Kivut juodessa

Anonyymi

Hei, tiedättekö mistä johtuu kun mulla tulee kipuja siellä sun täällä vatsassa ja selässäkin ei kovin isoja juodessa maksankin kohdalla ? Mulla on todettu rasvamaksa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sisäelimesi, kuten maksa on jo vaurioituneet ja siksi tunnet kipua. Olisiko jo aika lopettaa juominen?

      • Anonyymi

        Joo pitäs kai se lopettaa mulla on ollu muunkinlaisia oireita niinku värinää rinnassa ja tänään sydän löi miten sattuu. Oon miettiny että tarviikohan tuohon rasvamaksaan jotain lääkitystä ku en tiiä onko siinä joku tulehus ei oo kyl lääkäri edellisen kerran ainakaa sanonu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitäs kai se lopettaa mulla on ollu muunkinlaisia oireita niinku värinää rinnassa ja tänään sydän löi miten sattuu. Oon miettiny että tarviikohan tuohon rasvamaksaan jotain lääkitystä ku en tiiä onko siinä joku tulehus ei oo kyl lääkäri edellisen kerran ainakaa sanonu ?

        Ja onkohan nuo kivut tavallisia alkoholisteilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onkohan nuo kivut tavallisia alkoholisteilla?

        Vaatii tutkimuksia, voi löytyä mitä tahansa.
        Täältä et löydä vastausta kipuihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatii tutkimuksia, voi löytyä mitä tahansa.
        Täältä et löydä vastausta kipuihisi.

        Joo


    • Anonyymi

      Kunhan noudatat kohtuutta, eli 17 annosta per vuorkausi, ei ole mitään syytä huoleen!

      Terveisin
      Nuori Lääkäri

      • Anonyymi

        Aika iso määrä tuo sun kohtuus "nuori lääkäri"


      • Anonyymi

        Nuori lääkäri se täällä jaksaa pakottaa 17 annostaan.

        Lääkis meni sitten ohi suun ja sinne kaadetaan nyt viinaa.

        ...ainakin se 17 annosta päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori lääkäri se täällä jaksaa pakottaa 17 annostaan.

        Lääkis meni sitten ohi suun ja sinne kaadetaan nyt viinaa.

        ...ainakin se 17 annosta päivässä.

        Jos sen toiveammatti lapsena on ollut lääkäri ja nyt se näkee kännipäissään unia tästä " työstään ".
        Onhan niitä ollut valelääkäreitäkin.....


    • Anonyymi

      Rasvamaksa voi myös tulehtua, minulle kävi niin. Se selvisi koepalalla.
      Jos ja kun alkoholi aiheuttaa kipuja vatsan seudulle niin kannattaisi yrittää pidättäytyä alkosta kokonaan.

      Rasvamaksa voi parantua jos elintavat ovat sellaiset että maksa ei rasitu, eli alko, sokeri, rasva, tupakka, ainakin nuo kaikki pois ( ainakin mahdollisimman vähäiseksi ).
      Toki myös painon pudotus jos on ylipainoa, helpommin kyllä sanottu kuin tehty.

      Eli tuossa keinoja joilla voi välttää ettei rasvamaksa pääse etenemään vaan saattaa jopa parantua.

      • Anonyymi

        Joo pitää käydä itse varmaan lääkärissä. Tiedän kyllä itsekin keinoja rasvamaksan hoitamiseen mutta niitten toteuttaminen on tuntunut aika hankalalta, kiitos neuvoista kuitenkin. Tupakkaa en polta onneksi.


      • Anonyymi

        Jos ei kokonaan kykene lopettamaan alkoholia, kannattaa pitää 1-2 kuukauden mittaisia taukoja. Maksalla on hyvä kyky parantua, kun sitä rasittava toiminta loppuu.

        Tokihan rasvamaksa voi tulla muustakin syystä, kuin alkoholi. Esimerkiksi ylipaino voi aiheuttaa rasvamaksan yhtä hyvin kuin alkoholi. Ja silloin painonpudotus on hyvä keino rasvamaksan selättämiseksi.

        Tokihan oma lääkärisi on paras asiantuntija tilanteessasi, joten noudata hänen neuvojaan.


    • Anonyymi

      Ihmettelen, ettei kutinaa ole vielä mainittu. Kadun miehet kutsuvat sitä viinakirpuiksi. Suoli ja Iho oireilee melko pahasti rappio-alkoholistilla. Helppo syyttää aina laitoksen ruokaa, kun oikeasti ongelma on henkilössä itsessään.

    • Anonyymi

      Jos vasenta kylkeä kolottaa juodessa, niin kyse on pernan tulehtumisesta. Kannattaa harkita raitistumista, jos tulee vatsa juodessa kipeeks. Sydänoireet voi johtua liiallisen alkoholin aiheuttamasta ahdistusoireesta, mikä on myös selvä syy vähentää juomista.

      • Anonyymi

        Vasemmalla voi olla kipuja muustakin syystä kuin pernan tulehtumisesta, eli ei siis välttämättä ole kyse siitä.
        Ahdistus toki voi aiheuttaa sydänoireita mutta niitä aiheuttaa myös esim. alkoholi.
        Krapulassa voi syke heitellä ja tuntua kaikenlaista muljahtelua rinnassa.


    • Anonyymi

      Kannattaa jatkaa juomista!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe