löytyyköhän montaa joka rakentelee rekkojen pienoismalleja mittakaavassa 1:24
mää ite oon rakennellut italerin rekkoja hyllyssä on nyt neljä valmista ja nyt sit on ikuisuus projekti menossa oon tekemässä työ rekasta kopioo mut on mennyt aika näpertelyks kun ei oikein oo valmiita osia kuin veturin alusta joka oli liian lyhyt rungoltaan. peräkärryynkään ei ollut muuta valmista kuin säiliö ja akselit. veturin säiliön joutu itte tekeen koska italeri kerkes lopettaan sen kärryn valmistuksen ennen kuin kerkesin ostaa toisen. kyllä se on siinä edistynyt pikku hiljaa.
rakenteleeko moni rekkoja
5
1942
Vastaukset
- m69
Ja muutama muutossa kärsinyt raato on jossain jemmassa jäljellä. Ainaskin yksi italerin puoliperätankkivaunu ja pari Scaniaa. Kiinnostaakos?
Moikka,vieläkö löytyy emekin raatoja?olisin kiinnostun riippuen millasia ovat,saisin kokoelmiini lisää emekkiläisiä ja hinta?laita sähköpostia [email protected]
- säilyttäjä
Mullon tallessa 80-luvulta Scania 142H sorarekka, muovinen pienoismalli, ei tosin koottava ja mittakaavaa ei ole merkattu siihen, näyttää nykyäänkin olevan leluosastoilla saman valmistajan muovisia rekkojen pienoismalleja samassa kokoluokassa.
Koottavia henkilöautoja on tullut rakennettua 2 kpl, molemmat 80-luvulta mutta maalien puuttuessa jääneet maalaamatta.
Suunnilleen kaikki muutkin lapsuuden leluautot on tallessa ja nyt ihan viimeaikoina olen innostunut keräämään uusiakin metallisia pienoisautoja, on ne nykyään hienompia ja enemmän yksityiskohtia täynnä kuin 80-luvulla ;)- ScaniaR580
Juu nehän on niitä emekin rekkoja ja kaava on 1/24, itte "rakennellu" noita vanhempia emekin rekkoja mitä tuolta on löytyny, kunhan jaksais tilailla tuon italerin rekkatarvikesarjan ku sielä on noita kaikkia valotelineita ja pölykapseleita
Moikka,minä rakentelen emekin rekkoja jotka ovat 1:25 olen tehnyt teboilin säiliöautosta palo-auton,sekä vähän varustellut mutakin,mutta velipoika tekee palo-autoon muutoksia,pitäis löytää emekin sora yhdistelmä vanhempi malli jossa lavan reunat ovat suorat,mutta kotkasta ei löydy.Oletko rekakuski?minä olin reilu vuos sitten raskaankaluston pesijä,mut viel rahtari jäsen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511