löytyyköhän montaa joka rakentelee rekkojen pienoismalleja mittakaavassa 1:24
mää ite oon rakennellut italerin rekkoja hyllyssä on nyt neljä valmista ja nyt sit on ikuisuus projekti menossa oon tekemässä työ rekasta kopioo mut on mennyt aika näpertelyks kun ei oikein oo valmiita osia kuin veturin alusta joka oli liian lyhyt rungoltaan. peräkärryynkään ei ollut muuta valmista kuin säiliö ja akselit. veturin säiliön joutu itte tekeen koska italeri kerkes lopettaan sen kärryn valmistuksen ennen kuin kerkesin ostaa toisen. kyllä se on siinä edistynyt pikku hiljaa.
rakenteleeko moni rekkoja
5
1899
Vastaukset
- m69
Ja muutama muutossa kärsinyt raato on jossain jemmassa jäljellä. Ainaskin yksi italerin puoliperätankkivaunu ja pari Scaniaa. Kiinnostaakos?
Moikka,vieläkö löytyy emekin raatoja?olisin kiinnostun riippuen millasia ovat,saisin kokoelmiini lisää emekkiläisiä ja hinta?laita sähköpostia [email protected]
- säilyttäjä
Mullon tallessa 80-luvulta Scania 142H sorarekka, muovinen pienoismalli, ei tosin koottava ja mittakaavaa ei ole merkattu siihen, näyttää nykyäänkin olevan leluosastoilla saman valmistajan muovisia rekkojen pienoismalleja samassa kokoluokassa.
Koottavia henkilöautoja on tullut rakennettua 2 kpl, molemmat 80-luvulta mutta maalien puuttuessa jääneet maalaamatta.
Suunnilleen kaikki muutkin lapsuuden leluautot on tallessa ja nyt ihan viimeaikoina olen innostunut keräämään uusiakin metallisia pienoisautoja, on ne nykyään hienompia ja enemmän yksityiskohtia täynnä kuin 80-luvulla ;)- ScaniaR580
Juu nehän on niitä emekin rekkoja ja kaava on 1/24, itte "rakennellu" noita vanhempia emekin rekkoja mitä tuolta on löytyny, kunhan jaksais tilailla tuon italerin rekkatarvikesarjan ku sielä on noita kaikkia valotelineita ja pölykapseleita
Moikka,minä rakentelen emekin rekkoja jotka ovat 1:25 olen tehnyt teboilin säiliöautosta palo-auton,sekä vähän varustellut mutakin,mutta velipoika tekee palo-autoon muutoksia,pitäis löytää emekin sora yhdistelmä vanhempi malli jossa lavan reunat ovat suorat,mutta kotkasta ei löydy.Oletko rekakuski?minä olin reilu vuos sitten raskaankaluston pesijä,mut viel rahtari jäsen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717975Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910262Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3076698Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224489Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai463398Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743184"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1122895Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892380MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201537Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181376