Iphone ohjelmistopäivitys

Anonyymi

Yksi huutaa yhtä ja toinen toista. Kerron teille totuuden. Päivitin juuri Iphone 11- puhelimeni ohjelmistoversioon iOS13.4 Ainoa tapa tehdä ohjelmistopäivitys Iphone puhelimeen on käyttää wifi-verkkoa. Toistan; ainoa tapa. Itse tein sen niin, noin puolessa tunnissa, että otin vanhan Huawei- puhelimeni, sammutin Iphonen, otin sim- kortin Iphonesta, asensin sen Huawei- puhelimeen, laitoin Huawei- puhelimen lataukseen, avasin Huawein, avasin Hotspotin Huaweista ja yhdistin sen Iphoneen. Sitten hain ohjelmistopäivitykset Iphonesta, ilmoitus; lataa. Painoin ikonia, lähti ratas pyörimään, oli kaunis näky, valmistelevat toimet, ruutuun tuli ilmoitus; asennetaan, klikkasin ja asennus lähti. Ruutu pimeni, pelvästyin, ei hätää, pian tuo rakas omenainen ilmestyi ruutuun ja ei aikaakaan kun asennus oli valmis.

Epäilen, että koska asennus tapahtuu pimeydessä, tarvitaan sen vuoksi se ulkopuolinen wifi tai hotspot- yhteys. Lisäksi jos aikoo tehdä puhelimen varmuuskopioinnin pilveen, on wifin lisäksi liitettävä puhelin verkkovirtaan.

41

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvänen aika, ei tarvitsekaan ottaa verkkovirtaa kun tekee varmuuskopioinnin. Jos vain akkua on, niin näyttää tekevän sen ilmankin, kunhan puhelin on wifi/hotspot

    • Anonyymi

      Sitähän täällä on koitettu sanoa että päivitys onnistuu vain wifin tai tietokoneen kautta mutta ei. Applelampaat eivät voi uskoa että laite on näin vanhanaikainen:D Tulee mieleen Nokia S60 aikakausi jolloin päivitykset piti asentaa tietokoneen kautta.

      • Anonyymi

        Säälittää luon vitupalio menee ilimeisesti lukutaito hnoilua


    • Anonyymi

      Olen aina sanonut että rakkaus on sokea.

      • Anonyymi

        Rakkaus on sokea. Vaikka ohjelmistopäivitys on tehty turhan hankalaksi, olen silti rakastunut punaiseen omenaani. Käyttöliittymä ja nopeus on kuitenkin jotain iihanaa, androidiin verrattuna. Eräistä muista ominaisuuksista puhumattakaan. Täytyy vaan toivoa, että ohjelmistopäivityksiä tulee harvakseltaan, ja niin olen ummärtänytkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on sokea. Vaikka ohjelmistopäivitys on tehty turhan hankalaksi, olen silti rakastunut punaiseen omenaani. Käyttöliittymä ja nopeus on kuitenkin jotain iihanaa, androidiin verrattuna. Eräistä muista ominaisuuksista puhumattakaan. Täytyy vaan toivoa, että ohjelmistopäivityksiä tulee harvakseltaan, ja niin olen ummärtänytkin.

        Onkohan iPhone 8 sama,entä XR, 11


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan iPhone 8 sama,entä XR, 11

        Totisesti, omani on 11 eikä muista ole kokemuksia. Akun kesto yhdellä latauksella merkitsee myös paljon. Tässä se on hyvällä tasolla. Ainakin tämä iOS13 käyttöliittymänä on sutjakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti, omani on 11 eikä muista ole kokemuksia. Akun kesto yhdellä latauksella merkitsee myös paljon. Tässä se on hyvällä tasolla. Ainakin tämä iOS13 käyttöliittymänä on sutjakka.

        MIten 150.9 x 75.7 x 8.3 mm vaikuttaa? tuntuu isolta taskuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIten 150.9 x 75.7 x 8.3 mm vaikuttaa? tuntuu isolta taskuun

        Mielestäni hyvä kokonaisuus. Minun taskuihini on mahtunut hyvin. Sopivan paksu ja tasapainoinen kädessä pidettäväksi. Ei tule myöskään tehtyä virheräpläyksiä kun näyttö ei ole aivan reunasta reunaan. Näyttö on muutenkin selkeä ja hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on sokea. Vaikka ohjelmistopäivitys on tehty turhan hankalaksi, olen silti rakastunut punaiseen omenaani. Käyttöliittymä ja nopeus on kuitenkin jotain iihanaa, androidiin verrattuna. Eräistä muista ominaisuuksista puhumattakaan. Täytyy vaan toivoa, että ohjelmistopäivityksiä tulee harvakseltaan, ja niin olen ummärtänytkin.

        Jos sulle päivitys on iPhonelle vaikeaa niin ei se sulle onnistu millään mullakaan laitteella.
        Mobiilidatalla sen saa iPhoneen asennettua mutta ilmeisesti Androidissa tämäkään ei onnistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sulle päivitys on iPhonelle vaikeaa niin ei se sulle onnistu millään mullakaan laitteella.
        Mobiilidatalla sen saa iPhoneen asennettua mutta ilmeisesti Androidissa tämäkään ei onnistu

        Ok. Kerro nyt sitten ohjeet miten temppu tehdään? Jos et siihen kykene olet valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kerro nyt sitten ohjeet miten temppu tehdään? Jos et siihen kykene olet valehtelija.

        Kaksi linkkiä jo sulle trolli annettu etkä ole vielä sitä oppinut.
        Jos tämän jälkeen vielä uliset samasta että ei muka onnistu niin sinä tässä olet se valehtelija etkä edes iPhonea omista tai ainakaan siinä ei ole vähintään iOs 13.

        Asetukset / iTunes ja App Store / Appien lataukset / salli aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi linkkiä jo sulle trolli annettu etkä ole vielä sitä oppinut.
        Jos tämän jälkeen vielä uliset samasta että ei muka onnistu niin sinä tässä olet se valehtelija etkä edes iPhonea omista tai ainakaan siinä ei ole vähintään iOs 13.

        Asetukset / iTunes ja App Store / Appien lataukset / salli aina

        Se on tehty, ei poistanut ongelmaa. Jouduin silti käyttämään wifiä OHJELMISTOPÄIVITYKSEN suorittamiseen. Se eston poisto on YKSINOMAAN APPIEN latausta varten. Ei vaikutusta ohjelmistopäivitysten suorittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tehty, ei poistanut ongelmaa. Jouduin silti käyttämään wifiä OHJELMISTOPÄIVITYKSEN suorittamiseen. Se eston poisto on YKSINOMAAN APPIEN latausta varten. Ei vaikutusta ohjelmistopäivitysten suorittamiseen.

        Juu, on se päivityksessä sittenkin wifiä käytettävä mutta siis tuolla saa kaikesta muusta kyllä sen rajan pois.
        Olin väärässä päivityksen suhteen mutta muuten oikeassa että raja poistuu.
        Wifi köytyy joka paikasta joten tuskin kovin suuri ongelma.


    • Anonyymi

      tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, kannattaa åitää mielessä

    • Anonyymi

      Ei tuo viisaus taida olla kovin vahvoilla siellä päin?

    • Anonyymi

      Vttu että enole naurettavampaa ja tyhmepää juttua ennen kuullut, itse latasin mobiilidatalla ilman kikkailuja kun aikanaan otin asetuksidta sen turva homan pois päältä mikä puuttuu androidista, paska kun androidi on

      • Anonyymi

        Jos sinulla on Iphone niin moobiilidatalla et lataa muita kuin appeja ja appipäivityksiä. Ohjelmistopäivitykset vain wifillä. Toinen mahdollinen on tietokoneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on Iphone niin moobiilidatalla et lataa muita kuin appeja ja appipäivityksiä. Ohjelmistopäivitykset vain wifillä. Toinen mahdollinen on tietokoneelta.

        Vale tai täyttä tietämättömyyttä, etkoäö edes linkkiä osaa avata aikaisemmasta persereikä paska ketjusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla on Iphone niin moobiilidatalla et lataa muita kuin appeja ja appipäivityksiä. Ohjelmistopäivitykset vain wifillä. Toinen mahdollinen on tietokoneelta.

        Kummasti ne vain olen lataillut, hyvin on päivityksetkin asentuneet.
        Tuhansia todisteita löytyy vaikka YouTubesta jon sinun vikinä ei sitä miksikään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti ne vain olen lataillut, hyvin on päivityksetkin asentuneet.
        Tuhansia todisteita löytyy vaikka YouTubesta jon sinun vikinä ei sitä miksikään muuta.

