mistä ja miten löytäisin vanhemman naisen tai avioparin opettamaan seksiasioissa ? Teoriaa ei tarvitse opettaa, käytännön harjoittelupaikka hakusessa ?
Olen 18v. kokematon poika,
15
832
Vastaukset
- Anonyymi
Et mistää, etkä ketään. Handuile vaan, se on parasta sulle.
- Anonyymi
Kysyvä tietää mihin eksyy. Olisko jossakin senssipalstoilla ?
- Anonyymi
voithan yrittää, mutta pääasiassa siellä on kaupallista tarjontaa huonolla Suomen kielellä. mutta jo massia on ja urheilumieltä, niin mikäs siinä.
- Anonyymi
Kyllä sä joudut meneen hautaa sen poikuutes kanssa ja testamenttisi liitteeksi voi kirjailla ne teoriopiskelusi.
- Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Päijät-Hämeessä 45 v. aviopari. Nainen 163 / 58 kokoinen tarjolla köytännön harjoitteluun.
- Anonyymi
Täällä olisi 24v mies kanta-hämeessä joka tarvitsisi opetusta.. Miten sinuun saisi yhteyden?
- Anonyymi
vieläkö päijät-hämeen pari on paikalla?
- Anonyymi
Aloittajalle... keskustelin tuosta mieheni kanssa ja virallinen suostumus siltä taholta olisi.. Olen 43v. sopusuhtainen nainen. Mielläni opettaisin sinulle. En ole ensimmäistä kertaa tälläisessä mukana, joten tiedän miten toimitaan. Yhteystiedot ?
- Anonyymi
Mene johonkin muualle vauhkoamaan. Onko tuo sinulta pois, jos joku nainen haluaa auttaa kaveria hyvää hyvyyttään.
- Anonyymi
mistäpäin oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin oot?
Lahesta
-m23-
- Anonyymi
Halukkaita naisia poikuuden poistoon?
- Anonyymi
Naisia on 2 miten yhteys?
Anonyymi kirjoitti:
Naisia on 2 miten yhteys?
Muhun saa yhteyden suomi24 treffeillä, samalla nimellä:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713