https://oomi.fi/ kertoo, että Oomi Energia on heti ensimmäisestä päivästään alkaen maamme kolmanneksi suurin sähkönmyyjä. Itse olen Vantaan Energian asiakas, joten seuraava lasku tulee varmaan Oomilta..
Oomi Energia aloitti 1.4.
5
1906
Vastaukset
- Anonyymi
Lähettävät laittomia laskuja. Eli et saa ikinä laskua, mutta sitä he alkavat perimään. Ja olen kyllä katsonut kaikki paikat, ja sopimukseen kuuluu paperilasku.
- Anonyymi
Ootko kysynyt postilta ovatko toimittaneet sen laskun sinulle. Nm. Exke
- Anonyymi
Varokaa Oomia, varsinkin yrittäjät! Jos laskun eräpäivä menee yhdellä päivällä yli, niin alkaa semmoinen maksumuistutussirkus että huhhuh! Yhtä paha firma kuin Elisa.
- Anonyymi
En ymmärrä ollenkaan. Aiemmin oli lasku automaattisessa perinnässä (Oulun Energia), sitten Oomilta tulee paperilasku vanhaan osoitteeseen ja nyt ollaankin jo perinnässä. Kiitos, kiitos, Oomi!
- Anonyymi
Kun VantaanEnergiasta tuli Oomienergia,niin sähkölaskuuni tuli 6€ korotus.
Mitään ennakkoilmoitusta ei tullut.
Kulutus on pienentynyt,mutta hinnat nousseet.
Näin tämä edullinen oomienergia kusettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978