Elikkäs tuollainen olisi "kiikarissa": Toyota Avensi 5D STW 2.0 automatic, vuosimalli on 2005, ajettu 210 000km, mitä pitää ottaa huomioon, kun tarkastaa autoa, onko mitään ns. tyyppivikakohdetta, joka on helppo havaita?, tai mitä kannatta/pitää tarkastaa normaaleitten kohteitten lisäksi, miten on automaattilaatikon kesto?, kuinka usein pitää yöjuy vaihtaa yms. vakiojutut?
Kertokaa te jotka tiedätte, sopuhintaan olisi tarjolla, mutta Toyotasta ei minulla ole kokemusta kuin v. 1986 Corollasta, joka toimi sen viisi vuotta ( 1986-1991) moitteettomasti mitä minulla oli.
Avensis hakusessa
Anonyymi
4
209
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkasta onko pohjan määräaikaishitsaukset suoritettu.
- Anonyymi
Jarruputket vaihtoon. jos 1000e saat niin korjaat 1500e=2500e niin ok
- Anonyymi
Elikkä vaihdat moottorin elikkä ja heti perään elikkäs korin elikkäs, sitten alat kutsua elikkä tohjotaasi aveksi :-D
- Anonyymi
Ruoste, ruoste ja sitten tulee ruoste.
Jos tuo on bensamoottorilla niin siinähän se lista olikin.
Jos on dieselmoottorilla niin se on "kertakäyttömoottori", kestää 200tkm ja sen jälkeen tarvitaan uusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133