Millä oikeudella mennään tutkimaan nuorten reppuja kylällä ja kaupoissa? Olen ymmärtänyt siihen tarvittavan laillisesti kotietsintäluvan? Jos ja kun he tekevät omia ostoksiaan, sipsipusseja, irtokarkkipusseja, 1,5 litran juomapulloja, näidenkin kuljettamiseen tarvittaneen reput. Olisiko syytä tutkia valvontakameroita hieman tarkempaan ennen kuin ruvetaan toimimaan summanmutikassa???
Vartijat, koululaiset ja reput
6
84
Vastaukset
- Anonyymi
Vähintäänkin näitä ihmistuntijoita voisi kouluttaa pyytämään anteeksi silloin kun he suorittavat turhan etsinnän.
- Anonyymi
Rehellisellä ei ole mitään pelättävää, voi hyvin antaa tutkia reppunsa, silloin ei jää kenellekään mitään epäilyä varkaudesta.
- Anonyymi
Itse asiassa se epäily ulkopuolisissa herää jo siitä kun nähdään vartijan kyyläävän jotakin asiakasta, saati jos vartija menee tutkimaan asiakkaan tavaroita.
Kun kassalla sattuu virhehälytys, siitä virheestä tiedotetaan pahoittelun kera kaupan kovaäänisillä. Miksei myös vartijoitten tekemistä aiheettomista asiakkaan tavaroihin koskemisesta voitaisi ilmoittaa kaupan kovaäänisellä:
"Tämäkin ihmistuntijan tekemä asiakkaan tavaroihin puuttuminen oli aiheeton. Pahoittelemme ihmistuntijan puolesta!" - Anonyymi
Tulkaapa vaan asiattomasti tonkimaan minun reppua, niin katotaan, mikä on lopputulos. Niin kauan odotellaan kaupalla, että poliisit tuo sen kotietsintäluvan paikalle ja lupaan ettei asian käsittely lopu vielä siihenkään. Täysin törkeää toimintaa vartijoilta asiallisia nuoria kohtaan.
- Anonyymi
Eikä mennä x5 :
https://www.youtube.com/watch?v=9Qe7n9PkCvE
Monta (2) hyvää, jo voi mennä suvantoon ... :) - Anonyymi
Ei pitäisi kyl olla lupaa tutkia jos nyt ei kaveri ole esim ihan sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746