Teetin testin Ancestryllä ja olen nyt siirtämässä tulosta MYHeritageen ja FDTNA:lle. Kannattaa tehdä noin kun Ancestrystä tuli hirmuinen määrä osumia myös suomesta. Olisi jäänyt pois jos olisin teettänyt testin muualla, kun niiden tulosta ei voi siirtää Ansestryyn. Ansestryä mainostetaan Suomessa ihan liian vähän vaikka se vaikuttaa parhaalta.
Ancestry oli hyvä
Anonyymi
2
262
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuten Ancestryssä Suomen kohdalla ns "etnisyysarviot" jaettu vielä maakunnittain? Näin muistelen. - Harmi vaan, kun Ancestryn tarjoukset eivät ulotu Suomeen; Ruotsissa olisi silloin tällöin. Tilaussivut ovat kyllä suomenkieliset.
- Anonyymi
On se varman hyvä kun piti itse kommentoida omaa aloitustaan ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428