Minä ja Sofia (ABDL, tositarina)

Anonyymi

Suljin työkoneeni hyvin sujuneen etäpäivän päätteeksi ja tunsin jo sähkön kipinöivän suonissani. Kello lähestyi puolta viittä, kevätaurinko paistoi karun metsikön läpi sisään olohuoneemme suurista ikkunoista ja lämmitti mukavasti harmaatta laminaattilattiaa. Minua hymyilytti. Vaimoni Sofia oli luvannut edellisenä iltana, että pukisi minut seuraavana iltana vaippoihin. Tämä olisi ensimmäinen kerta kun saisin jakaa suloisen salaisuuteni minulle kaikkein rakkaimman ihmisen kanssa. Emme olleet kovin tarkasti suunnitelleet, mitä ilta pitäisi sisällään, joten odotin tulevaa myös äärimmäisen jännittyneenä. Toiveeni olivat korkealla, mutta sisälläni versosi myös pieni epäilyksen siemen. Mitä jos Sofia pitäisikin koko touhua typeränä? Entä jos hän ei pystyisi edes katsomaan minua nauramatta? Pudistelin epävarmuuden aivokuoreltani samalla kun riisuin työvaatteet päältäni ja aloin etsiskellä vaatekaapistani urheilukamoja. Vielä pieni treeni, jonka jälkeen pidettäisiin kunnolla hauskaa.

Harjoitus sujui hyvin, vaikka tulinkin pukeneeksi yhden vaatekerroksen liikaa. Kuntosalit ja urheiluhallit oli laitettu viruksen takia kiinni, mutta kotini lähistöllä oli laadukas ulkokuntosali ja pehmeä hiekkakenttä, joka sopi hyvin loikkaharjoitusten tekemiseen. Tiukkaa keskittymistä vaativat hyppysarjat saivat minut hetkeksi lähestulkoon unohtamaan illan suunnitelmat. Treeni tuntui hyvältä kropassa ja sai minut hymyilemään entistä leveämmin. Harjoittelin vajaan tunnin, jonka jälkeen kiskoin kentälle levittämäni päällysvaatteet takaisin ylleni ja lähdin hölkkäämään rauhallisesti kohti lähikauppaani.

Ostin kaupasta litran vissypullon, joka upposi janoiseen suuhuni noin varttitunnissa. Tarkoitus ei ollut juoda ihan noin kovaa tahtia, mutta olin unohtanut ottaa juomapullon mukaan treeneihin, minkä vuoksi kroppani oli rutikuiva. Hain samalla postista pienelektroniikkaa sisältävän paketin, jonka jälkeen jatkoin kävellen kotia kohti. Tässä kohtaa perhoset alkoivat liihotella vatsassani, pian saisin oikeasti olla Sofian pikkuinen. Jokainen askel vei minua lähemmäs pitkäaikaisen haaveeni toteutumista. En pitänyt kotimatkalla kuitenkaan mitään kiirettä, poikkesin itse asiassa läheisille kallioille ihailemaan kaunista näköalaa. Odotus on aina tärkeä osa nautintoa.

Saavuin lopulta kotiin iho jännityksestä kananlihalla. Huomasin vaimoni pesevän terassin ikkunoita, tervehdin häntä iloisesti lasin läpi ja suuntasin suihkuun. Riisuin kosteat vaatteet yltäni, säädin veden lämpötilan miellyttävän viileäksi ja peseydyin kaikessa rauhassa. Kun suljin lopulta suihkun ja aloin kuivata itseäni kukkakuvioiseen pyyhkeeseen, kuulin Sofian askeleet eteisessämme. Astuin ulos kylpyhuoneesta ja tervehdin vaimoani uudestaan pienellä pusulla. Tuijotimme hetken aikaa toisiamme, kumpikaan ei sanonut sanaakaan. Hieman kiusallisen hiljaisuuden päätteeksi uskalsin lopulta avata suuni.

”Joko sä haluat...?”
”Joo”.

Tilanne tuntui ensialkuun varsin kömpelöltä, kävelin pyyhe lanteillani makuuhuoneeseen ja valitsin kaapista paksun ja värikkään ABDL-teipparin. Avasin vaipan Sofian silmien edessä ja levitin sen sängylle.

”Käy siihen”, vaimoni käski varsin tasapaksulla äänellä osoittaen sängylle avattua vaippaa. Asetuin selälleni pehmeän vaipan päälle, Sofia pyysi minua pariin kertaan siirtymään hieman haluamaansa suuntaan, kunnes oli lopulta tyytyväinen asemaani. Hän ei kuulostanut erityisen innostuneelta, mutta hänen olemuksessaan oli jotain samaa kuin lapselleen vaippaa pukevassa äidissä. Tämä oli todella kiihottava ajatus ja sai sydämeni lyöntitiheyden välittömästi nousemaan.

”Älä liiku”, Sofia komensi minua alkaessaan kiinnittää vaipan teippejä. Olin mielestäni ollut täysin paikallani, mutta en tohtinut väittää vastaankaan. Vaimoni soi minulle lempeän hymyn samalla kun kiinnitti teippejä silkinpehmein ottein. Ensin oikea teippi, sitten vasen ja lopuksi pieni korjaus oikeaan.

