Suomessa on isojakin ongelmia varsinkin nyt, mutta rkp:läisenkin pitäisi tajuta että tämä nyt sattuu olemaan Kielipolitiikka - palsta, joten varmasti myös pakkoruotsista puhutaan. Sillä se on asia jota suomalaiset inhoaa ja vihaa todella paljon. Korona jutut kuuluu ihan muualle.
Mutta totuushan on että kieliaktiivien on vaan pakko saada tänne täyteavauksia ruotsiksi, ettei palsta vaan täysin muuttuisi suomenkieliseksi.
Olisi joskus hauska nähdä että rkp:läinen tunnustaisi asian, kun se on kuitenkin niin selvää.
Epätoivoista kieliaktiivin vetää tänne jo koronakin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Turha odottaa näiden tunnustavan yhtään mitään.
Kurkunpoimijatkin olivat tärkeämpi asia närppeksessä kuin mikään muu.
Korona kun estää kurkunpoiminnan.
Se on valtakunnan suurin ongelma.räkäpää kirjoitti:
Kurkunpoimijatkin olivat tärkeämpi asia närppeksessä kuin mikään muu.
Korona kun estää kurkunpoiminnan.
Se on valtakunnan suurin ongelma.Korona kaata pian stokkankin :-))))
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Korona kaata pian stokkankin :-))))
Ei kyllä haittaa yhtään.
- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
Korona kaata pian stokkankin :-))))
Konstsamfundetilla on merkittäviä osake omistuksia stokkassa. Taitaa jäädä ruotsinkielisen kulttuurin tukeminen vähän vähemmälle nyt. Kaiken suomalaisuuden liittoon suuntautuneen ilkkumisen jälkeen, en voi kieltää vahingon iloani. Sori tästä, ei mulla muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Konstsamfundetilla on merkittäviä osake omistuksia stokkassa. Taitaa jäädä ruotsinkielisen kulttuurin tukeminen vähän vähemmälle nyt. Kaiken suomalaisuuden liittoon suuntautuneen ilkkumisen jälkeen, en voi kieltää vahingon iloani. Sori tästä, ei mulla muuta.
Korona on tehnyt kaikkea mitä politiikka ei ole kyennyt.
Esim ns. vihreät arvot ovat nyt globaalilla tasolla 987% :-)Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla tilipäivä fennoilla tänään, vähän parempaa mokkaa keittimeen, 😂
- Anonyymi
Sven-Håkan kirjoitti:
Taitaa olla tilipäivä fennoilla tänään, vähän parempaa mokkaa keittimeen, 😂
Voimme juhlistaa tätä Konstsamfundetin ja stokkan alamäkeä nyt Suomen kielen päivänä! Tosiaan parempaa mokkaa keittimeen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864