Hei, tiedättekö mistä johtuu kun mulla tulee kipuja siellä sun täällä vatsassa ja selässäkin ei kovin isoja juodessa maksankin kohdalla ? Mulla on todettu rasvamaksa.
Kivut juodessa
16
95
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäelimesi, kuten maksa on jo vaurioituneet ja siksi tunnet kipua. Olisiko jo aika lopettaa juominen?
- Anonyymi
Joo pitäs kai se lopettaa mulla on ollu muunkinlaisia oireita niinku värinää rinnassa ja tänään sydän löi miten sattuu. Oon miettiny että tarviikohan tuohon rasvamaksaan jotain lääkitystä ku en tiiä onko siinä joku tulehus ei oo kyl lääkäri edellisen kerran ainakaa sanonu ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pitäs kai se lopettaa mulla on ollu muunkinlaisia oireita niinku värinää rinnassa ja tänään sydän löi miten sattuu. Oon miettiny että tarviikohan tuohon rasvamaksaan jotain lääkitystä ku en tiiä onko siinä joku tulehus ei oo kyl lääkäri edellisen kerran ainakaa sanonu ?
Ja onkohan nuo kivut tavallisia alkoholisteilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onkohan nuo kivut tavallisia alkoholisteilla?
Vaatii tutkimuksia, voi löytyä mitä tahansa.
Täältä et löydä vastausta kipuihisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaatii tutkimuksia, voi löytyä mitä tahansa.
Täältä et löydä vastausta kipuihisi.Joo
- Anonyymi
Kunhan noudatat kohtuutta, eli 17 annosta per vuorkausi, ei ole mitään syytä huoleen!
Terveisin
Nuori Lääkäri- Anonyymi
Aika iso määrä tuo sun kohtuus "nuori lääkäri"
- Anonyymi
Nuori lääkäri se täällä jaksaa pakottaa 17 annostaan.
Lääkis meni sitten ohi suun ja sinne kaadetaan nyt viinaa.
...ainakin se 17 annosta päivässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori lääkäri se täällä jaksaa pakottaa 17 annostaan.
Lääkis meni sitten ohi suun ja sinne kaadetaan nyt viinaa.
...ainakin se 17 annosta päivässä.Jos sen toiveammatti lapsena on ollut lääkäri ja nyt se näkee kännipäissään unia tästä " työstään ".
Onhan niitä ollut valelääkäreitäkin.....
- Anonyymi
Rasvamaksa voi myös tulehtua, minulle kävi niin. Se selvisi koepalalla.
Jos ja kun alkoholi aiheuttaa kipuja vatsan seudulle niin kannattaisi yrittää pidättäytyä alkosta kokonaan.
Rasvamaksa voi parantua jos elintavat ovat sellaiset että maksa ei rasitu, eli alko, sokeri, rasva, tupakka, ainakin nuo kaikki pois ( ainakin mahdollisimman vähäiseksi ).
Toki myös painon pudotus jos on ylipainoa, helpommin kyllä sanottu kuin tehty.
Eli tuossa keinoja joilla voi välttää ettei rasvamaksa pääse etenemään vaan saattaa jopa parantua.- Anonyymi
Joo pitää käydä itse varmaan lääkärissä. Tiedän kyllä itsekin keinoja rasvamaksan hoitamiseen mutta niitten toteuttaminen on tuntunut aika hankalalta, kiitos neuvoista kuitenkin. Tupakkaa en polta onneksi.
- Anonyymi
Jos ei kokonaan kykene lopettamaan alkoholia, kannattaa pitää 1-2 kuukauden mittaisia taukoja. Maksalla on hyvä kyky parantua, kun sitä rasittava toiminta loppuu.
Tokihan rasvamaksa voi tulla muustakin syystä, kuin alkoholi. Esimerkiksi ylipaino voi aiheuttaa rasvamaksan yhtä hyvin kuin alkoholi. Ja silloin painonpudotus on hyvä keino rasvamaksan selättämiseksi.
Tokihan oma lääkärisi on paras asiantuntija tilanteessasi, joten noudata hänen neuvojaan.
- Anonyymi
Ihmettelen, ettei kutinaa ole vielä mainittu. Kadun miehet kutsuvat sitä viinakirpuiksi. Suoli ja Iho oireilee melko pahasti rappio-alkoholistilla. Helppo syyttää aina laitoksen ruokaa, kun oikeasti ongelma on henkilössä itsessään.
- Anonyymi
Jos vasenta kylkeä kolottaa juodessa, niin kyse on pernan tulehtumisesta. Kannattaa harkita raitistumista, jos tulee vatsa juodessa kipeeks. Sydänoireet voi johtua liiallisen alkoholin aiheuttamasta ahdistusoireesta, mikä on myös selvä syy vähentää juomista.
- Anonyymi
Vasemmalla voi olla kipuja muustakin syystä kuin pernan tulehtumisesta, eli ei siis välttämättä ole kyse siitä.
Ahdistus toki voi aiheuttaa sydänoireita mutta niitä aiheuttaa myös esim. alkoholi.
Krapulassa voi syke heitellä ja tuntua kaikenlaista muljahtelua rinnassa.
- Anonyymi
Kannattaa jatkaa juomista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019