Pitääkö elää huonon äänieristyksen mukaan

Anonyymi

Vai saako elää normaalisti? Itse kuulun näihin ihmisiin jotka elää huonosta äänieristyksestä huolimatta normaalisti koska ei mielestäni ole oikein kieltää keneltäkään normaalia elämää. On olemassa meluisaa, normaalia, hiljaista elämää. Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitkä asiat kuuluu naapurin puolelle, kuhan vaan elän. Ketään ei voida pakottaa kotonaan varpaillaan elämään, olen kokeillut jo sitä ja se laukaisi ahdistuksen kun piti varoa jokaista liikettään. Olen kyynistynyt valitettavasti ja tietyiltä ihmisiltä muuraan sydämeni ikuisesti umpeen, en päästä enää näitä "kaikki pitää tapahtua hiljaa, mitään ei saa kuulua naapuriin" - terroristeja enää lähelleni. Vihaan sinua, en pidä mistään sinussa, enkä suostu tulevaisuudessakaan pitämään. Lähden vaikka oikeuden kautta hakemaan oikeutta itselleni ja mä saan sitä, koska sun ajatusmaailma on epäterve, mun puolestaan terve!

21

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On hyvä ottaa selvää, mikä on normaalia asumista, ja olla sen mukaisesti.
      Tietoa asiasta löytyy helposti.

• Anonyymi

Luuletko sinä etten tiedä 25 ikävuoteen mennessä mikä on normaalia elämää!? Luuletko sinä että minua ei oo kasvatettu!? Sä et saa ikinä tuntemaan mua silleen että normaalin puheen voimakkuudella oleva musiikki tai tv ois väärin. Tai että musiikin ja tv kuuntelu ilman kuulokkeita ois väärin. Puhuminen ois väärin. Seksistä kuuluva huokailu ois väärin. Leipäpussin rapistelu ois väärin. Astian kolahdus ois väärin kun lasket sen tiskipöydälle. Tarpeiden teko ilman pudotuspaperia ois väärin. Aivastelu tai yskiminen ois väärin. EI!

Tule tänne laittamaan napit mun kanssa vastakkain. Mä en ala kotonani nyhjöttämään ilman viihdettä vuonna 2020 ja nauttimaan pelkästä pyykin pesusta, wc-käynneistä, suihkussa käymisestä.

• Anonyymi

Kohta tulee lisää ruikutusta,kun kapakan ovet kiinni.Ihmise rellestää kännissä kotonaan!Polisille töitä piisaa luultavasti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta tulee lisää ruikutusta,kun kapakan ovet kiinni.Ihmise rellestää kännissä kotonaan!Polisille töitä piisaa luultavasti .

En kyllä tykkää yhtään näistä ruikuttajista. Rupeaa aikuiselle ihmiselle neuvomaan mitä on normaali elämä. Ei pitäis leipä elättää tuommosia ihmisiä!

• Anonyymi

Sä olet se joka ansaitsee mennä narun jatkeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet se joka ansaitsee mennä narun jatkeeksi.

Mieti mitä nurkkaan ahdistettu eläin tekee. Sä et ahdista mua kotonani nurkkaan ja tule sanomaan että normaalin puheen voimakkuudella pidetty tv tai musiikki on väärin, jos ne kuuluu huonosta äänieristyksestä johtuen naapuriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sinä etten tiedä 25 ikävuoteen mennessä mikä on normaalia elämää!? Luuletko sinä että minua ei oo kasvatettu!? Sä et saa ikinä tuntemaan mua silleen että normaalin puheen voimakkuudella oleva musiikki tai tv ois väärin. Tai että musiikin ja tv kuuntelu ilman kuulokkeita ois väärin. Puhuminen ois väärin. Seksistä kuuluva huokailu ois väärin. Leipäpussin rapistelu ois väärin. Astian kolahdus ois väärin kun lasket sen tiskipöydälle. Tarpeiden teko ilman pudotuspaperia ois väärin. Aivastelu tai yskiminen ois väärin. EI!

Tule tänne laittamaan napit mun kanssa vastakkain. Mä en ala kotonani nyhjöttämään ilman viihdettä vuonna 2020 ja nauttimaan pelkästä pyykin pesusta, wc-käynneistä, suihkussa käymisestä.

Mene pierasemaan rappukäytävään,kaikuuko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tykkää yhtään näistä ruikuttajista. Rupeaa aikuiselle ihmiselle neuvomaan mitä on normaali elämä. Ei pitäis leipä elättää tuommosia ihmisiä!

