moi! eli siis mun parhaalla ystävällä on 13.huhtikuuta synttärit ja pitäis lahja keksiä... ja mulla ideat AIVAN hukassa. ei harrasta mitään. ja en haluis mitään perus lahjaa esim ei mitään kynsilakkoja, saippuoita, käsirasvoja koska kaikilla varmasti sellasia löytyy. eikä mitään lahjakorttia vaan joku erikoinen lahja. aattelin sellasta että sitten kun tämä korona loppuu nii voitaisiin mennä särkkään nii se vois olla toinen lahja ja mun äiti maksaa molempien rannekkeet. mutta haluisin vielä siihen lisäks jonku pienen jutun minkä voin kivasti paketoida. ja tietty ostan jotain karkkia/ suklaata mutta mikä olis teistä joku kiva lahja ihan joku pieni? 😊💓
mitä 13 vuotta täyttäneelle tytölle syntymäpäivä lahjaksi?
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kaverilla on joku harrastus, niin ilman muuta siihen liittyvää.
- Anonyymi
Ai niin... ei harrasta mitään. No sitten alat kannustamaan harrastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin... ei harrasta mitään. No sitten alat kannustamaan harrastamaan.
no ei sitä semmosiin saa... haluisin et alkais mun kanssa cheeriä harrasttaa mutta ei vaikka olen puhunut.
- Anonyymi
mää olen ostanut mun ystävälle sellaisen kuva taulun johon olen liimaillut kuvia meistä! tosi kiva lahja idea! ilmanmuuta sellainen!
- Anonyymi
voi että kun ihana idea! 😍 ilman muuta tekisin tollasen mutta tohon ei nyt ole aikaa kun en pääse tulostelemaan kuvia kun meillä ei oo ja kirjastot kiinni. muita kivoja ideoita? ja kiitos tuosta ehdotuksesta, aion kyllä jollekkin kaverille vielä sen toteuttaa❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1014646Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493172Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 801680
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884