Moi teille! Olen tällainen tavallinen arkinen HUIPPUÄLYKKÖ koska olen käynyt AMMATTIKOULUN, käynyt TÖISSÄ ja osaan LUKEA. Olen lukenut Jussi-Halla Ahon blogia (hän on samanlainen objektiivinen totuus kuin minä olen, eikä hänessä ole tippaakaan narsismia, kuten ei minussakaan). Kirjoitan tällä tavalla näin HUIPPUÄLYKKÄÄSTI ja KYPSÄSTI olenhan AMMATTIKOULUN käynyt SINUA PAREMPI (kaikessa) oleva henkilö. Olen sitä mieltä että PERSUT ovat kaikki täysin turvallisia ja kaikki asiat jotka eivät lukeudu PERSUUTEEN ovat turvallisuusuhkia. Käyttäydyn toki aina sinua kohtaan mahdollisimman ylimielisesti koska minussa ja minun käytöksessäni ei ole ikinä mitään korjattavaa. Minun äitini on joskus minulle sanonut, koska olen PERSU saan olla niin juuri niin vittumainen kuin minua vain huvittaa kaikille muille (ei ole hemmottelun merkki, en ole hemmoteltu minun äitin mukaan olenhan PERSU) Huomaatko miten älykkäästi kirjoitan? Luen kirjoja ihan kuin Halla-ahokin. Olen sinua kypsempi ja älykkäämpi olenhan käynyt oikean AMMATTIKOULUN ja käynyt töissä. Itse en ole koskaan käyttäynyt huonosti tai lapsellisesti, ainoastaan sinä olet.
Jussi Halla-aho 4 life hän ei ole väärässä koskaan.
Jussi Halla-Aho LARP
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jussuf Allah-Ohaa pidetään älykkäänä koska hänellä on korkea otsa. Ei muuten. Keskinkertainen retoriikanharrastaja lähinnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838