Muistan 1 perseenpyyhkijä horon,yski kuin keuhkotautinen sätkänvetäjä.Toivottavasti saa koronan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään pidä vittuilijoista,osallistuin aloittajan 25v kirjoitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään pidä vittuilijoista,osallistuin aloittajan 25v kirjoitukseen.

Kukapa niistä vittuilijoista pitäisi ja se on selkeää v.ittuilua kun ihminen halutaan ahdistaa kotonaan nurkkaan! Luu kurkkuun heti tälläsille jotka valittaa tavallisesta elämästä! Ja tottakai täällä pierutkin kaikuu mutta jos mun musiikki ja tv ei kuulu rappukäytävään asti niin se on silloin normaalin puheen voimakkuudella vaikka naapurin puolelle kuuluisikin.

• Anonyymi

Sairaita nämä ihmiset jotka ajattelee kotonaan pitäis olla 24/7 hiljaa, hiipiä ja olla varpaillaan.

• Anonyymi

Sairaimpia ne jotka huutaa,vaikka voisi puhua normaalilla äänellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaimpia ne jotka huutaa,vaikka voisi puhua normaalilla äänellä.

Joo no sen kuulee kyllä selkeästi mikä on huutamista, huutamista tapahtuu usein esimerkiksi riidan yhteydessä mutta sitten on myös ihmisiä jotka keksii että normaali puhe on huutamista kun seinä päästää läpi senkin äänen johtuen huonosta äänieristyksestä ja aivastukset, pissaamisen äänet yms...

Samalla tavalla kuin väittävät että huudatan musiikkia. Valhe. Tulkoon itse kuuntelemaan mun asuntoon ja voin näyttää että ei ole mitään subbareita ja äänenvoimakkuus läppärissä 10% ja 100% on maximi. Kyllä siitä pitäisi tajuta että äänenvoimakkuus on aika alhaalla. Huudattaminen on sitä että laitetaan volyymit täysille.

• Anonyymi

Tip tap tip tap tipe tipe tip tap

• Anonyymi

Miten mä saisin sinut tajuamaan, että sunlainen ajatusmaailma on väärä ja sairas. Ei se ole normaalia elämää, että kotonaan, maailmassa ei sais olla mitään ääniä. Meillä on kuulo sitä varten. Minut on kasvatettu niin että kotona tulee saada olla vapaasti oma itsensä, varpaillaan eläminen luo pelkoa ja ahdistusta!

Ja kohtuullisuus kaikessa.

Mä tiedän itse lähteekö kotonani tekemistä asioista kova ääni ja jos ei lähde niin ne äänet on sitten sellaisia jotka naapurinkin täytyy kestää. Jos naapuri silti haukkuu minua häiriköksi ja meluajaksi, niin mä rupean ilomielin nartuksi.

• Anonyymi

Nämä palstan aktivoinnit ovat ihan väärin !

• Anonyymi

Olet nyt jo viikkoja tehnyt aloituksia samasta asiasta kerta toisensa jälkeen.

Nyt on valitettavasti pakko todeta, että olet ammattiavun tarpeessa. Eli yhteys mielenterveyspalveluihin NYT JA HETI!

• Anonyymi

Kuka?monta kirjoittajaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka?monta kirjoittajaa

Tottakai ihminen joutuu ammattiavun piiriin jos joutuu pelkäämään kotonaan jopa aivastamista! Niin kauan kun sinä s.aatanan p.aska ahdistat mua kotonani nurkkaan, etten saa vapaasti aivastaa ja kuunnella musiikkia ja tv päiväsaikaan normaalin puheen voimakkuudella pari tuntia, niin sä maksat sen että mun psyyke eheytetään takas kuntoon ja otat vastuun teoistasi ja lopetat henkisen väkivallan. Mä en tuu koskaan olemaan samanlainen sunkaltaisten ihmisten kanssa, että kotonaan pitäis elää hiljemmin koska huono äänieristys. Lähden vaikka kadulle, mutta lähden sinne sitten terveiden arvojen kanssa koska ei voi mennä niin että niissä kerrostaloissa ja rivitaloissa joissa on hyvä äänieristys saadaan elää normaalisti. Normaali elämä kuuluu kaikille!

• Anonyymi

Mut nämä palstat pitääkin pitää aktiivisina, auttakaamme ylläpitoa heidän vaikeassa urakassa !

• Anonyymi

Sellaista se on nykymailma tietokoneelämää-kännykkä.Toisin oli ennen ja pärjättiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      255
      4664
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      79
      3118
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1923
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      91
      1520
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1305
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe