Maailmaloppu

Anonyymi

Onko tuo paikallinen kuppila lopettanu toimintansa ainakaan auki ei ollut tällä viikolla?

10

1042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki kolme baaria ovat suljettuna VIRANOMAISTEN ELI HALLITUKSEN päiväkäskyllä ko-ro-na-vi-ruk-sen leviämisen hillitsemiseksi.
      Samasta syystä virastot kirkot sekä muut julkiset laitokset ovat myös sulki.
      Asioimista hoidetaan lähinnä puh elimen välityksellä tahi netissä.

      Samasta syystä kaupoissa ja lopuissa avoinna olevissa palvelupaikoissa on hiljaista,ruokaravintelit saavat myydä tuotteitaan vai ovelta käteen tahi kotiin tuotuna.

      Jokusen nakkimaan baarit avautuvat aikaisintaan kuluvan vuoden kesäkuun alussa mikäli epidemiatilanne hellittää ja viranomaiset avaamisen sallivat.


      Kesäkuun alussa sitten samalla periaatteella kuin elokuvissa nakkimaan BioKinossa ,wammaiset, sokeat ja sotilaat pääsivät puoleen hintaan.

      Ketjun aloittaja päässee ilmaiseksi kaikkiin laitteisiin .

      Hiulihei ...huolta nyt ei.

      • Anonyymi

        jaa niinkomillai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa niinkomillai

        Eiköhä pitäny mennä ravintelit kiinni perjantai puolenyön aikaan viranomaisten ohjeitte mukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhä pitäny mennä ravintelit kiinni perjantai puolenyön aikaan viranomaisten ohjeitte mukkaan.

        Ravintelit menivät kiinni viimeistään mainittuna ajankohtana koko maassa.
        Se on vaan niin hauskaa kun ei ole kuullutkaan mistään mitään.
        Koskaan.


      • Anonyymi

        Ei nakkilassa oo kolmee baaria ollu varma tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nakkilassa oo kolmee baaria ollu varma tieto

        Moderaattorilla taas menny pillunkarvat umppariin kun piti poistaa asiallinen viesti useammasta kuin kahdesta baarista..paikkoja joissa anniskeltiin pulinavettä maksua vastaa on ollut enimmillään kuusi paikkaa samaan aikaan auki..varmalle tiedolle ei ole auennut kun on tuijottanut samaa sokeaa pistettä höpössä sen minkä ehti ennenkuin vouti laittoi kiinni.


    • Anonyymi

      Tosi komea uus suomalainen.
      Fiksu ja reipas ja ok peenis

    • Anonyymi

      Ei ollu auki pitkään aikaan mutta bar hunt on jokapäivä.

      • Anonyymi

        Eiks menny kii joo maaliskuun alussa se ukko tais jäädä eläkkeen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks menny kii joo maaliskuun alussa se ukko tais jäädä eläkkeen .

        ..ja maailmanloppua hoitaa nykyisin "uusi" yrittäjä upgreidatuilla faceliftauksilla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe