Jos sä tahdot niin

Anonyymi

34

65

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olisit hän.. kiitos samoin.

    • Anonyymi

      Miksi toistelet tota matraa?

      Kuvitteletko et jankkari sais jonkun kiinnostuun itsestään tai tuleen sun ansaas?

      Tyhmä oot

      • Anonyymi

        Miksi tänne ylipäätään kukaan kirjoittaa?


      • Anonyymi

        Miksi kuvittelet että jokin viesti tarkoituksellisesti loukkaisi jotain? Oletko kateellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kuvittelet että jokin viesti tarkoituksellisesti loukkaisi jotain? Oletko kateellinen?

        Toistelet mantaasi kuin luullen et joku sen tunnistaa!

        Miks pitäis tunnistaa? Onko siinä jotain mikä pitöisi jonkun muistaa?


      • Anonyymi

        Tyhmä olet itse kun haukut toista sellaiseksi tietämättä mitään taustoja asiaan liityen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä olet itse kun haukut toista sellaiseksi tietämättä mitään taustoja asiaan liityen.

        Kerro miksi kukaan ei tunnista vaikka hoet hoet ja hoet päivästä toiseen jos sä tajdot niin.

        Höngit ja höngit tukehtumiseen asti mut kukaan ei reagoi eikä tunnista eikä muista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistelet mantaasi kuin luullen et joku sen tunnistaa!

        Miks pitäis tunnistaa? Onko siinä jotain mikä pitöisi jonkun muistaa?

        Mitä se sinulle kuuluu mitä minä täällä kirjoitan? Elä vain omaa elämääsi jos sinulla on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu mitä minä täällä kirjoitan? Elä vain omaa elämääsi jos sinulla on sellainen.

        Miks hönkiä samaa mantraa jos selkeesti kukaan ei tunnista?

        Keksi parempia tai ehkä siitä on niin kauan ettei kohde muista elämänsä niitä aikoja enää eikä siis noita sun tykittämiä ”tunnisteita”

        Muisti on rajallinen jos aikaa paljon välissä. Ehkäpä sillä jo uus elämäki. Menneet unohtuneet pölyn alle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu mitä minä täällä kirjoitan? Elä vain omaa elämääsi jos sinulla on sellainen.

        Tai koko ihminen ei ole täällä edes kun ei reagoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miksi kukaan ei tunnista vaikka hoet hoet ja hoet päivästä toiseen jos sä tajdot niin.

        Höngit ja höngit tukehtumiseen asti mut kukaan ei reagoi eikä tunnista eikä muista

        Milloin tuota on viimeksi hoettu? Oletkp oikein laskenut kuinka monta kertaa tuo sama biisi, samalla sisällöllä on tänne linkitetty?
        Yhden ainoan kerran ja vain tänään.
        On tämä ihme palsta kun tuntematon kertoo mitä sinun pitäisi tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks hönkiä samaa mantraa jos selkeesti kukaan ei tunnista?

        Keksi parempia tai ehkä siitä on niin kauan ettei kohde muista elämänsä niitä aikoja enää eikä siis noita sun tykittämiä ”tunnisteita”

        Muisti on rajallinen jos aikaa paljon välissä. Ehkäpä sillä jo uus elämäki. Menneet unohtuneet pölyn alle

        Painu sinä muualle siitä sotkemasta näitä ketjuja typerillä kommenteillasi jotka eivät mitenkään liity aiheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painu sinä muualle siitä sotkemasta näitä ketjuja typerillä kommenteillasi jotka eivät mitenkään liity aiheeseen.

        Joka päivä se jollain tunteet areenan osiolla on

        ” jos sä tahdot niin..”

        Läähäty läähäty

        Ja kukaan ei niitä tunnista. Kuinka monen vuoden takaa tämäkin tunniste on? Taas niitä 10-20 vuoden takaisia?

        Kuinka kuvittelet et ihmiset muistaa jotain noin mitättömiä seikkoja noin kaukaa menneestä???

        Ei kukaan muista mitä musiikkia kuunteli 1990

        Haloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka päivä se jollain tunteet areenan osiolla on

        ” jos sä tahdot niin..”

        Läähäty läähäty

        Ja kukaan ei niitä tunnista. Kuinka monen vuoden takaa tämäkin tunniste on? Taas niitä 10-20 vuoden takaisia?

        Kuinka kuvittelet et ihmiset muistaa jotain noin mitättömiä seikkoja noin kaukaa menneestä???

        Ei kukaan muista mitä musiikkia kuunteli 1990

        Haloo

        Kyllä olet sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet sairas.

        Koeta keksiä jotain parempaa tunnistetta! Jotain minkä vois muistaa pölyttyneiden 10-20 vuoden takaakin. Mitkä on riittävän suuria asioita että ilman suurta rakkauden tunnettakin ne muistais!

        Ota huomioon et toinen on jo ehkä rakastunut uuteen eikä siksi menneisyyden asioita enää muista. Ovat merkityksettömiä hänelle jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta keksiä jotain parempaa tunnistetta! Jotain minkä vois muistaa pölyttyneiden 10-20 vuoden takaakin. Mitkä on riittävän suuria asioita että ilman suurta rakkauden tunnettakin ne muistais!

        Ota huomioon et toinen on jo ehkä rakastunut uuteen eikä siksi menneisyyden asioita enää muista. Ovat merkityksettömiä hänelle jo

        Sanoihan jo että olet sairas. Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoihan jo että olet sairas. Ei muuta.

        Muistele itse mitä puhuit 23.3.2020

        Toista kaikki sanomasi lauseet ulkomuistista tähän. Koko 24 tunnin ajalta!

        Pitäis olla helppoo koska siitä ei oo kuin hiukan yli viikko!

        Paljon vähemmän kuin 10-20 vuoden takaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miksi kukaan ei tunnista vaikka hoet hoet ja hoet päivästä toiseen jos sä tajdot niin.

        Höngit ja höngit tukehtumiseen asti mut kukaan ei reagoi eikä tunnista eikä muista

        Pienestä ne sullakin hermot menee😂
        Tunnistin heti, revi siitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienestä ne sullakin hermot menee😂
        Tunnistin heti, revi siitä..

        Olet sama kuin aloittaja. Et tunnistanu sen lausetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sama kuin aloittaja. Et tunnistanu sen lausetta

        Ei ole sama. On täällä taas monta sekopäätä paikalla. Onko lääkkeet lopussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama. On täällä taas monta sekopäätä paikalla. Onko lääkkeet lopussa?

        Tiedätkö et se on nussinu sitä kauan jo ja sä vaan luulet koko ajan et tääl se kirjottaa jollekin 10 vuoden takasel heilalleen!

        Tajuu jo et sellanen nuori ihminen elää elämää ei pysähdy. Toista se teillä 45 vuotialla joilla elämä on enää muistoja


    • Anonyymi

      Ihana laulu. Tunteita on paljon, edelleen ja aina vaan.
      Sinun.

    • Ihana kaihoisa laulu.. Ajattelen hetkiä hänen kanssaan ja sydän on pakahtua tästä tunteesta. Ikävä on..

    • Anonyymi

      Ihana kappale tosiaan. Kyllä tahdon. Sitähän sä kysyit multa silloin.

      • Anonyymi

        Milloin? Vuosiluku? Kato ei täällä kukaan muista mitä joku on kysyny joltain vuonna 1990!

        Hatara on muistaa yksittäistä lausetta niin kaukaa menneestä. Hyvä kun muistaa mitä lauseita sanoi eilen!


    • Anonyymi

      Kaunis duetto N -> m

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä mutta olisko viisasta laittaa jotain minkä voisi joku ehkä jo uuteen rakastunut muistaa?

        Ei menneet enää muistiin palaa jos tunnekohde on muuttunut uudenpaan!

        Muisti on sellainen että siellä pysyy vain vuosien kohokohdat, syntymät, kuolemat, häät, hautajaiset, valmistujaiset, kolarit ja avioerot. Oikeudenistunnot

        Suuret tapahtumat

        Mitättömät yksittäiset sanotut lauseet ja satunnainen lempimusa ei vuosien jälkeen muistoihin palaa jos tunnekohde on muuttunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kyllä mutta olisko viisasta laittaa jotain minkä voisi joku ehkä jo uuteen rakastunut muistaa?

        Ei menneet enää muistiin palaa jos tunnekohde on muuttunut uudenpaan!

        Muisti on sellainen että siellä pysyy vain vuosien kohokohdat, syntymät, kuolemat, häät, hautajaiset, valmistujaiset, kolarit ja avioerot. Oikeudenistunnot

        Suuret tapahtumat

        Mitättömät yksittäiset sanotut lauseet ja satunnainen lempimusa ei vuosien jälkeen muistoihin palaa jos tunnekohde on muuttunut

        Mikä se sinun ongelmasi on? Viina vaiko huumeet vaiko peräti molemmat?


      • Anonyymi

        Kiitos täällä on vain joku hullu sotkemassa tätä koko ketjua :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se sinun ongelmasi on? Viina vaiko huumeet vaiko peräti molemmat?

        Mene kirkkoon!


    • Anonyymi

      Olipa taas älykäs keskusteku. Sanokaahan, mitä oikein hyödytte tästä?
      Miksette mieluummin käyttäisi energioitanne johonkin yhteiseen hyvään? Noin niinkuin kansaintaloudellisesti ajatellen?

      • Anonyymi

        Mielisairas vänkääjä sekoitti tämän ketjun.


    • Anonyymi

      Ihana kappale tosiaan. Tahdon sut. Niinhän sä kysyit multa silloin kerran.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe