MItes nyt kesärenkaat

Anonyymi

Alla on suvikumit.
Loma matka sukulaisiin
Yöllä tuli 20 sm lunta
Entäs fööni?

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei haittaa mitään, nyt ei matkustella tartuttamaan ketään.

• Anonyymi

Kannattaisiko alkaa noudattaa THL:n ja hallituksen ohjeita ja suosituksia?
      Kohta kukaan ei pääse kuin lyhintä ja suorinta tietä kauppaan ja takaisin kerran viikossa jos idiootit eivät ala uskoa, että nyt on oikeasti pandemia.
      Vai pitääkö odottaa muutamat tuhannet raadot ensin ja poliisit valvomaan puhelinten paikantamisen perusteella liikkumista ja sakottamaan Espanjan tyyliin??

• Anonyymi

Kävelylenkillä Pirkanmaalla niin kuulemani mukaan aivan järjettömän paljon nastarenkaita autoissa alla vieläkin.

Ennen olisi ollut selitys että mennään lappiin vapuksi mutta kun ei nyt mennä.

Ylipäätään ei tiedä tavalliselle bensanpolttajalle yhtään hyvää syytä nastarenkaisiin enkä dieseleillekään jollaista itse käytän kun paljon tulee ajoa ympäri maata joten kitkoilla lähdetään aamu tai yö liukkaille jos sellaisia joskus harvoin on, enkä laittaisi huippumoderniin sähkö- autoonkaan koska meteleihän pilaa teslankin kyydin.

• Anonyymi

Vajakkien määrä kasvaa kasvamistaan, sen takia nastat ropisevat puoli vuotta myös Etelä-Suomessa.

• Anonyymi

Aloittaja on muuten sama tyyppi, joka tekee niitä " mites on Dacia ruostunut" ja lukuisia muita samanlaisia kysymysaloituksia eri palstoille.

• Anonyymi

Ei tarvi kysellä Datsiasta.
        Mutta kun kelit vaihtuu äkisti ja tulevat rengasmääräykset jättävät renkaat omaan harkintaan.
        Jos on kahden viikon sulakausi niin napsuuko sakkoja jos on natsat alla?
        Kyllä niillä kesärenkailla kahlattiin kotiin.
        Vastaisuudessa siirryn monikelirenkaisiin.

• Anonyymi

On se kumma kun Lapissa ajeteen 80% vuodesta nastarenkailla mutta tiet ei kulu eikä autot ruostu???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1881
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      148
      1837
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      169
      1410
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      153
      1353
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe