Pillu märkänä joka päivä, himot kasvaa koko ajan.
Masturboin joka päivä ja haaveilen, että kun tämä eristysaika loppuu, aion panna montaa miestä.
Enkä valikoi aluksi ollenkaan,vaan päästän pahimmat himot ja vasta sitten etsin fwb miehen.
Onko muilla myös paineita, tämä ei ole kiva tunne.
Kun korona on ohi
40
1223
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan on samat tunnelmat ja suunnitelmat mulla 😊. En oo ihan varma jaksanko odottaa virallista vapautusta...
- Anonyymi
On ihan muuta mielessä 😘
- Anonyymi
Vaitaisit jo levyä samaa kappaletta ei jaksa kuunnella.
- Anonyymi
Kyllä pieni lipaisu kyllä houkuttaisi. Kokeillaanko hiukan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pieni lipaisu kyllä houkuttaisi. Kokeillaanko hiukan?
Jonoon vaan, ensimmäinen on jo valittu 😉
- Anonyymi
huh,huh,,urvelot
- Anonyymi
On mullakin kulli koko ajan kovana ja täytyy vetää käteen monta kertaa päivässä. Nyt kelpais melkein minkä ikäinen tai näköinen nainen kunhan vaan sais naida kunnolla. Eipä ole tällaista kiimaa ollut vielä koskaan ennen. Jotenkin kun on kauhee stressi päällä niin seksihalut lisääntyy entisestään sen myötä.
31vMies - Anonyymi
Kerro sitten kun eristys loppuu niin voin tulla panemaan sulta aivot pellolle.
Mies31v - Anonyymi
Mikäs siinä tottakai haluja on 🙂 missä päin oletkaan niin kyllä mielelläni tulen kosteaa pilluasi maistamaan ja panemaan😋
- Anonyymi
Eilen pääsin kahden viikon jälkeen tyhjentämään paineet viimein pois. Oli ollut sen verran tukala pari viikkoa, että ei edes aluksi juuri haluttanut. Sittrn kun pääsi vauhtiin, kyllä himot heräsi. Panin, sormetin ja nuolin vuoron perään, niin , että vaimo sai varmasti kunnolla. Lopuksi laskin pilluun valtavan lastin. Parissa viikossa kertyy oikeasti paljon. Olisi hauska ollut laukaista se se suuhun ja katsoa reaktiot... Ei ehtinyt. Tuntui vaan, että orgasmi jatkuu ja jatkuu, lopuksi katselin, kun mälliä valui pillusta alas... sormeilin vielä hieman hellästi pillua ja levittelin niitä vaimon vatsan päälle. Nyt maistuisi koko ajan. Odottelen, kunhan herää tuosta vähän. Saa uudelleen Kyllä hoitoa
- Anonyymi
Ei 2 viikkoa ole aika eikä mikään. Itse ollut 2 vuotta ilman pillua.
31vuotias mies
- Anonyymi
Moi. anna joku kontakti, niin tuun panee paineet pois. Tehdään jotain kivaa, mutta turvallisesti.pks?
- Anonyymi
Taidat olla niitä maalaisjuntteja jotka on nyt onneksi suljettu sivistyksen ulkopuolelle. Koronaa on koko suomessa.
- Anonyymi
Kyllä tämä painetta lisää, kun ei pääse etsimään seksi seuraa. Vai riittääkö takaapäin ja hengityssuojalla varustettu. Hyvin varustettu ;)
Olen sitä tässä miettinytkin, että kun mummotunneli viimein joskus aukeaa ja kuppiloissa pääsee tapailemaan ihmisiä, sitä puutteen ja puutteen täyttämisen ja halun määrää on varmaan liki mahdoton mitata. Jos on onnekas tilanne, niiin pariskunnat on nussineet kuin apinat viime kuukaudet, mutta se sinkkujen ja muuten vaan "hoitojen" tai ihan vaan eri paikkakunnalla asuvat tyttö tai poikaystävät ja niiden panohommien hoitaminen on nyt vähän lepo. Ei tarvitse kuin asua vaikka Lohjalla ja panoa olisi tarjolla Salossa. Se onkin sitten Siinä. Poliisi tulee pingismailan kansaa väliin. Toistaiseksi syillekään Ei ole lupalappua.
Mietin vaan sitä, kun tämä patoutunut kiima alkaa purkautumaan. Pitäisikö itsekin harkita tavoista pientä poikkeusta ja mennä sitten hieman ulkoilemaan? Mikään ei voita sellaista kiimaista eläimellistä seksiä, mikä on kehittynyt vakavan puutteen seurauksena.- Anonyymi
Kiimaista eläimellistä seksiä... jo nuo sanat saa pillun valahtamaan märäksi 😛 Sitä päivää kun tämä nainen pääsee kiimaansa purkamaan ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiimaista eläimellistä seksiä... jo nuo sanat saa pillun valahtamaan märäksi 😛 Sitä päivää kun tämä nainen pääsee kiimaansa purkamaan ...
Uuhh, olisimpa silloin vastaanottavana osapuolena 😋
Annettavaa olisi mullakin sulle, mistäpäin olet? Anonyymi kirjoitti:
Se On parasta. Juuri Sellaista, että ei tarvi miettiä mitään, sen kun antaa palaa, kaikista asennoista ja kaikkea mielen ja fiiliksen mukaan. Kiihko vie vaan mennessään. Minusta todella kiihottavaa on se kun tietää, että tapaaminen tulee satavarmasti sisältämään seksiä. Sovit tapaamisen ja paikan. Tiedät, että koko tapaaminen tähtää vain yhteen asiaan. Molemmat on valmistautuneet asiaan ja paikat on puhtaana. Saa nuolla pillua tai pyllyä mielen mukaan, otattaa suihin, tulla sisälle, ottaa välillä pois. Minusta märän nussitun pillun nuoleminen on todella kiihottavaa tai välillä ottaa muna pois ja imetyttää sitä ja mennä taas takaisin, kummankaan ei tarvi kysellä mitään. Välillä pieni lepohetki ja kun etuveijari osoittaa heräämisen merkkejä nainen imee sen ihan kivikovaksi ja taas mennään. Sellainen käsittely, että joka reiässä on spermaa ja paikat hellänä.
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Se On parasta. Juuri Sellaista, että ei tarvi miettiä mitään, sen kun antaa palaa, kaikista asennoista ja kaikkea mielen ja fiiliksen mukaan. Kiihko vie vaan mennessään. Minusta todella kiihottavaa on se kun tietää, että tapaaminen tulee satavarmasti sisältämään seksiä. Sovit tapaamisen ja paikan. Tiedät, että koko tapaaminen tähtää vain yhteen asiaan. Molemmat on valmistautuneet asiaan ja paikat on puhtaana. Saa nuolla pillua tai pyllyä mielen mukaan, otattaa suihin, tulla sisälle, ottaa välillä pois. Minusta märän nussitun pillun nuoleminen on todella kiihottavaa tai välillä ottaa muna pois ja imetyttää sitä ja mennä taas takaisin, kummankaan ei tarvi kysellä mitään. Välillä pieni lepohetki ja kun etuveijari osoittaa heräämisen merkkejä nainen imee sen ihan kivikovaksi ja taas mennään. Sellainen käsittely, että joka reiässä on spermaa ja paikat hellänä.
Joo, on erittäin kiihottavaa kun odottaa tapaamista ja tietää mitä on luvassa... saa heittäytyä kiimaisena narttuna yhtä kiimaisen, estottoman miehen käsittelyyn, jonka jälkeen on kiharat takussa, joka kolossa tuntuu, sperma maistuu suussa eikä jalat kanna. Muutaman päivän tuntee saaneensa. Ihan parasta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuhh, olisimpa silloin vastaanottavana osapuolena 😋
Annettavaa olisi mullakin sulle, mistäpäin olet?Täällä suomen suljetussa koronakeskiössä patoudun...
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on erittäin kiihottavaa kun odottaa tapaamista ja tietää mitä on luvassa... saa heittäytyä kiimaisena narttuna yhtä kiimaisen, estottoman miehen käsittelyyn, jonka jälkeen on kiharat takussa, joka kolossa tuntuu, sperma maistuu suussa eikä jalat kanna. Muutaman päivän tuntee saaneensa. Ihan parasta 😊
Sitä odotellessa. Jotenkin tuossakin hommassa ruoho on vihreämpää siellä aidan toisella puolella. Se kiima vaatii usein sen ihan oman erillisen panokaverin. Kotona meno on monella maltillisempaa.
- Anonyymi
Minulla normaali tilanne. Joka päivä omaan käteen, vaikka olen naimisissa.
- Anonyymi
Et siis saa pillua vaikka olet naimisissa? No eipä kateeksi käy!
Mies31v
Pakko kommentoida välillä tähän ketjuun. Järki lähtee kyllä. Itsellä se ei johdu siitä, että joutuu olemaan karanteenissa, vaan päin vastoin. Olen niitä, joilla on töitä, oli karanteeni vai ei. Mikään muu ei pyöri tällä hetkellä mielessä kuin panohommat. Saa nähdä milloin pääsee taas asiaan.
- Anonyymi
Mä olisin down😉 saako snäppiä?
- Anonyymi
Itse oon tren seuduilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse oon tren seuduilta
Mies 19v😉
- Anonyymi
Naisseuraa vailla Kuopiosta m40
- Anonyymi
Sulla kik käytössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisseuraa vailla Kuopiosta m40
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
- Anonyymi
Moi sama juttu panetaa kans tekee mieli 💕naista
Hei mitä kuuluu
Moi...Otetaan kikissä esileikit....oon hot
aloittajalla tuleekin pitkä odotus kun ei tuo Sars 2 ole täältä mihinkään lähtemässä vuosiin. Toimivan rokotteen tulemiseen en kauheasti luottoa laittaisi, eikä edes teoriassa mitään rokotetta ole tulossa tämän vuoden puolella jakeluun.
Sulkuja ja rajoitteita varmasti hieman välillä kevennellään kunnes tauti lähtee taas räjähdysmäisesti leviämään ja on suljettava uudelleen. Valitettavasti näin.- Anonyymi
Kaikkihan täällä ovat
- Anonyymi
Moi kiimapillu. Täällä ollaan valmiita panee.
Kik?
- Anonyymi
Äijät Tää trolli.Hei Haloo
- Anonyymi
Voi kun olisi kiva päästä nuolemaa märkää kiimaista pillua oiken kunnolla loppuun asti samalla hyäillä g-pistettä.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704