”Nyt on kakara vaipoissa”, Sofia sanoi lopulta ilkikurisesti ja taputti muutaman kerran vaippani etumusta. Tunnustelin itsekin vaippaani hämmästyneenä, vaimoni oli valehtelematta pukenut sen päälleni aivan täydellisesti. Vaippa tuntui istuvan paremmin kuin koskaan aiemmin,vaikka olin vaipoittanut itseni vähintään sata kertaa elämäni aikana. Kerroin tämän myös vaimolleni, joka totesi ylpeänä vaihtaneensa aiemmin niin paljon pikkusisarustensa vaippoja, että osaisi homman vaikka unissaan.

7

6537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myös Sofia asettui sängylle makaamaan ja otti minut lämpöiseen kainaloonsa. Varsin pian makasin jo hänen sylissään ja pääni painautui kevyesti hänen rintojaan vasten. Juttelimme tavallisista arjen asioista, josta keskustelu lähti omille teilleen ja poukkoili pian jo linnunradan toisella puolen. Sofia silitti hellästi hiuksiani ja antoi välillä pieniä suukkoja poskelleni. Ajantajuni oli hämärtynyt jo taaperon tasolle, mutta uskoisin meidän jutelleen noin puolen tunnin ajan, kun lopulta rentoutin kaikki lihakseni ja annoin pissan valua vaippaan. Lämmin tunne levisi takapuoleni alle ja tunsin, kuinka paksu vaippa alkoi turvota entistä paksummaksi. Täydellinen rauhan ja nautinnon tunne levisi koko vartalooni, jos vaipan kasteleminen oli tavallisestikin taivaallinen kokemus, sen ihanuus tuntui Sofian sylissä vielä moninkertaiselta. Vaikka en asiasta ääneen maininnutkaan, oli vaimoni jo huomannut minun kastelleen vaippani ja tunnusteli pian sormillaan turpean vaippani lämmintä muovipintaa. Hän taputti vaippaa muutaman kerran alistavasti ja tässä kohtaa aistin Sofian silmistä, että hänkin nautti aidosti tilanteesta.

      ”Kakara”, Sofia naurahti ääneen ja alkoi hyväillä minua märän vaipan läpi. Huokaisin nautinnosta, ja painoin silmäni kiinni…

    • Anonyymi

      Sofia paineli ja taputteli hetken aikaa märkää vaippaani, mikä sai häpeällä ja kiihotuksella ladatun punan nousemaan poskilleni. Jonkin aikaa intiimejä alueitani hyväiltyään hän pyysi minua kuitenkin nousemaan ylös sängyltä ja tulemaan kanssaan keittiöön. Olin tästä hieman harmistunut, sillä vaimoni kosketus tuntui vaipan läpi syntisen nautinnolliselta. Päätimme yhteistuumin, että laittaisin mustat college-housut märän teippivaipan peitoksi, sillä uuden asuntomme kaikissa ikkunoissa ei vielä ollut verhoja. Sofia ehdotti mokkapalojen tekemistä, mistä minun oli vannoutuneena herkkusuuna helppo innostua.

      Yhdessä leipominen oli mukavaa. Puhelimme taikinaa ja kuorrutetta valmistaessamme tavallisista aikuisten asioista, mutta silloin tällöin Sofia muistutti minua valta-asemastaan taputtamalla yllättäen paksua vaippapeppuani. Kaakaon tuoksuisessa keittiössämme vallitsi rento ja leikkisä tunnelma. Sofia sotki nuolijalla hieman taikinaa kasvoihini ja nauroi tämän jälkeen ääneen, kuinka kakara ei vielä osaa syödä siististi. Emme olleet ennen kokeilleet ageplayta, mutta sana ”kakara” näytti selvästi kiihottavan Sofiaa – kuten tottakai minuakin. Kaadoimme taikinan varovasti pellille ja uunin lämpenemistä odotellessamme kaalimme pienillä lusikoilla herkulliset taikinanjämät turkoosin muovikulhon pohjalta. Vaihdoimme pari suklaista suudelmaa ja jatkoimme askareitamme.

      Kun mokkapalat saatiin lopulta uuniin, aiemmin juotu vichy-pullo oli tehnyt tehtävänsä ja pakottanut minut kastelemaan vaippaani lisää. Kävelyni alkoi vähitellen muistuttaa vaappumista kun paksu vaippa puski jalkojani väkisin erilleen. Sofia oli pukenut vaipan kuitenkin täydellisesti ja se istuikin minulle edelleen erittäin hyvin. Minuutit juosivat uunin pienellä näytöllä nopeasti nollaan. Kimeän piippauksen kuultuani avasin uunin luukun ja nostin taivaalliselta tuoksuvan leivoksen liedelle. Emme malttaneet odottaa jäähtymistä kovin kauaa vaan valutimme kuorrutteen pohjan päälle ja maistoimme ensimmäiset palat jo ennen kuorrutteen jähmettymistä.

