Pakko kertoa jollekin

Anonyymi

Olen hulluna rakastunut yhteen naiseen, mutta en voi kertoa sitä hänelle. Kukaan ei tiedä. Pakko kertoa jossakin ennen kuin halkean. Nyt se on sanottu.

51

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin sama tilanne täällä. Paitsi että tiedostin asian itsekin vasta äskettäin.

      • Anonyymi

        Olet siis rakastunut etkä "vain" ihastuntut? :) Mikä sai sut tajuamaan tunteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis rakastunut etkä "vain" ihastuntut? :) Mikä sai sut tajuamaan tunteesi?

        *ihastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis rakastunut etkä "vain" ihastuntut? :) Mikä sai sut tajuamaan tunteesi?

        En osaa sanoa, tiedostin sen yhtäkkiä. Nyt ajattelen häntä koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, tiedostin sen yhtäkkiä. Nyt ajattelen häntä koko ajan.

        Sama täällä, varma rakastumisen merkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, varma rakastumisen merkki.

        Kertokaa jos aiotte lähestyä ajatustenne kohteita... Vinkkejä otetaan vastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, varma rakastumisen merkki.

        Ajattelen aamulla ensimmäisenä kun herään, päivisin jatkuvasti, vaikea keskittyä mihinkään muuhun, illalla viimeisenä kun menen nukkumaan ja öisin näen unta hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa jos aiotte lähestyä ajatustenne kohteita... Vinkkejä otetaan vastaan..

        En aio lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen aamulla ensimmäisenä kun herään, päivisin jatkuvasti, vaikea keskittyä mihinkään muuhun, illalla viimeisenä kun menen nukkumaan ja öisin näen unta hänestä.

        Itsellä tuota on kestänyt jo todella pitkään.. Ei mene ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä tuota on kestänyt jo todella pitkään.. Ei mene ohi.

        Toivon että menisi, voi kun saisin hänet mielestäni, tämä on kuin riivaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että menisi, voi kun saisin hänet mielestäni, tämä on kuin riivaus.

        Sellaista se rakastuminen on.. 💘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se rakastuminen on.. 💘

        Vihaan rakastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa jos aiotte lähestyä ajatustenne kohteita... Vinkkejä otetaan vastaan..

        Mitä vinkkejä tarvitset? Lähestyminen on helppoa, ota kontakti tunteiden kohteeseen ja kerro hänelle tunteistasi toiveistasi asian suhteen. Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, tiedostin sen yhtäkkiä. Nyt ajattelen häntä koko ajan.

        sama tilanne, en kestä, enkä halua mutta kuitenkin haluan saatanasti


    • Anonyymi

      Älä halkea <3

      Mikä syy sulla on ettet voi kertoa?

      • Anonyymi

        En voi, en kehtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi, en kehtaa.

        Ja mikä onkaan pahinta, mitä voi tapahtua, jos kerrot? Ööö, hän sanoo että kiitos, olen imarreltu, mutta ei. Toisaalta vain kertomalla tunteistas voit saada hänet. Ilman muuta kannattaa laittaa viestiä tänne eikä sille naiselle, eiku...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi, en kehtaa.

        Älän nyt pelkän kehtaamisen takia ohita häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi, en kehtaa.

        lähetin ihastukselleni videon jossa laulan hänelle, en tiedä mitä ajattelee siitä, tehty mikä tehty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lähetin ihastukselleni videon jossa laulan hänelle, en tiedä mitä ajattelee siitä, tehty mikä tehty

        Vau.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lähetin ihastukselleni videon jossa laulan hänelle, en tiedä mitä ajattelee siitä, tehty mikä tehty

        Dramaattinen ele, toivottavasti reagoi hyvin. Oletko lähestynyt häntä jotenkin aikaisemmin, ettei tullut ihan puskista tuo..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lähetin ihastukselleni videon jossa laulan hänelle, en tiedä mitä ajattelee siitä, tehty mikä tehty

        Onnittelut rohkeudesta! Vastaa hän mitä tahansa, olet voittanut, koska uskalsit. Eipähän jää kaduttamaan olisiko pitänyt tehdä jotain. Hyvin tehty🙌😊

        Kerro miten vastasi, me ollaan täällä sun tukena ja iloitsemassa sun kanssa.


    • Anonyymi

      En aio kertoa, helpotti sanoa tässä.

    • Mä tiedän tuon "tilan"😉 ja onhan niitä tiloja tullut sitten täällä itekin aika tavalla purettua. Tsemppiä sulle ❤️

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Löytyyköhän se syy, mikset kerro asiasta hänelle, näistä:
      A) sinulla on poikaystävä/mies elämässäsi
      B) olette ystäviä etkä halua pilata välejänne
      C) olette työkavereita
      D) hän ei ole huomannutkaan sinua
      E) monikin näistä kohdasta?

      • Anonyymi

        B on lähin, mutta ei täysin vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        B on lähin, mutta ei täysin vastaa.

        Olette siis puolin tai toisin asiakassuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette siis puolin tai toisin asiakassuhteessa.

        Emme ole asiakassuhteessa, muuten tuttuja.


    • Anonyymi

      Nii minäkin!

      • Anonyymi

        Missä kaupungissa ☺️, sama tilanne!


    • Anonyymi

      Minä taas olen alkanut lämmetä yllättäen eräälle pitkäaikaiselle ystävälleni. Tietyllä tapaa olisimme oiva pari kaikin puolin ja olisin tyhmä jos en tekisi asialle mitään, välillä taas epäilen seonneeni lopullisesti kun tällaisia mahdollisuutta edes mietin. Kun tämä korona tästä helpottaa ajattelin viettää taas hänen kanssaan enemmän aikaa ja katsella miltä asiat sitten näyttävät.

      • Anonyymi

        Onko teillä tunne molemminpuolinen? Minusta olisi hienoa, jos ystävän kanssa syntyisi tuommoinen tilanne, mutta minkä sille voi, jos ei synny itsestään.


      • Anonyymi

        Noi ystävä jutut voi joskus olla aika kinkkisiä, vaikka toinen olisikin kiinnostunut naisista, ystävät saattaa olla ihan kaveritasolla, eikä minkään sortin vetoa. Ainahan voi kysyä. Miten haluat, että sulle vastataan, jos kiinnostusta ei ole? Haluatko suoran vai hienotunteisen vastauksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi ystävä jutut voi joskus olla aika kinkkisiä, vaikka toinen olisikin kiinnostunut naisista, ystävät saattaa olla ihan kaveritasolla, eikä minkään sortin vetoa. Ainahan voi kysyä. Miten haluat, että sulle vastataan, jos kiinnostusta ei ole? Haluatko suoran vai hienotunteisen vastauksen?

        Miksei suora vastaus voisi olla myös hienotunteinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei suora vastaus voisi olla myös hienotunteinen?

        Toki suora vastaus kohteliaalta ihmiseltä voi olla myös hienotunteinen, kumpi painotus olisi parempi? Joskus liian hienotunteinen voi jättää epäilyksen elämään ja taas liian suora loukata.


      • Anonyymi

        Uskon että ystäväni tuntee minuun jonkinlaista vetoa, parisuhde on toki aina vähän eri juttu kuin pelkkä "lämpöily". Meillä on takana myös vaikeaa historiaa ja etäisiä kausia, mikä osaltaan pistää miettimään asioita.

        Jos minä lähtisin tätä viemään eteenpäin, niin kyllä se ihan suoralla puheella käytäisiin läpi. Sen verran kauan olemme toisemme tunteneet.

        T. Ystävästään kiinnostunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että ystäväni tuntee minuun jonkinlaista vetoa, parisuhde on toki aina vähän eri juttu kuin pelkkä "lämpöily". Meillä on takana myös vaikeaa historiaa ja etäisiä kausia, mikä osaltaan pistää miettimään asioita.

        Jos minä lähtisin tätä viemään eteenpäin, niin kyllä se ihan suoralla puheella käytäisiin läpi. Sen verran kauan olemme toisemme tunteneet.

        T. Ystävästään kiinnostunut

        Niin, kyllä minustakin kannattaa puhua ihan suoraan tuommoisessa tapauksessa, kun on kauan tunnettu ja muutenkin yleensä kannattaa olla selkeä, eikä turhaan kierrellä ja kaarrella. Minä en tunne vetoa ketään ystävääni kohtaan, vaikka he ovat ihania ihmisiä, mikä on harmillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että ystäväni tuntee minuun jonkinlaista vetoa, parisuhde on toki aina vähän eri juttu kuin pelkkä "lämpöily". Meillä on takana myös vaikeaa historiaa ja etäisiä kausia, mikä osaltaan pistää miettimään asioita.

