Täällä härmässä oli yks semmonen vanha kellonvaihtaja ja se tykkäs Beckereistä ja junghansseista ja se osti ja myi niitä ja kerran se sai kellokaupoissa varmaan 200 vuotta vanhan valkoisen suuren ja pitkän seinäkellon kahdella puntilla merkkiä en tiedä,mutta nähdessäni sen tunsin,että tuossa kellossa on jotain pahaa ja käskin sen myymään sen heti pois,mutta se äijä oli niin ihastunut siihen,että nousi sohvan päälle nostamaan vahvaan naulaan sen seinälle ja samassa kun se oli naulassa joku aivan kuin työnsi sen kellonvaihtajan taaksepäin vauhdilla kohti pirtin vankkaa pöytälevyä,mihin se löi lujaa niskansa,siinä se sitten oksenteli eikä suostunu lähteen lääkäriin vaan kyllä se siitä toipui,se oli joskus paininut ja sillä oli vahva niska mutta tosiaan se myi seuraavana päivänä sen kellon pois T:hiihtäjä 47 härmästä
Yks vanha valkoinen seinäkello
Anonyymi
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se intuitio voi olla joskus niin selvä. Jos joku sanoo vieläpä ääneen intuitionsa, niin sitä kannattaa kyllä kuunnella ja selvittää perinpohjin, mistä on kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984