Forssan keskusta

Anonyymi

Uskaltaisiko sinne Forssan keskustaan nyt tulla.? Onko siellä parkkitilaa?
Vaaniiko ne lappuliisat aamusta iltaan? Keskustan alueella on muutama
sellainen paikka jossa haluttaisi asioida. Viime reissulla ollessani ja parkkeerattuani,
en ehtinyt autosta ulos, kun jo lappuliisa riensi kohti autoani. Kiusallista.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmä kysymys. Parkkitilaa pilvinpimein Kartanokeskuksen parkkipaikalla. Toki voi joutua muutaman askeleen kävelemään valittuun ostospaikkaan. Mitä parkkikiekkoon tulee, se on tosi yksinkertainen käyttää. Nuoriso voi opastaa, jos tuntuu vaikealta. Hankaluuksia ei todellakaan tule, jos sen asettaa paikalleen ennenkuin hivaa ahterin pois autosta.

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan muista aina laittaa parkkikiekkoa, taidan kuulua roskaväkeen. En tiedä kuinka usein lappuja tulee, mutta kyllä autoja vahditaan pankin edessä heti kun pankki aukeaa.

        Sitä kyllä ihmettelen onko Forssassa jotain ostamista, ite en ole muuta Forssasta ostanut kuin ruokaa. Kaikki saa netistä, suomesta, euroopasta, usasta ja kiinasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan muista aina laittaa parkkikiekkoa, taidan kuulua roskaväkeen. En tiedä kuinka usein lappuja tulee, mutta kyllä autoja vahditaan pankin edessä heti kun pankki aukeaa.

        Sitä kyllä ihmettelen onko Forssassa jotain ostamista, ite en ole muuta Forssasta ostanut kuin ruokaa. Kaikki saa netistä, suomesta, euroopasta, usasta ja kiinasta.

        Miten sitten tiedät, että parkkipirkko vahtii autoja pankin edessä, jos ostat vain ruokaa Forssasta? Yhdenkään pankin naapurissa ei ole ruokakauppaa. Eihän se tee ihmisestä "roskaväkeä", jos ei osaa käyttää parkkikiekkoa. Ehkä välinpitämättömän. Kuitenkin tilaat netistä tuotteita (Suomi, Eurooppa, USA, Kiina), joten luulisi sinun osaavan käyttää parkkikiekkoakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten tiedät, että parkkipirkko vahtii autoja pankin edessä, jos ostat vain ruokaa Forssasta? Yhdenkään pankin naapurissa ei ole ruokakauppaa. Eihän se tee ihmisestä "roskaväkeä", jos ei osaa käyttää parkkikiekkoa. Ehkä välinpitämättömän. Kuitenkin tilaat netistä tuotteita (Suomi, Eurooppa, USA, Kiina), joten luulisi sinun osaavan käyttää parkkikiekkoakin.

        Myös Hämeentien puolella jatkuva valvonta, Vein kirjelähetyksen hotelliin. Auto jäi kadun reunaan, ankkalammin puoleiseen. Autosta olin pois korkeintaan viisi minuuttia.
        No sakothan siitä tuli. Kiireessä unohdin vaihtaa ajan kiekkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten tiedät, että parkkipirkko vahtii autoja pankin edessä, jos ostat vain ruokaa Forssasta? Yhdenkään pankin naapurissa ei ole ruokakauppaa. Eihän se tee ihmisestä "roskaväkeä", jos ei osaa käyttää parkkikiekkoa. Ehkä välinpitämättömän. Kuitenkin tilaat netistä tuotteita (Suomi, Eurooppa, USA, Kiina), joten luulisi sinun osaavan käyttää parkkikiekkoakin.

        Myös Hämeentien puolella jatkuva valvonta, Vein kirjelähetyksen hotelliin. Auto jäi kadun reunaan, ankkalammin puoleiseen. Autosta olin pois korkeintaan viisi minuuttia.
        No sakothan siitä tuli. Kiireessä unohdin vaihtaa ajan kiekkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös Hämeentien puolella jatkuva valvonta, Vein kirjelähetyksen hotelliin. Auto jäi kadun reunaan, ankkalammin puoleiseen. Autosta olin pois korkeintaan viisi minuuttia.
        No sakothan siitä tuli. Kiireessä unohdin vaihtaa ajan kiekkoon.

        Oma vika. Mista se parkkipirkko osasi aavistaa, että olet poissa vain 5 minuuttia?
        Näin kävi myös itselle, maksoin maksun, ja sen jälkeen olen muistanut. Enkä syyttänyt parkkipirkkoa, työtään hän tekee. Toinen asia on, onko kiekko enää tarpeellinen autioituvassa keskustassa, mutta niin kauan kun kiekkosääntö on voimassa, sitä on noudatettava. Minä opin kerrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten tiedät, että parkkipirkko vahtii autoja pankin edessä, jos ostat vain ruokaa Forssasta? Yhdenkään pankin naapurissa ei ole ruokakauppaa. Eihän se tee ihmisestä "roskaväkeä", jos ei osaa käyttää parkkikiekkoa. Ehkä välinpitämättömän. Kuitenkin tilaat netistä tuotteita (Suomi, Eurooppa, USA, Kiina), joten luulisi sinun osaavan käyttää parkkikiekkoakin.

        "Miten sitten tiedät, että parkkipirkko vahtii autoja pankin edessä, jos ostat vain ruokaa Forssasta?"

        siinä kysyttiin, osaako kukaan ratkaista ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten sitten tiedät, että parkkipirkko vahtii autoja pankin edessä, jos ostat vain ruokaa Forssasta?"

        siinä kysyttiin, osaako kukaan ratkaista ongelmaa.