        Jos minä lähtisin tätä viemään eteenpäin, niin kyllä se ihan suoralla puheella käytäisiin läpi. Sen verran kauan olemme toisemme tunteneet.

        T. Ystävästään kiinnostunut

        Hieno päätös ja toimii ainakin minun kanssa. 😊Pidän suorasta keskustelusta ja sellaista se meillä on se keskustelu. Et olisi eka ystävä joka on ihastunut minuun, mutta olisit eka jota kohtaan myös minulla on tunteita, jos siis olet hän ketä ajattelen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki suora vastaus kohteliaalta ihmiseltä voi olla myös hienotunteinen, kumpi painotus olisi parempi? Joskus liian hienotunteinen voi jättää epäilyksen elämään ja taas liian suora loukata.

        Eikö ole parempi sanoa suoraan kuin jättää asia auki, jos on varma ettei itseä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole parempi sanoa suoraan kuin jättää asia auki, jos on varma ettei itseä kiinnosta.

        Kyllä riittävä suoruus on hyvä näissä asioissa, ajattelematonta minusta jättää toista roikkumaan / odottamaan toiveikkaasti.
        Olen antanut vain ystävällisiä mutta suoria pakkeja. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon että ystäväni tuntee minuun jonkinlaista vetoa, parisuhde on toki aina vähän eri juttu kuin pelkkä "lämpöily". Meillä on takana myös vaikeaa historiaa ja etäisiä kausia, mikä osaltaan pistää miettimään asioita.

        Jos minä lähtisin tätä viemään eteenpäin, niin kyllä se ihan suoralla puheella käytäisiin läpi. Sen verran kauan olemme toisemme tunteneet.

        T. Ystävästään kiinnostunut

        Ystävien kesken usein pareja syntyykin, nähty niiin monta kertaa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä riittävä suoruus on hyvä näissä asioissa, ajattelematonta minusta jättää toista roikkumaan / odottamaan toiveikkaasti.
        Olen antanut vain ystävällisiä mutta suoria pakkeja. :)

        Toi roikkuminen on kyllä vihoviimeistä, mutta usein käy just niin. Ainakin mun kohdalle on sattunu monesti ettei juttu selkiä kerrasta.


    • Anonyymi

      Harmillista? et sun ystäväs on ihanii ihmisii :D

      • Anonyymi

        Eikun vedottomuus on harmillista!


    • Anonyymi

      Voih. Tiedän tuon tunteen. Itse olin varma etten voi kertoa. Puoli vuotta tuskailin ja koin sen ajan hirveäksi. Yritin unohtaa hänet, vältellä... Mutta lopulta päätin kertoa. Nyt olemme tapailleet 6kk ja parhaat 6kk mitä ollut. Hänkin oli ajatellut minua, mutta luuli että yksipuolista. Suosittelen kertomaan. Minä olen kaikista haasteista huolimattakin onnellisin ikinä.

      T. Rakastunut

      • Anonyymi

        Kuulostaa hienolta, onneksi olkoon:) Useimmiten kuitenkin rakastuminen taitaa olla yksipuolista, koska se on harvinainen tunne. Näkeehän sen täälläkin, harvoin kukaan kirjoittaa rakastuneensa, vaikka ihastuneita on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta, onneksi olkoon:) Useimmiten kuitenkin rakastuminen taitaa olla yksipuolista, koska se on harvinainen tunne. Näkeehän sen täälläkin, harvoin kukaan kirjoittaa rakastuneensa, vaikka ihastuneita on paljon.

        Rakastuneet touhuileekin sitten jotain ihan muuta kuin kirjoittelevat nettipalstoille.... ;)


    • Anonyymi

      Oon ollut monta vuotta ihastunut... Tällä hetkellä en oo ja onpa outo tunne...
      Ja tylsää...

    • Anonyymi

      On muuten hieno tunne kun kukaan ei ihastu muhun.
      Jeee

      • Anonyymi

        Monet ovat samassa tilanteessa, asiaa voi auttaa tapaamalla uusia naisia sitten kun se taas on mahdollista. Jos liikkuu pienessä piirissä, tuskin löytää seuraa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe