Perustan lieksaan

Anonyymi

Karusellin. Työllistä sillä pyörittämällä työttömiä korvausta vastaan. Juopoille ilmaista. Mukava katsoa, kun oksennus krapulassa kaarella lentää.

26

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä idea! Tulee liikuntaa ja lepoa. Ensin KARUSELLI ja sen jälkeen KARU SELLI.

    • Anonyymi

      Aloittajan päänupissä pyörii varmasti jatkuvasti joku ruletti johon ei tehoa muu kuin lobotomia.

      "markkinat"

    • Tehdään työttömille semmoinen sentrifugi millä astronautteja ja hävittäjälentäjiä harjoitetaan kestämään G-voimia, eli lieksalaisittain GAY-voimia.

      • Anonyymi

        Hyvä ehdotus, mutta muutama varoituksen sana lienee paikallaan. Mikäli harjoittelijan GAY-voiman toleranssi on liian pieni, voi sentrifugi lingota harjoittelijan mustaan aukkoon.


    • Anonyymi

      No johan sinä nyt kohjo olet. Jos olet tähänkin asti pärjännyt tekemättä yhtään mitään niin miksi nyt tuo karuselli?

    • Anonyymi

      Suapiko elakellaenen tulla siihen yrityksseen työhön? Olen erittäin kovassa kunnossa oleva e.v.p. metsuri, elikkäs niitä viimmessii tukkijätkiä.
      Luulisin hyvinnii jotta karun sellin pyäritys kyllä onanistuis.

    • Anonyymi

      lieksashan on jo oma karuselli ja pyörinyt jo sen n. 22v
      - vieläkös lisää tähän kaivataan turhaa kivenkantua tuotamattomuutta

      • Anonyymi

        Lieksan kaupugin huipputason karuselli 9 euon kuntouttava työtoiminta juopoille, läskeille heikkoälyislle paksukaiselle . Tukipiste saa jatkuvasti rahoitusta ja kaupugilla rahaa löytyy työvalmentajien, päälliköiden palkkaukseen eli tehottomaa työllistämiseen sakkomaksuja väistämällä työmarkkinatuella elävät pompotellaan Kelan lunkulle parasta olisi siirtää vaikeasti työllistyvät rumilukset eläkkeelle loppuu pään vaivaaminen kokonaa . kuntouttava työtoiminta maksaa siinä kuntoutuu vaan kaljalla elävä työtön


    • Onko jo piä pyörällä karusellista pyörimisessä?

    • Anonyymi

      Työttömät 9 euron korvausta vastaan heittämällä koiran kakat roskikseen, löytyy puistoista koiran jätöksiä. urheilukenttä on jatkuvasti roskattu siellä olisi siivoamista särkyneitä pulloja löytyy niitä työttömät ajan kulukseen voivat noukkia. mitä yleensä työttömät tekevät vauhdittamolla onko niillä seurustelutunti kahvitellaan ruokailaan kuhan aika jollain tavalla kuluu. hyvää juhannusta jospa karuselli pyörii aktiivisesti

      • Anonyymi

        Öljysheikillä oli aikoinaan tarjolla 200 000 työpaikkaa?.


    • Anonyymi

      Kuntouttava työtoiminta ja kaikki muutkin kuntouttava työtoiminta on pöteröä humpuukihumpat työttömille on lopetettava kalliina ja hyödyttömänä yhteiskunnalle sekä erittäin haitallisena työttömille, säästöjä tuota tulee ainakin satoja miljoonia tai ainakin pikkusta vaille pirusti. Haitallinen kuntouttava työtoiminta en saannut työsuhdetta koskaa nyt tanssin tyytyväisenä kansan ja takuueläkkeellä Kelan antimella ja piereskelen tässä juhannksen pieruiita karusellissa

      • Tämä onkin aika karuselli missä työttömiä pyöritetään: kuntouttavaan työtoimintaan, työkokeiluun, työkokeiluun ja kuntouttavaan työtoimintaan. Karuselli pyörii mutta ei valmista taida tulla että joku pääsisi oikeisiin töihin.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Tämä onkin aika karuselli missä työttömiä pyöritetään: kuntouttavaan työtoimintaan, työkokeiluun, työkokeiluun ja kuntouttavaan työtoimintaan. Karuselli pyörii mutta ei valmista taida tulla että joku pääsisi oikeisiin töihin.

        Minun ilmais karuselli toimi 2004-2016 välinen aika noin 12 vuotta työeämävalmennusta kaksi vuotta loput kuntouttavaa työtoimintaa työsuhdetta en saannut olen eläkkeellä kurjuudessa eläke on kansaneläke, takuueläke työeläke noin 150 euroa asumistuet. kuntouttavasta työtoiminasta ei kerry eläkettä vaan halutaa käyttää hyväksi ilmaiseksi minun työura meni tosi vittuun olen 66 vuotias piika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ilmais karuselli toimi 2004-2016 välinen aika noin 12 vuotta työeämävalmennusta kaksi vuotta loput kuntouttavaa työtoimintaa työsuhdetta en saannut olen eläkkeellä kurjuudessa eläke on kansaneläke, takuueläke työeläke noin 150 euroa asumistuet. kuntouttavasta työtoiminasta ei kerry eläkettä vaan halutaa käyttää hyväksi ilmaiseksi minun työura meni tosi vittuun olen 66 vuotias piika

        Olin aikoinaa Tukipisteellä töissä hain töitä avoimilta työmarkkinoilta silmät kiiluen työsuhteen toivossa työnantaja katsoi halventavasti kun oli tukipisteellä työpaikkaa en saannut nyt olen kansaneläkkeellä pienityöeläke, takuueläke asumistuki eipä te-toimiston humppakursseilla ja kuntouttavassa työtoiminassa ole mitää järkeä vaan käytetää hyväksi


      • Anonyymi

        Samaa karusellia yli 20 vuotta esim. Pankakosken työhnke, työpooli apaja Merilässä askaretelupaikka vauhdittamo Tukipiste. jne. on tanssittu karusellista toiseen työtehtävät samat työsuhteita en ole saannut avoimilta työmarkkinoilta.


      • Anonyymi

        Nuses itketään kun ei ole kaskes ketä käskyttää kyykkyyn.


    • Anonyymi

      Ihan näyttää olevan työt tekijöidensä mukaan. Samaa neliötä haravoi 5 henkeä. Onko se sitten läheisriippuvuutta vai mitä.

      • Anonyymi

        Suurin osa on yksinäisiä ressukoita kuntouttavassa työtoiminassa jossa tarvitaa läheisriippuvuutta aika hassua peräti viisi haravoi roskia on paljon raskasta työtä ja ajan ratoksi seurustelavat kun kommunointi loppuu sitten juostaa kaljalle loppupäiväksi. oikeiisiin töihin ja työsuhteisiin eivät pääse koskaa pitäähän sosiaalitädeillä ja työvalmentajilla olla puuhaa elämänhallintaa. rupusakit ovat muutenkin valvottavana kauppaliikkeissä seuraavat vartijat ja viranomaiset varastaako köyhä cittari on poistanut i vähemmäksi stumasta ovat siirtyneet kaljapenkille lähelle Littiä


      • Anonyymi

        Humppakurssia harvavoiden onhan se tyhjää parempi


    • Anonyymi

      Mikä on sosiaalihuollon rooli lain toimeenpanossa?
      Kuntouttava työtoiminta on sosiaalihuoltolain mukainen
      sosiaalipalvelu ja siihen
      sovel
      letaan
      myös laki
      a
      so-
      siaalihuollon asiakkaan asemasta ja oikeuksista.
      Esityksen perusteluissa korostetaan, että a
      siakkaalle t
      ulisi
      t
      ehdä aktivointisuunnitelman laatimisen yhteydessä sosiaalihuoltolain tarkoittama tilannearvio, jonka pe-
      rusteella määritellään asiakkaan tuen t
      arvetta vastaavat sosiaalipalvelut.
      Tilannearvio laaditaan tarvittavan
      laajuisena.
      Mikäli asiakas hyötyy kuntouttavasta työtoiminnasta ja siihen suunnitelmassa päädytään, tulee
      tästä sosiaalipalvelusta tehdä erillinen päätös.
      Asiakkaalle on sosiaalihuollon
      asiakkuuden ajaksi syytä ni-
      metä sosiaalihuoltolain tarkoittama omatyöntekijä.
      Omatyöntekijälle kuuluu v
      astuu asiakkaan aktivointi-
      suunnitelmassa sovittujen sosiaalipalveluiden toteutumisen seurannasta ja asiakkaan tilanteen tarpeenmu-
      kaisesta arvioinnista.
      Näistä kysymyksistä ministeriön on tarkoitus informoida kuntia vielä lisää.

      • Anonyymi

        Tehdää järki selväksi kuntouttavalla työtoiminalla lakia pitää noudattaa sosiaalitukien menettämisen uhalla


    • Anonyymi

      Huonoa työllistämistä työmarkkinatuen kuntaosuudet


      Lieksassa ollaan kyvöttömiä hoitamaan työllistymistä mitkää keinot eivät auta työpaikan saamiseen . Työmarkkinatukea maksettu yli 1000 päivää jopa yli 4000 päivää Kuntouttava työtoiminta on ala-arvoista hyväksi käyttöä. ja maksaa sekin parhaiten työllistyy projektipäälliköt, työvalmentajat jne. Työmarkkinatuen maksuosuudet kunnilta loppuisivat kokonaa .jos vaikeasti työllistyvät työttömät siirrettäisiin sosiaalitoimelle ja maksettaisiin toimeentulotukea kuntouttavaa työtoimintaa osallistuville koska on sosiaalipalvelua olisi ydellä luukulla koko höskö monen pitkäaikastyöttömän syynnä on korkea ikä, työvaatimukset koventuneet päihdeongelmat. miksi vaikeasti työllistyville pitäisi maksaa työttömyysturva koska eivät työllisty koskaa. työmarkkinatuki pitäisi lakkauttaa kokonaa se rasittaa kuntia työmarkkinatuen maksuosuudet.Humpuukki työllistäminen pois voisi nekin rahat käyttää teiden ja katujen kunnostamiseen rappeutuu koko ajan

    • Anonyymi

      Olen karusellissa singonnut siementä kuin egyptiläinen ori 🤠

      • Anonyymi

        Energistä ja dynaamista 🤸


    • Anonyymi

      Et ole miettinyt ideaasi kovin hyvin, kannattaa muistaa, että juopoilla ei ole krapulaa. Sinun on jalostettava tuota muuten hienoa ideaa. Pyöritä sinä juoppoja karusellissa, niin minä ostan heille pomppulinnan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe