Kun pitää huolen, että akku ei ole tyhjä ja renkaat kunnossa ja vaihtaa tarpeen tullen, niin juurikaan muita vikoja autossa ei ole, muuta kuin kulumaa ja ajan patinaa. Huoletonta ajoa vailla huolia, perille pääsy on varma ja takaisin tulo.
Carina E:n vioista
3
814
Vastaukset
- Anonyymi
1.6 koneisen tyyppivika on etummainen pakoputken kannatinlaakeri. Siloin 15v sitten kun itellä noita oli parikin peräkkäin niin putken jyrinä oli syynä jatkuviin pajalla käynteihin.
Suuntavakaushan ei tuon auton ominaisuuksin kuulu mutta varma peli se oli.- Anonyymi
Mulla oli Carina II GLi helvetin monta vuotta, ainoa vika oli startin solenoidin kosketuspintojen kuluminen. Kun ostin mittaris oli 124000km ja kun myin mittaris oli 290000km.
- Anonyymi
Jos pohjaan sumuttaa koteloainetta pari litraa ja uusii muutaman vuoden välein niin pysyy hyvässä kunnossa.
Tuollainen on vaivaton tehdä jos pieni kompura ja parin kympin ruisku. Ei tarvita nostureita tai korkeita pukkeja.
Korille puhdistava vahaus kerran vuoteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4817306- 1081288
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai157118640% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2031146- 3351132
Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak43979Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik39915- 74844
Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.25843Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö52827