        Osaan ratkaista ongelman: kauppojen parkkipaikoilla ei tarvita kiekkoa. Pankkien edessä tarvitaan kiekko, pitää muistaa laittaa paikalleen ja asettaa vielä oikea aika. Ja antaa Pirkon vahtia rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan ratkaista ongelman: kauppojen parkkipaikoilla ei tarvita kiekkoa. Pankkien edessä tarvitaan kiekko, pitää muistaa laittaa paikalleen ja asettaa vielä oikea aika. Ja antaa Pirkon vahtia rauhassa.

        Eikö Lidl:n parkkipaikalla tarvita pysäköintikiekko?
        Miksi Lidl menee mukaan tällaiseen käytäntöön, kuka omistaa sen parkkipaikan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Lidl:n parkkipaikalla tarvita pysäköintikiekko?
        Miksi Lidl menee mukaan tällaiseen käytäntöön, kuka omistaa sen parkkipaikan?

        Ilman parkkikekkoa voi parkkipaikat muuttua unohdettujen autojen talleiksi. Jos osaat ajaa autoasi ,myös parkkikekkoa osaat käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman parkkikekkoa voi parkkipaikat muuttua unohdettujen autojen talleiksi. Jos osaat ajaa autoasi ,myös parkkikekkoa osaat käyttää.

        "Jos osaat ajaa autoasi ,myös parkkikekkoa osaat käyttää."

        Minkälaisia taitoja sinun mielestäsi osaamiseen tarvitaan. Riittääkö että saa auton liikkeelle, vai pitääkö olla 50 vuotta auton ajoa , jona aikana ei ole yhtään autoaan kolhinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos osaat ajaa autoasi ,myös parkkikekkoa osaat käyttää."

        Minkälaisia taitoja sinun mielestäsi osaamiseen tarvitaan. Riittääkö että saa auton liikkeelle, vai pitääkö olla 50 vuotta auton ajoa , jona aikana ei ole yhtään autoaan kolhinut.

        Ainakin se ajokortti mikä on voimassa ,sekä oikea ajoneuvoluokka autolle
        Millä ajelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan muista aina laittaa parkkikiekkoa, taidan kuulua roskaväkeen. En tiedä kuinka usein lappuja tulee, mutta kyllä autoja vahditaan pankin edessä heti kun pankki aukeaa.

        Sitä kyllä ihmettelen onko Forssassa jotain ostamista, ite en ole muuta Forssasta ostanut kuin ruokaa. Kaikki saa netistä, suomesta, euroopasta, usasta ja kiinasta.

        Täällä Forssassa paljon hyviä kauppoja ,mistä voi ostaa kaikenlaista,myös niitä Kiinalaisia tavaroistakin.Ja ainahan voi mennä kirpparille shoppailemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin se ajokortti mikä on voimassa ,sekä oikea ajoneuvoluokka autolle
        Millä ajelee.

        ABC on minulla, ikää yli 60v mutta toivoisi sentään pikkukaupungissa olevan hermoille rauhallisempaa, parkkikiekkoja saa kyllä käyttää ihan riittävästi isossa kaupungissa. Sielläkin minulla on oma asunto ja autohallipaikka, eikä olla kaukana keskustasta. Sinne ei kannata autolla mennä.

        Liikun usein polkupyörällä, jos on asiaa keskustaan tai sitten muuallekin, jos ilma on hyvä.

        Olen mökkeilijänä vanhalla kotiseudullani. Kesäpaikka on noin 20 km Forssasta.


    • Anonyymi

      Mene Somerolle, ellet osaa parkkikiekkoa käyttää. Kaikissa muissa Forssan lähikaupungeissa on monimutkaisempi ja maksullinen pysäköinti.

      • Anonyymi

        Tää on pientä siitä Akin ja Helin sadantonninpotista koronaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on pientä siitä Akin ja Helin sadantonninpotista koronaan.

        Oliko Palsanmäet ainoat, jotka saivat tukea?
        Vai ovatko ainoat joita kadehditaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Palsanmäet ainoat, jotka saivat tukea?
        Vai ovatko ainoat joita kadehditaan?

        mää en ainakaan karehdi, koeta joogaa, pääset sinäkin karehtimisestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mää en ainakaan karehdi, koeta joogaa, pääset sinäkin karehtimisestasi.

        Joogalla taitaa hävitä alkeellisemmatkin laskuopin tiedot päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joogalla taitaa hävitä alkeellisemmatkin laskuopin tiedot päästä.

        Markku tekee Palsamäellä nättejä puuhevosia ja rappuralleja, saiko sakista ainoa osaava tukija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markku tekee Palsamäellä nättejä puuhevosia ja rappuralleja, saiko sakista ainoa osaava tukija?

        Markun tuherruksista en niinkään tiedä, mutta olen aina äänestänyt Keskustaa.


    • Anonyymi

      Minä en äänestä Lestoäijä teki paljon vahinkoa.

      • Anonyymi

        Lestoäijä on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestoäijä on paras

        Lestoäijä ja Paksu Sininenloikkari olivat hyvä tiimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestoäijä ja Paksu Sininenloikkari olivat hyvä tiimi.

        Vanha vitsi. Sitäpaitsi suurin osa suomalaisista on ylipainoisia. Itse en ole, entä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha vitsi. Sitäpaitsi suurin osa suomalaisista on ylipainoisia. Itse en ole, entä sinä?

        Ylipainoinen persumies, yli 60v on ikää. Olen nytkin melko lähellä Forssaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe