Nyt kiinostaisi tietää veriryhmä koska A ryhmälle tulee vakavat korona oireet.Mistä saan? Soitanko Saarikkaan ja kysyn? Ei löydy omakannasta.
Mistä saan veriryhmäni tietoon?
14
113
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy vanhemmiltas jos eivät tiedä et ole heidän jälkeläinen
- Anonyymi
On kuollu jo.
- Anonyymi
Turhaan täällä kysyt soita tk:lle
- Anonyymi
käy verenluovutuksessa lähin on jyväskylä
- Anonyymi
Jes järjenjättiläisen oivallus kun korona jyllää
- Anonyymi
Meikäkin on kysellyt lääkäriltä veriryhmästäni, sanoi vaan , mitä sinä sillä tiedolla teet? Sanoin että eikös se olis hyvä jokaisen tietää , ei tehonnut .
- Anonyymi
Taitaa olla pikku paniikki näillä jotta onko vanhemmilla sama veriryhmä.
Sitä se karanteeni tekee toivot himmenee
- Anonyymi
Ei yhtään vastausta-tietääkö kukaan.On flunssa päällä ja ei ole hyvä mennä Saarikkaan pärskimään.Eikö kellään olis jotain numeroa josta vois kysellä tai sähköpostia?
- Anonyymi
Kokeile kysyä labrasta jos ne tietäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile kysyä labrasta jos ne tietäis.
Voi hyvänen aika sentään soita hoitajalle ja kysy siltä ei voi olla noin vaikeeta.
- Anonyymi
Ootko varma että hoitajilla on aikaa vastailla?
- Anonyymi
Mitäs sitte täällä vikiset Kyllä on hankala tapaus korona iskee jos iskee eikä siihen veriryhmät vaikusta. Täyttä tuubaa koko juttu
- Anonyymi
Onhan se nyt tutkittu että A veriryhmään kuuluvilla on vakavimmat oireet.
- Anonyymi
No sitten se on koko kylä motissa ja kanttuvei koronan takia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834