rakenteleeko moni rekkoja

maukka74

löytyyköhän montaa joka rakentelee rekkojen pienoismalleja mittakaavassa 1:24
mää ite oon rakennellut italerin rekkoja hyllyssä on nyt neljä valmista ja nyt sit on ikuisuus projekti menossa oon tekemässä työ rekasta kopioo mut on mennyt aika näpertelyks kun ei oikein oo valmiita osia kuin veturin alusta joka oli liian lyhyt rungoltaan. peräkärryynkään ei ollut muuta valmista kuin säiliö ja akselit. veturin säiliön joutu itte tekeen koska italeri kerkes lopettaan sen kärryn valmistuksen ennen kuin kerkesin ostaa toisen. kyllä se on siinä edistynyt pikku hiljaa.

5

1922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m69

Ja muutama muutossa kärsinyt raato on jossain jemmassa jäljellä. Ainaskin yksi italerin puoliperätankkivaunu ja pari Scaniaa. Kiinnostaakos?

• Moikka,vieläkö löytyy emekin raatoja?olisin kiinnostun riippuen millasia ovat,saisin kokoelmiini lisää emekkiläisiä ja hinta?laita sähköpostia [email protected]

• säilyttäjä

Mullon tallessa 80-luvulta Scania 142H sorarekka, muovinen pienoismalli, ei tosin koottava ja mittakaavaa ei ole merkattu siihen, näyttää nykyäänkin olevan leluosastoilla saman valmistajan muovisia rekkojen pienoismalleja samassa kokoluokassa.
      Koottavia henkilöautoja on tullut rakennettua 2 kpl, molemmat 80-luvulta mutta maalien puuttuessa jääneet maalaamatta.
      Suunnilleen kaikki muutkin lapsuuden leluautot on tallessa ja nyt ihan viimeaikoina olen innostunut keräämään uusiakin metallisia pienoisautoja, on ne nykyään hienompia ja enemmän yksityiskohtia täynnä kuin 80-luvulla ;)

• ScaniaR580

Juu nehän on niitä emekin rekkoja ja kaava on 1/24, itte "rakennellu" noita vanhempia emekin rekkoja mitä tuolta on löytyny, kunhan jaksais tilailla tuon italerin rekkatarvikesarjan ku sielä on noita kaikkia valotelineita ja pölykapseleita

• Moikka,minä rakentelen emekin rekkoja jotka ovat 1:25 olen tehnyt teboilin säiliöautosta palo-auton,sekä vähän varustellut mutakin,mutta velipoika tekee palo-autoon muutoksia,pitäis löytää emekin sora yhdistelmä vanhempi malli jossa lavan reunat ovat suorat,mutta kotkasta ei löydy.Oletko rekakuski?minä olin reilu vuos sitten raskaankaluston pesijä,mut viel rahtari jäsen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      67
      4479
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      104
      3737
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3361
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1893
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1159
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      89
      923
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      54
      878
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      122
      872
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      794
    Aihe