      ”Mun täytyy varmaan syöttää kakaraa, ettei tule sotkua”, Sofia ilmoitti päättäväisesti ja sai minulle välittömästi aikaan lähes kivuliaan voimakkaan erektion. En saanut edes lusikkaa omaan käteeni vaan vaimoni syötti kuohkean mokkaleivoksen minulle hitaasti pieni pala kerrallaan. Minulla itselläni on tapana hotkia erityisesti jälkiruuat salamannopeasti, joten seuraavan lusikallisen odottaminen tuntui oikeasti hieman piinalliselta. Tilanteeseen kietoutui jälleen voimakkaat äiti-lapsi-vibat, mutta Sofian kiusoittelevasta hymystä päätellen hänkin tuntui nauttivan jokaiseta hetkestä. Söimme pieniä palojamme varmaan kymmenisen minuuttia kunnes lasiset jälkiruokalautasemme olivat lopulta tyhjät. Sofia ilmoitti menevänsä suihkuun ja antoi minulle tehtäväksi tiskata leivonnassa käytetyt astiat. En kiljunut riemusta tämän tehtävän saatuani, mutta toisaalta oli varsin kiihottavaa, ettei minulla ollut tuona iltana sananvaltaa yhtään mihinkään.

      Olen ihan hyvä tekemään kotitöitä, mutta aloittaminen on usein ylitsepääsemättömän vaikeaa. Niin oli tälläkin kertaa. Jäin hetkeksi lukemaan urheilu-uutisia puhelimeni näytöltä ja pian huomasin kellon hypänneen noin kymmenen minuuttia eteenpäin. Aloin lopulta tiskaamaan hammasta purren, luulin tuossa vaiheessa, että leikit oli tämän illan osalta jo leikitty. Astiat puhdistuivat yksi kerrallaan, ja upposin hetkeksi suunnittelemaan seuraavan kesän mökkireissuja – mikäli mökille ylipäätänsä saisi lähteä.

      • Anonyymi

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa ööööö


    • Anonyymi

      ”Miten voi kestää noin kauan!?”, Sofia kivahti keittiön ovelta ja oli vähällä säikäyttää minulta kirjaimellisesti pissat housuun. Käännyin katsomaan pitsisiin alusvaatteisiin pukeutunutta vaimoani, joka näytti sen verran uhkaavalta, että aloin aavistella saavani pian jonkinlaisen rangaistuksen. Pala nousi kurkkuuni, enkä saanut hetkeen sanottua mitään.

      ”Nyt kakara saa kyllä piiskaa”, Sofia ilmoitti viileästi ja kiskoi minut perässään olohuoneeseen. En ollut osannut odottaa mitään tällaista, mutta ajatus ruumiillisesta kurituksesta tuntui kutkuttavan kiihottavalta. Sofia istuutui sohvalle, käski minua pudottamaan housut nilkkoihin ja asettumaan vatsalleen sohvalle niin, että takapuoleni oli hänen sylissään. Vaimoni veti muutaman kerran syvään henkeä, otti pöydältä puisen hiusharjan käteensä ja iski minua sen puisella puolella voimakkaasti takapuolelle. Vaikka minulla olikin paksu vaippa suojanani, isku sai minut irvistämään kivusta. Sofia suosi jälleen piinallisen hidasta tahtia, hän saattoi pitää iskujen välillä useiden sekuntien taukoja, kunnes läiskäisi uudestaan hiusharjan vaippapeppuani vasten, aina hieman edellistä kertaa kovemmin. Piiskaus oli tuntunut hetki sitten vielä jännittävältä ajatukselta, mutta Sofian ankarat otteet saivat minut lähestulkoon itkemään. Iskut eivät olleet fyysisesti erityisen kovia, kyllä ne kipua tuottivat, mutta eivät siinä määrin, että aikuinen mies kyynelehtisi. Tilanne oli kuitenkin paljon nöyryyttävämpi kuin olin etukäteen osannut kuvitella. Kun Sofia lopulta pudotti hiusharjan kädestään lattialle ja alkoi taputella hellästi takapuoltani paksun pissavaipan läpi, tuntui että kaikki maskuliinisuus oli karissut kehostani pois.

      ”Totteleeko kakara tästä lähtien kiltisti Sofiaa?”, vaimoni kysyi nyt jo paria astetta lempeämmällä äänensävyllä. Nyökkäsin hänelle varovasti, minkä jälkeen sain luvan nousta ylös ja hellän pusun poskelleni.

      ”Menepäs nyt suihkuun. Laitetaan sitten kuiva vaippa yöksi ja keksitään vielä jotain kivaa”, Sofia totesi ilkikurinen hymy kasvoillaan ja puristi kerran vaippani etumusta. Katsoin palvoen seksikkäisiin alusvaatteisiin pukeutunutta vaimoani ja suuntasin vaappuen kohti kylpyhuonetta. Ilta oli ylittänyt jo tässä vaiheessa kaikki odotukseni, mitähän se voisi vielä tuoda tullessaan.

    • Anonyymi

      Upea novelli!! Näitä ehdottomasti lisää!!😍😍

      • Anonyymi

        Ja spede se vaan porskuttaa buaahaa 😂🤣😅


    • Anonyymi

      Kiva

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe