Miten suhtautuisit

Anonyymi

Jos lähettäisin sinulle viestin?

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yllättynyt oisin

      • Anonyymi

        Säikähtäisin kuollakseni...


    • Anonyymi

      Hyppisin onnesta kattoon ja kolauttaisin varmaan pääni sinne. Se olisi elämäni paras viesti sisällöstä riippumatta.

      • Anonyymi

        Komppaan tätä, toivottavasti ei pamahtaisi tajuttomaksi.


    • Anonyymi

      No lähetä äläkä täällä kysele.

    • Anonyymi

      Oot lähettänyt, luuletko etten tajunnut.

    • Anonyymi

      Vastaisin jotakin takaisin.

      • Anonyymi

        Jes :D se ois tavoite numero yksi


      • Anonyymi

        Ai kirjaimellisesti 'Jotakin' ?


    • Anonyymi

      En mitenkään.

    • Anonyymi

      Olisin iloinen

    • Anonyymi

      Olisi kiva lukea ajatuksiasi.
      Piristäisi päivääni :)

    • Anonyymi

      odotan innolla. Numeroni on salassa numeropalvelusta, mutta Facebook messenger on käytössä. Vuosikymmenet on kyllä kuluttaneet naamaa, mutta etköhän tunne kuvasta.... vai ajattelitko nimellä arpoa.

    • Anonyymi

      Olisin todella iloinen. Hänen kanssaan olisi kiva edes puhua vaikka se ei johtaisikaan mihinkään muuhun

    • Anonyymi

      olisin toosi iloinen ja kiinnostai kuulla häntä,sekä kertoa että olen häntä ajatellutkin.

    • Anonyymi

      Tykkäisin tietysti. m>n

    • Anonyymi

      vastaisin tietty

    • Anonyymi

      Riippuu aivan mitä asiaa sulla on

    • Anonyymi

      En tiedä.

    • Anonyymi

      Uskoisin että välität.

    • Anonyymi

      Tulisin tosi tosi iloiseksi, iloisemmaksi kuin koskaan eimmin milloinkaan, mutta tiytysti vain jos viestisi olisi positiivinen :)

    • Anonyymi

      Laita sittenhän se nähdään mitä tuumin😉

    • Anonyymi

      Sittenhän tuon näet :) Et uskalla? Mikä mussa noin pelottaa?

    • Anonyymi

      Se olisi erittäin mukavaa, eli viestiä vaan ilmoille

    • Anonyymi

      Olisin tietysti riemuissani ♥️ Toisit minulle iloa., vaikkei asia olisi edes kovin romanttista. Romanttinen viesti taas saisi sydämen tykyttämään. Ja kyllä yllättyisin myös, pakko myöntää. En vaadi tai odota sinulta tietenkään mitään mitä et ole itse valmis antamaan.

      Vastaisin sinulle toki samana iltana toki.

      Tänäänkin, vaikkei se juttuhetki kovin pitkä ollut, kyllä pienikin hetki tuo iloa. Nyt kun juttelimme sinäkin olit iloisempi kuin eilen. S-nainen

      • Anonyymi

        Annatko S äässiäs taas palstalla kaikille?


        Tuleeko peppus yleiseen jakoon??

        Flirttailetko kaikille taas tänään täällä kuin halpa slut???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko S äässiäs taas palstalla kaikille?


        Tuleeko peppus yleiseen jakoon??

        Flirttailetko kaikille taas tänään täällä kuin halpa slut???

        Sulla on ylivilkas mielikuvitus. En ole sun ässäsi, ihan turhaan olet katkera ja mustasukkainen.

        En ymmärrä mitä ”palstalla kaikille antaminen” on. 😂 Eikö seksi, mihin nyt varmaan viittaat, tapahdu irl eikä palstalla, jos edes tapahtuu. Vaikka olisin kuinka kuumana hänestä, ei se tarkoita, että ajattelen muista samalla tavalla. Intohimo ja syvät tunteet kuuluu yhteen, ainakin itselläni.

        Olen täällä, koska puran tunteitani. Niille tunteille ei ole muuta kanavaa. Tunteita on helliä, huolehtivia, rakastavia, lohduttavia, ikävöivä, turhautuneita, surevia ja myös virittyneitä. Se, että puran ajatuksiani, ei tarkoita, että olisin valmis syvempään yhteyteen sinun tai kenenkään muuan kanssa täällä.


    • Anonyymi

      Antaa tulla.. kuka lienee oletkii.

      • Anonyymi

        Se on ääääs jakamassa ääääsiä kaikille,


    • Anonyymi

      Varaisin kirkon.

    • Anonyymi

      Vastaisin siihen.

      • Anonyymi

        Haloo haloo täällä varattu S naane! Annan römpsääni. Tuletko ja otat vaikka ukkoni nukkuu viereisessä huonees??

        T: pettäväinen S

        Ps: petän sinuakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo haloo täällä varattu S naane! Annan römpsääni. Tuletko ja otat vaikka ukkoni nukkuu viereisessä huonees??

        T: pettäväinen S

        Ps: petän sinuakin

        Thats a deal!


    • Anonyymi

      Olisin onnellinen koska tietäisin sinun (hänen m) ajattelevan minua..

    • Anonyymi

      Se olisi todella mukavaa!

    • Anonyymi

      Ja kertoisit rehellisesti mitä tunnet minua kohtaan..(vain erästä tiettyä ihmistä tarkoittaen)
      Tai vaikka keskustelisi säästä ja määstä😁 olisin silti onnellinen.
      n>m

      • Anonyymi

        Anna suoraan äääs sitä äässiäs kun tarjoot kaikille muutenkin


    • Anonyymi

      Ilahtuisin.

    • Anonyymi

      Huomaisin sinun olevan luottamuksen arvoinen

    • Anonyymi

      Vastaisin niinkuin ennenkin.

    • Jos saisin viestin sinulta, mitä vain, tekisit minut niin onnelliseksi. Silloin tietäisin etten ole yksin tunteideni kanssa, vaan olemme yhdessä samassa liemessä:) Mutta ei sitä taida tapahtua.. Täytyisi minun olla rohkea. (tämä hänelle ihanalle aikuiselle miehelle)

    • Anonyymi

      Yhdellä S: llä on paljon yhtenäisyyksiä ikääkuin näkisin itseäni hänessä. Ei kyllä tunneta😊

      • Anonyymi

        Kuka ? Missä maakunnassa 😷


    • Anonyymi

      En osaa ajatella sellaista tilannetta, en kaipaa ketään.

    • Anonyymi

      Olen odottanut kauan viestiä sinulta. Itselläni ei ole rohkeutta...

      • Anonyymi

        Oot sä se sama joka odotti myös sitä kosketusta aika kauan? :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe