Katseellasi rakakastelit...
tai siltä se ainakin tuntui.
Hellää ja intohimoista.
Taisi olla ikävä.
Ihana olet.❤
n>m (vain hänelle)
Tulit , näit , otit..
9
884
Vastaukset
- Anonyymi
Minne päin menee, kenelle on?
- Anonyymi
Mulle.
- Anonyymi
Luit minua oikein; enemmänkin todella halusin, mutta en kuitenkaan osannut tehdä aloitetta.
- Anonyymi
Olisitpa tehnyt tai edes hipaissut..
Ikävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa tehnyt tai edes hipaissut..
Ikävä.Olisi pitänyt hipaista kun siellä hyllyjen välissä katseillamme törmäilimme ja hymyilimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt hipaista kun siellä hyllyjen välissä katseillamme törmäilimme ja hymyilimme.
Hipaistaanko seuraavan kerran, kun silmäilemme hyllyjen välissä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipaistaanko seuraavan kerran, kun silmäilemme hyllyjen välissä ?
Hipaistaan ja vähän enemmänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipaistaan ja vähän enemmänkin.
Paitsi et ole aloittaja..
Mutta hänelle minä sanoisin näin :
Olen kuin kuihtuva kukka joka janoaa kosketustasi ,
Kosketuksesi on kuin voimaannuttava vesi
ja herättää minut eloon..😘
T:Ap.
- Anonyymi
Kaunista.♥️♥️🔥
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä442369Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2742289- 1181624
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461330- 1151267
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271167PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1411150- 741039
- 661007
- 70970