Teetin testin Ancestryllä ja olen nyt siirtämässä tulosta MYHeritageen ja FDTNA:lle. Kannattaa tehdä noin kun Ancestrystä tuli hirmuinen määrä osumia myös suomesta. Olisi jäänyt pois jos olisin teettänyt testin muualla, kun niiden tulosta ei voi siirtää Ansestryyn. Ansestryä mainostetaan Suomessa ihan liian vähän vaikka se vaikuttaa parhaalta.
Ancestry oli hyvä
Anonyymi
2
309
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muuten Ancestryssä Suomen kohdalla ns "etnisyysarviot" jaettu vielä maakunnittain? Näin muistelen. - Harmi vaan, kun Ancestryn tarjoukset eivät ulotu Suomeen; Ruotsissa olisi silloin tällöin. Tilaussivut ovat kyllä suomenkieliset.
- Anonyymi
On se varman hyvä kun piti itse kommentoida omaa aloitustaan ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741