        Avaa telkkari kato kummelia, jos auttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa telkkari kato kummelia, jos auttaisi?

        Tuöe kadulla sanomaan kasvotusten sama, onko siihen pokkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuöe kadulla sanomaan kasvotusten sama, onko siihen pokkaa?

        Pelottaa!! Ai, Tampereella vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa!! Ai, Tampereella vai?

        Mikä sua pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sua pelottaa?

        Tampere


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampere

        Eikai siellä pitäs muuta pelottavaa olla kuin särkänniemen laitteet


    • Anonyymi

      Apple on nihkeän nihkeä mobiilidatan käyttöön käyttöjärjestelmän päivityksessä, mutta joku oli saanut tuon onnistumaan kun siirsi kalenteria 6 kk eteenpäin, eikun kokeilemaan. Sovellukset on sitten erikseen ja menee mobiilidatalla.

      • Anonyymi

        Miksi et vaan ottaisi sitä mobiilidatan rajoitusta pois jos se sinua häiritsee?
        Pitäähän se tosin olla iOs 13 mutta sekin on ollut jopa iPhone 7 pitkän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et vaan ottaisi sitä mobiilidatan rajoitusta pois jos se sinua häiritsee?
        Pitäähän se tosin olla iOs 13 mutta sekin on ollut jopa iPhone 7 pitkän aikaa.

        Se auttaa appien lataamiseen, ohjelmistopäitykset on asia erikseen.


      • Anonyymi

        Täytyy kokeilla kun seuraava IOS päivitys tulee, mutta kuten tuossa jo todettiin se taitaa koskea vain sovelluksien päivityksiä, tai Apple on erittäin huono ilmaisemaan tarkoituksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kokeilla kun seuraava IOS päivitys tulee, mutta kuten tuossa jo todettiin se taitaa koskea vain sovelluksien päivityksiä, tai Apple on erittäin huono ilmaisemaan tarkoituksiaan.

        No, minä tein työtä käskettyä ja tuon mobiilidatan eston poistaminen ei auttanut mitenkään ohjelmistopäivityksen suorittamiseen. Vasta wifi laittoi niin sanotusti Lyytin kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minä tein työtä käskettyä ja tuon mobiilidatan eston poistaminen ei auttanut mitenkään ohjelmistopäivityksen suorittamiseen. Vasta wifi laittoi niin sanotusti Lyytin kirjoittamaan.

        Ompa hassua kun minulla on päivitetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, minä tein työtä käskettyä ja tuon mobiilidatan eston poistaminen ei auttanut mitenkään ohjelmistopäivityksen suorittamiseen. Vasta wifi laittoi niin sanotusti Lyytin kirjoittamaan.

        Eipä se siihen tosiaan auta, mutta kyse olikin siitä että saako sen datarajan pois ja sen saa pois.
        Päivityksen wifillä pitää tehdä mikä on nopeampi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa hassua kun minulla on päivitetty.

        Kerro ihmeessä temppu ja miten se tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä temppu ja miten se tehdään?

        Käytät wifiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytät wifiä

        Oikea vastaus


    • Anonyymi

      Jos kotona ei wifiä, kirjasto tai jonkun kännykän kautta, paha moka Applelta.

    • Anonyymi

      On muuten kätevä tuo iphonen mykistys vipunen. Se on siinä äänensäätönäppylöiden yläpuoleela. Vipu eteen, jo mykistyy, vipu taakse, ja taas ääntelee. Itsekin hokasin sen vasta tänään.

      • Anonyymi

        Niin kätevä että vähänväliä menee päälle itekseen, ihan fiasko koko nappula.


      • Anonyymi

        oneplussassahan tuo on ollut jo tovin, vielä kolmiasentoinenkin, normaali -- äänetön--- lentotila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kätevä että vähänväliä menee päälle itekseen, ihan fiasko koko nappula.

        Minulla ei mennyt vahingossa. Painoin sitä monta kertaa ja ihmettelin tarkoitusta. En nyt ihan elämän tarkoitusta sentään. Joka tapauksessa, Vasta kun sitä siirtelin niin johan ilmoitti tarkoituksensa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe