Vai niinkuin koulussa ett älaitetana lautaselle valmiiksi laskettu annos.
Entäs se kun vangit bodaa niin mistä ne saa proteiinia, saako ne tilata sitä ulkoa vai miten ne saa lihakset kasvaa.
Mun mielestä niille pitäs laskea normaali kulutuksen mukainen ruoka-annos niin eipä siitä bodaamisesta olisi kuin kuntoilun ilo.
Saako vankilassa ruokaa niin paljon kuin jaksaa syödä
Anonyymi
4
298
Vastaukset
- Anonyymi
"Vanki saa syödä silakkaa niin paljon kuin tahtoo. Kuitenkin enintään kaksi silakkaa päivässä". Luki vanhan ajan vankisäännöissä.
- Anonyymi
Itse olen ollut vankilassa. Siellä saa lasketun annoksen yleensä, paikasta riippuen saat ottaa itse lautaselle tai sinulle jaetaan valmis annos. Kyllä sitä saa aika reilusti, ruokaa annokseen siis. Kanttiinista monet ostavat rahkaa, jossa paljon proteiinia. Ei saa tilattua ruokaa muualta.
- Anonyymi
Eihän täyshoidossa nälässä olla.
- Anonyymi
Olipa hauska vastaus! Oikein hulvaton!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379