Paljon hyvääkin!
Olen käynyt opiskeluteknikjan kurssin ja vasta sitten aloin menestymään yliopistossa, En ole tutustunut sisäpiiriin ja touhuihin, kun aina duunailen omiani, oli usko mikä hyvänsä! Otan sen hyvän ja jätän loput! Mun päätä ei sekoteta millään ufo- jutuilla tai demoniopeilla !
Ihan käytännön kurssejakin
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunikaatiokurssi on ihan asiallinen myös. Pääsee tuijottelee, bullbaittaa, tekee savidemoi ja kaikkee siistii. :D Ja freezones totta kai, ei ole kallista.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti osallistunut kopiopoppoon toimintoihin, Siellä ei paljoa kunnioiteta tekijänoikeuksia eikä toiminnassa ole niin sanotusti sertifioitua palveluiden tarjontaa. Varohan, että et polta kopiokoneen kanssa näppejäsi.
- Anonyymi
Mitä ufojuttuja ja demonioppia scientologia sisältää, kertoisitko? Upeaa, jos olet saanut apua kyseisen aiheen tarjoamasta opiskeluteknologiasta. Se onkin se iso pointti koko aiheessa, Tarjota KÄYTÄNNÖN TYÖKALUJA JOIDEN AVULLA JOKAINEN PYSTYY PARANTAMAAN OMIEN ERI ELÄMÄNSÄ SEKTOREIDEN TILOJA SEKÄ AUTTAA MYÖS TOISIA PARANTAMAAN HEIDÄN ERI ELÄMÄN SEKTOREIDEN TILOJA. Todellista ja toimivaa apua. Apua voidaan tehdä myös vastikkeellisella vaihdolla, jos näin sovitaan osapuolten kesken. Niinhän se menee esim. hieronnassakin, se on yleensä vastikkeellista vaihtoa rahalla.
- Anonyymi
Eipä tuo "opiskeluteknologia" ole auttanut sinuakaan edes kirjoittamaan kunnolla omaa äidinkieltäsi.
- Anonyymi
roska promo, roska kurssi ja p****a organisaatio.
- Anonyymi
"Olen käynyt opiskeluteknikjan kurssin ja vasta sitten aloin menestymään yliopistossa,"
HAHA.
No, hyvin monet nuoret menestyvät yliopistoissa ympäri maailman täysin ilman Skientologia-kirkkoa.
"Mun päätä ei sekoteta millään ufo- jutuilla tai demoniopeilla !"
Mutta täytyyhän täällä jonkun mainostaa heidän touhujaan koska heillä ei muuten olisi paljoakaan jäseniä/asiakkaita. Niin mikset sitten sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783