Hallituksen pitäisi pakottaa

Anonyymi

ihmiset kasvosuojan käyttöön. Tämä sairaus tarttuu nimenomaan hengitysteiden kautta. Aalto Yliopiston tutkijoiden mukaan tärkein tartuntaväylä on nimenomaan suun ja nenän kautta ihmiseen menevät viruspartikkelit. Tutkimuksessa selvitetään hengityksen ja yskäisyjen niinkuin ihmisen puhuessa viruspartikkelien lentäminen ilmaan/ilmassa. Tämänhetkisten tutkimustulosten mukaan turvaväli 1.5 m on hihasta vedetty ja ilman perusteluja säädetty eikä riitä turvaväliksi lainkaan . Tutkijat itse pitävät noin 10 metrin turvaväliä , yrittävät ainakin. Ja he käyttävät koko päivän, missä sitten liikkuvatkin kasvomaskia eli kasvosuojainta ja kehottavat kaikkia pitämään hengityssuojainta, huivia mitä tahansa nenän ja suun edessä.

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän pitäisi vaihtaa aina kontaktin jälkeen. Yksikin kosketus sormilla siihen, tai kasvoihin nollaa hyödyn.

• Anonyymi

ei pidä kosketella suojainta. kotiin tultua pestä tai uunissa desinfioida se. kankaasta tehty tai hyvä huivi, niin peskää se saippualla seuraavaa käyttöä varten. saippuan rasva tuhoaa viruskapselin kuorta ja tällä lailla estää viruksen hengissäpysymisen.
        on paljon ihmisiä liikkeellä, jotka eivät piittaa edes omasta terveydestään nyt, kun se on tärkein asia , jotta tautia ei lavitetä.

• Anonyymi

Kasvosuojaimien käyttöä on julkisesti ali-arvioitu ja on tuotu esille ettei siitä ole hyötyä käyttäjälle itselleen, jos haluaa suojata itsensä, pysyä terveenä. No pakkohan näin sitten on vähän valehdella ihmisille, koska niitä kasvosuojaimia ei ole apteekeissa eikä enää missään kaupoissa. Suomi ei ollut varautunut tähän asiaan.

Kasvosuojaimia voi tehdä itse ja netissä on hyviä ohjeita.

Suojatkaa ihmiset suun ja nenän alue, jotkut pitävät tärkeänä suojata myöskin silmät esimerkiksi aurinkolaseilla.

Käytte kaupoissa ja siellä on kaikenlaisia ihmisiä asioimassa, ette voi tietää milloinkaan onko läheisyydessänne olevalla henkilöllä jonkinasteinen koronatartunta vaiko ei.

• Anonyymi

Pakottaminen ei ole hyvä vaihtoehto.

• Anonyymi

No jos on oikeen jääräpää ja vastaanhangotteleva pakkomielteinen, niin kulkee porukoissa kaiken uhalla. Ei koskaan tee miten joku muu ehdottaa, vaan kapinoi kaikkea vastaan.

Ikuinen Kapinallinen

• Anonyymi

Nykyiset toimet vaikuttavat hidastavan viruksen leviämistä riittävästi. Tarkoitushan ei ole estää virusta leviämästä, vaan hidastaa sitä.

• Anonyymi

Miksi viruksen lemiämistä ei ole tarkoitus estää.????

Tässähän on jotain erikoista nyt!!!!!

Halutaanko ihmiset sairastuttaa????

Miksi ei haluta estää????

Ihan kuin olisi tahallinen teko ettei haluta estää sairauden leviämistä????

• Anonyymi

Pelkän hengityksen suojaamisella ei ole mitään merkitystä, pitäisi suojata myös silmät ja korvat.

• Anonyymi

Tottakai on merkitystä. Tämä virushan leviää nimenomaan hengitysteiden kautta, ei niinkään käsien.

• Anonyymi

Vaikeaa sanoa, miten asia on.

• Anonyymi

Eri ihmisillä kun on tartuntariski erilainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      91
      7462
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3602
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1836
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1040
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      923
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      901
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      722
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      652
    Aihe