elisalta puolen vuoden päästä maksamattomista laskuista. Asiointi asiakaspalvelussa takkuili.. Kauheaa kun ihmisiä huijataan!

        Mihin niitä koodeja tarvitsee? En ole koskaan tarvinnut e-laskuissa..


      • Anonyymi

        Paitsi että e-laskutkaan ei välttämättä toimi. Meillä oli e-lasku. Yksi maksu meni automaattisesti laskuun, yksi jäi jostain syystä välistä, ja sitten taas meni taas laskuun. Elisalta kuitenkin tuli karhukirje laskuista jotka oli jo maksettu. Tyhmänä ajattelin että e-laskulla pääsee helpommalla.


    • Anonyymi

      Kuolinpesälle tuli perintötoimistolta toimenpide laskut oli maksettu jo 4 kk aiemmin ja kun selvittelin asiaa, niin vastaus oli, että he olivat kirjanneet laskun myyntitappioksi, sitten kerroin että toimenpide on aiheeton ja perintätoimisto lopetti perinnän, eli ei KOSAAN ELISAA sanoin myös keskusuuren yrityksen kaikki irti.

    • Anonyymi

      Minullakin meni lasku perintään ja virhe oli Elisan alkuperäisessä laskussa. Jouduin maksamaan kulut periaate syistä,koska asia oli mennyt perintään.. Sopimuksen irtisanomiseen meni kolme päivää. Sen jälkeen minulle selvisi, että minulle 0,5 vuotta sitten postissa lähetetty uusi modeemi onkin nostanut erämäärää. Yli 300€ modeemista koska edellinen ei Elisan mielestä toiminut kunnolla. Nyt on 6. päivä kun selvitän asiaa, soittoaika myöhässä 30 min.. Odotan innolla :))

      • Anonyymi

        Minä menin myös lankaan kun hain uuden laitteen postista ja en siinäkään kohtaa tajunnut että joudun itse sen maksamaan. Elisalta sanottiin että kun hakee postipaketin niin on samalla sen ostanut itselleen. Sanoin sopimukseni poikki mutta joudun edelleen maksamaan kuukausimaksun laitteesta mitä en edes käytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menin myös lankaan kun hain uuden laitteen postista ja en siinäkään kohtaa tajunnut että joudun itse sen maksamaan. Elisalta sanottiin että kun hakee postipaketin niin on samalla sen ostanut itselleen. Sanoin sopimukseni poikki mutta joudun edelleen maksamaan kuukausimaksun laitteesta mitä en edes käytä.

        samoin meilläkin elisa huijasi romu digi boxilla
        joka toimii kehnosti. no en usko että tämä moka onnistuu enään kun tilaamani puhelin osoittautui vialliseksi ja yllätys yllätys kketä se elisa syytti asiakastaan..... olen järkyttynyt että valtio ei pysty laittamaan yhden yrityksen järjestykseen...... ja vika ilmoitis nsinen säästi hienosti elisan varoja..... joo olemme tietoisia ongelmasta ettei metti toimi sanoi nainen puhelimessa mutta emme korvaa ja voit toki siirtyä toiseen yritykseen?? elisa ei välitä,


      • Anonyymi

        minulla on ystävä perinnässä töissä ja tuo sinun kertomuksesi viittaa siihen että olet näköjään jättänyt jonkun laskun erääntymään yli erä päivän. ja sanoit että alkuperäisessä laskussa erhe?
        sehän on silloin todella helppo korjata ja vaikka on huonoja kokemuskia elisan kanssa niin ystäväni sanoi että ennen kuin saapuu perintään on asia mennyt jo monen ihmisen kautta, ja muista .... yritys ei niitä perintöön laitettuja rahoja saa kuule pitkään aikaan .perintä toimsto perii ensin sinulta ja sen jälkeen omat perintö kulut otetaan ja vasta sitten elisa saa perittävän summan ja aina ei saa kaikkea....
        ja jos olet varaton jää elisakin näppejänsä nuolemaan jolloin perintötoimstokaan ei sinulta saa mitään..... ystäväni on töissä perintötoimistossa ja lähettelee suomalaisille paljon perintä kirjeitä ja surullista on se että ihmiset eivät viitsi hoitaa asioitaan kuntoon ja sitten lasku siirtyy ulosottoon ja kun on mennyt ulosottoon
        on mennyt myös oma luottotiedot. Perintä on viellä ns : mahdollisuus pelastaa omat luottotietonsa ja jos on perinnässä soittaisin perintötoimistoon ja esittäisin niillee nämä todisteet virheestä sillä heidän velvollisuus on reagoida jos on tositteita väärin käytöstä....
        OTA YHTEYS PERINTÄÄN JA HOIDA ASIA KUNTOON. ÄLÄ JÄTÄ MAKSAMATTA.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menin myös lankaan kun hain uuden laitteen postista ja en siinäkään kohtaa tajunnut että joudun itse sen maksamaan. Elisalta sanottiin että kun hakee postipaketin niin on samalla sen ostanut itselleen. Sanoin sopimukseni poikki mutta joudun edelleen maksamaan kuukausimaksun laitteesta mitä en edes käytä.

        tämä on totta ja meille kävi samoin 2 vuotta maksan laitteesta jota en edes käytä mutta tämän erheen syytän ihan itseäni. vaikka elisa ei siitä mainitse lukee se selvästi ehdoissa.
        Me opimme kuitenkin läksymme..... elsia on monin tavoin hyvä mutta saalla monin tavoin huono..... tuki henkilöiden kouluttamista tulsi parantaa.... ja laitteiden todellinen hinta
        tulee kertoa selkeämmin että ei synny pahaa miletä kun jokin lasku lisä on yllätys jne.....


    • Anonyymi

      Älkää ihmiset ottako Elisaa!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ei siitä pääse eroon


      • Anonyymi

        kun tietäisi mikä olisi hyvä yritys ? puhelinta kun tarvitsen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun tietäisi mikä olisi hyvä yritys ? puhelinta kun tarvitsen

        Ota prepaid. Siitä pääsee helposti eroon ja sama numero pysyy niin kauan kuin käyt lataamassa lisää puheaikaa. Samalla ei ole kk-maksua joten hinta on itse asiassa aika lailla sama kuin kk-maksullisessa liittymässä!


    • Anonyymi

      Elisa on täysi huijarifirma. Lokakuusta 2019 lähtien on ollut Elisa viihde, eikä sitä olla saatu toimimaan.
      Pääasiassa olisi haluttu katsoa urheilua, mutta koronan takia ei ole edes urheiltu.
      Haluttiin siis lopettaa tämä tyhjän katsomisesta maksaminen. Mutta eihän se onnistunut. Seuraavaan lokakuuhun asti pitää maksaa.
      Omaguruja kyllä ehdotellaan, joista saa maksaa itsensä kipeäksi. Oikeaa apua ei sen sijaan saa. Laitaimmainen kerta , kun tältä firmalta mitään ostan.
      Tyhjästä tulee siis maksettua 12 x 42,90 € = 514,80€.

      Hyi saatana, mitä rahastajia!

      • Anonyymi

        Miksi iltapäivä lehdet eivät uskalla tästä kirjoittaa vai onko heidätkin maksettu hiljaisiksi. Olen useaan otteeseen kirjoittanut esim. Iltalehteen vinkkiä koska en ole kuullut yhtäkään hyvää palautetta tämän yhtiön toiminnasta. Ymmärtänyt että iltapäivälehtien tehtävä on varoittaa kuluttajia huijareista.. oma 83-vuotias vaarin on yksi niistä uhreista kenelle on puhelinmyyjä myynyt kaikki paketit vaan sillä uhkauksella että ei sitten enään TV näy teidän taloudessa. Vaarin ei ymmärrä edes netin päälle ja ihan varmasti myyjä tämän huomasi.

        Nyt ihmiset kokemukset ja mielipiteet esille, ei Suomessa pitäisi näin tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi iltapäivä lehdet eivät uskalla tästä kirjoittaa vai onko heidätkin maksettu hiljaisiksi. Olen useaan otteeseen kirjoittanut esim. Iltalehteen vinkkiä koska en ole kuullut yhtäkään hyvää palautetta tämän yhtiön toiminnasta. Ymmärtänyt että iltapäivälehtien tehtävä on varoittaa kuluttajia huijareista.. oma 83-vuotias vaarin on yksi niistä uhreista kenelle on puhelinmyyjä myynyt kaikki paketit vaan sillä uhkauksella että ei sitten enään TV näy teidän taloudessa. Vaarin ei ymmärrä edes netin päälle ja ihan varmasti myyjä tämän huomasi.

        Nyt ihmiset kokemukset ja mielipiteet esille, ei Suomessa pitäisi näin tapahtua.

        Joo, laitoin myös iltalehdelle viestiä. Ei kiinnosta heitä tai Elisa on yhteistyössä.


    • Anonyymi

      Tännekin on ihan mahdoton nykyään kirjoittaa tai edes lukea mitään! mainokset vilkkuu ja teksti pomppii!
      Tämä on kyll' törkeää, Viihde luvattiin saada kuntoon päivässä, sitten seuraavana päivänä jne. Nyt on määrä sitten saada se toimimaan maanantaina klo 20 mennessä. Pakko kyllä myöntää, että tähän saakka minulla on toiminut ihan ok.
      Maksaa vaan liikaa pieneläkeläiselle, joten nyt aionkin lopettaa tämän jakson jälkeen. Talkasta ei tosiaan tule mitään, nyt kun on joutunut katsomaan vaan "suorana" Talletuksia minulla olisi vaikka kuinka, mutta kun ei voi katsoa!
      Hulluksi tällä palstalla tulee noiden mainosten takia. Telkan mainoksiakaan ei voi ohittaa nyt.

      • Anonyymi

        Sehän on oma syy jos ei ole asentanut mainostenestäjää. Ei mulla mainokset vilku:D


    • Anonyymi
      • Se ei ole huijaus, kun on asianmukaisesti ilmoitettu asiasta.


    • Anonyymi

      Elisa ei enään ole se yritys mikä oli joskus aikoinaan.me loptimme elisa viihteen sen perusteella että voidaan lopettaa
      milloin hslutasn ilman kustannuksia.no maksamme edelleen vaikka elisa viihde lopetettiin. 2vuotta rahastavat meitä.ja nyt netti ei toimi ja vikailmoituksessa ollut nainen ehdotti että mitä jos ottaisimme jonkun toisen yrityksen? Ei haluta ottaa vastuuta..... kauheata ja nyt puhutaan suomalaisesta yrityksestä..... elisa mielellään huijaa....ja luulen että netissä on käynnyt samoin..... elisa ei välitä.....

      • Anonyymi

        Asiakas on syypää ei Elisa.. Kannattaa tarkkaan katsoa mihin ryhtyy..


    • Anonyymi

      elisa on huijari yritys.... rahastusta mutta syy on myös meissä kuluttajissa kun sen valitsemme....

    • Anonyymi

      valitettavasti pitää paikkansa.elisa ei välitä asiakkaistansa. Meillä netti katkeilee
      ja elisa on näköjään tietoinen heidän huonosta netistänsä mutta hinnnoissa tätä ongelmaa ei olla huomioita tai ei myöskään kerrota asiakkaalle. koen elsian tuen toimineen töykeästi ja osoitti elisan uuden tyylin. AHNEUS..... jos asiakas ei voi kyttää ostettua tuotetta luvatulla atvalla tulsi elisan alentaa hintoja ja kertoa rehellisesti että näillä ongelma alueilla nett tuppaa katkeilla jolloin kuluttajalla ei ole valitus oikeutta
      kun ongelmasta on ilmoitettu rehellisetsi. elisa toimii toisin ja kun vaatii selvitystä ja
      kokee että tulis saada hyvitys vastaukseksi sain ehkä tulisi siirtyä toiselle yritykselle??
      Asiakaspalvelu huonontunut ja tämä rouva henkilö oli kyllä aivan väärällä alalla kun elisan tukeen tulee paljon kyselyitä ja moitteita . ja siinä tulisi olla henkilö joka tietää jotain oikeasti ja osaa käsitellä ihmisiä kunnioituksella eikä tavalla jonka minä sain kokea elisan tuki.....

      • Anonyymi

        Onko nettilaitteet ajan tasalla viisi vuotta vanhemmat on auttamattomasti liian vanhoja nykynettiin


    • Jokaisen operaattorin kanssa tulee ongelmia, mutta tämänkin threadin kommenttien perusteella ongelmista huomattava osuus löytyy asiakkaiden omien korvien välistä. Itsellänikin on ollut Elisan kanssa ongelmia, mutta kaikki ongelmat on aina selvitetty. Elisan aspa on toiminut muutamaa amatööriä lukuunottamatta erinomaisesti. Juuri äskettäin Elisa tarkisti laskutukseni, josta löytyi 10 euroa liikalaskutusta. Sen sain hyvityksenä seuraavassa laskussa.

      t. tyytyväinen Elisan asiakas

      • Anonyymi

        Vai onnellinen työntekijä? Sulla ei oo viel monttu osunut kohdalle, mut ootas vaan. Kyllä sinä sieltä itsesi löydät, me odotetaan sua


    • Anonyymi

      "Jokaisen operaattorin kanssa tulee ongelmia"
      Niin tulee ja siksi minulla on noiden operaattorien kohdalla oletusasetus HUIJJARI ja varsin usein tuo on oikea asetus. Tuo tarkoittaa sitä että äänitän kaikki puheluta ja tallennan tuleet viestit ja tekstarit sähköiseen arkistooni.
      Jotenkin pärjää tuolla oletusasetuksella.

    • Anonyymi

      Laittaa laskun maksamattomista laskuista, jota ei koskaan tullut!

      • Anonyymi

        Minä en ole luottanut aikoihin paperipostin kulkuun. iitä katoaa matkalla todella paljon. Sähköiset laskut ovat tulleet aina perille, ja niistää voi helposti tehdä oman sähköisen arkiston pdf:nä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe