moi! eli siis mun parhaalla ystävällä on 13.huhtikuuta synttärit ja pitäis lahja keksiä... ja mulla ideat AIVAN hukassa. ei harrasta mitään. ja en haluis mitään perus lahjaa esim ei mitään kynsilakkoja, saippuoita, käsirasvoja koska kaikilla varmasti sellasia löytyy. eikä mitään lahjakorttia vaan joku erikoinen lahja. aattelin sellasta että sitten kun tämä korona loppuu nii voitaisiin mennä särkkään nii se vois olla toinen lahja ja mun äiti maksaa molempien rannekkeet. mutta haluisin vielä siihen lisäks jonku pienen jutun minkä voin kivasti paketoida. ja tietty ostan jotain karkkia/ suklaata mutta mikä olis teistä joku kiva lahja ihan joku pieni? 😊💓
mitä 13 vuotta täyttäneelle tytölle syntymäpäivä lahjaksi?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kaverilla on joku harrastus, niin ilman muuta siihen liittyvää.
- Anonyymi
Ai niin... ei harrasta mitään. No sitten alat kannustamaan harrastamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin... ei harrasta mitään. No sitten alat kannustamaan harrastamaan.
no ei sitä semmosiin saa... haluisin et alkais mun kanssa cheeriä harrasttaa mutta ei vaikka olen puhunut.
- Anonyymi
mää olen ostanut mun ystävälle sellaisen kuva taulun johon olen liimaillut kuvia meistä! tosi kiva lahja idea! ilmanmuuta sellainen!
- Anonyymi
voi että kun ihana idea! 😍 ilman muuta tekisin tollasen mutta tohon ei nyt ole aikaa kun en pääse tulostelemaan kuvia kun meillä ei oo ja kirjastot kiinni. muita kivoja ideoita? ja kiitos tuosta ehdotuksesta, aion kyllä jollekkin kaverille vielä sen toteuttaa❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792059- 1751761
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691618Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241413Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031406- 1001067
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1591056Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731037Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228866Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56820