Olen ollut pitkään kiukustunut siitä, kun perheen ulkopuolinen tuttu oli sekaantunut mun perhemökin maalaamiseen, jonka olisin halunnut mielummin tehdä. Osaako kukaan neuvoa että millä sen alkuperäisen maalaajan tekemiset pystyis poistaa, sillein että pystyisin maalaa sen uudelleen? Haluisin kovasti perhemökistä sen maalausprojektin, joka olisi alunperin kuulunut mulle eikä perheen ulkopuoliselle. Olisi kiva, jos vaan sen alkuperäisen maalin pystyisi poistaa, jotta voisin aloittaa alusta sen mikä olisi kuulunut mulle.
Mökistä maalin poisto ja uudelleen maalaaminen
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on hyvin pohjamaalattu, vedä siihen joku väri päälle. Pääset helpommalla.
- Anonyymi
Muuten hyvä idea, mutta mä saisin paremmin mielenrauhaa, jos koko mökistä saisi poistettua maalit pohjamaalia myöten, jotta se näyttäisi ettei sitä oltais maalattu ollenkaan. Sillä lailla saisi jotenkin peruttua sen perheen ulkopuolisen maalaaminen, jolle se ei olisi kuulunut. Haluisin sen alkuperäisen maalaus projektin omassa perhemökissä, joka kuuluu mulle, eikä perheen ulkopuoliselle. Onko mahdollisesti sellaista maalinpoisto ainetta, jolla sen maalauksen saisi pyyhittyä kokonaan pois ja saisin itse tehdä sen mikä kuuluu mulle? Olisin halunnut mielummin itse alunperin maalaa omassa perhemökissä, sillä maalaaminen on kivointa hommaa ja kivoimmat hommat kuuluu niille halukkaille, jotka on osana perhemökin omistajina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten hyvä idea, mutta mä saisin paremmin mielenrauhaa, jos koko mökistä saisi poistettua maalit pohjamaalia myöten, jotta se näyttäisi ettei sitä oltais maalattu ollenkaan. Sillä lailla saisi jotenkin peruttua sen perheen ulkopuolisen maalaaminen, jolle se ei olisi kuulunut. Haluisin sen alkuperäisen maalaus projektin omassa perhemökissä, joka kuuluu mulle, eikä perheen ulkopuoliselle. Onko mahdollisesti sellaista maalinpoisto ainetta, jolla sen maalauksen saisi pyyhittyä kokonaan pois ja saisin itse tehdä sen mikä kuuluu mulle? Olisin halunnut mielummin itse alunperin maalaa omassa perhemökissä, sillä maalaaminen on kivointa hommaa ja kivoimmat hommat kuuluu niille halukkaille, jotka on osana perhemökin omistajina.
Pitäisikö nyt ihan oikeasti käydä piiiiiiiitkällä kävelylenkillä?
Mikäli nuo päähänpinttymät eivät sillä poistu, niin sitten soitto mielenterveysasioissa päivystävään puhelimeen. Noita numeroita löytyy niin seurakunnilta, kuten myös yhdistyksiltä, näin ilta-aikaan ainakin yleensä päivystävät! Helpottuu sitten olo...
- Anonyymi
Mitään ei ole tehtävissä, polta koko höskä.
- Anonyymi
Eikö ole? Mihis käyttöön tinneri on tarkoitettu? Eikös tinneri ole maalinpoistoaine?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole? Mihis käyttöön tinneri on tarkoitettu? Eikös tinneri ole maalinpoistoaine?
Mikään ei toimi, ei edes psyykelääkkeet näemmä.
- Anonyymi
Tässä on aika paha mielenterveyspotilasjuttu. Oikeasti läheisten pitäisi hankkia apua.
-Valitettavaa vain sen avun saanti on kortilla. - Anonyymi
Suosittelen, että irrotat mökistä joka ikisen maalatun osan ja vaihdat osat maalaamattomiin. Kun tämä on tehty, niin voit maalata mökin.
- Anonyymi
Lääkäristä saisi apua halvemmalla, maalinpoisto ei taida pitkäksi aikaa auttaa.
- Anonyymi
Helvetinmoista solvaamisia! Kai nyt saa neuvoa kysyä, jos jollain on hyvä neuvo maalaukseen liittyvästä aiheesta. Jos ei ole hyvää neuvoa maalaukseen liittyvää, niin ei tartte vastaa ollenkaan!
- Anonyymi
Pistät mökin myyntiin, maalaushuolet poissa mielestä ja taskut täynnä rahaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122768
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1101972Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171671Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141555Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791410Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471166
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53923- 85895